Skocz do zawartości
JACU6X6

KODY BŁĘDÓW VAG - LISTA (OBD-II)

Rekomendowane odpowiedzi

jasne,dziękuje,jutro zdejmę i zobaczę,pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tu go nie widać?

DSC01692.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nowyobrazar4.th.jpg

to mniejsze zaznaczenie to przewód do tego czujnika a większe to jego lokalizacja-umiejscowienie (na rurce do skraplacza).

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj moze uda sie znalezc troche czasu to zdejme zderzak,ale przypominam sobie ze na tym skraplaczu widzialem na jego denku przy połączeniu rurek zielony nalot,wyczyścilem go i za miesiac jak sprawdzalem bylo czysto,moze to jakas nieszczelnosc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra,teoretycznie wiadomo,zdjalem zderzak i juz widzialem ze nadkole jakies tluste,okazalo sie ze na skraplaczu pelno jest tlustego plynu i na oslonie silnika,kabelka zielonego pod lampa nie widzialem,czujnik pod mocowaniem atrapy widzialem,ale jutro podjade do fachowca i zobacze czy trzeba nowy skraplacz czy sie da go naprawic,sorki ze bez polskich znakow,dziekuje kolegom za zainteresowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No kolor pzewodu w sumie nie jest ważny, bo możesz mieć inny. Ale juz zostałeś "ukierunkowany" :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli wywaliło Ci gaz wraz z środkiem smarnym sprężarki :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie Tomasz,dlatego pisałem wyżej że coś zielonego widziałem kiedyś:)

czyli tylko skraplacz do wymiany czy coś więcej jak smar ze sprężarki wywaliło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pojedziesz do fachowców to napełnią Ci układ gazem wraz z środkiem smarnym dla sprężarki ;) ale napewno najpierw zrobią próżnie dla sprawdzenia szczelności :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli wszystko jasne,to się nie nazywa skraplacz tylko osuszacz:) wynikiem zdarzenia była śmieszna sprawa ponieważ przewód który dotykał do osuszacza przetarł osuszacz a że jest on z aluminium to się wytarła dziura od spodu i cały czynnik uciekł,koszt napełnienia 150zł netto,koszt osuszacza 80zł netto,razem zapłaciłem 268zł.Dzięki za sugestie chłopaki

dsc00567wc6.jpg

dsc00567wc6.c249f414c9.jpg

dsc00566qx1.jpg

dsc00566qx1.9227745e4a.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To sie ciesz, ze to osuszacz. bo u mnie przewód od chłodnicy olejowej przetarł chłodnicę klimy a to niestety kosztuje 4 razy tyle co filtr :kwasny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już sie cieszyłem,a najbardziej jak złożyłem wszystko do kupy przed burzą:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to teraz możesz się chłodzić do woli ;)

pozdrawiam:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zobaczysz jak na zlot przyjadę z soplami na nosie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zobaczysz jak na zlot przyjadę z soplami na nosie:)

 

:D:D:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na diagnostyce wyskoczyły mi takie błędy:

 

01120 Dostosowanie wału rozrządczego 1

16518 Sonda lambda rząd 1

17916 Regulator biegu jałowego

 

Co do sondy to podobno że w autach z gazem taki błąd to nic nadzwyczajnego, aczkolwiek mam dość duże spalanie więc może sonda powinna zostać wymieniona...

 

Natomiast niepokoi mnie błąd 1. 01120 - dostosowanie wału rozrządczego...

Czy ktoś wie o co chodzi z tym błędem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo rozrząd mógł przeskoczyć, albo masz zakłócenia z instalacji gazowej - bierze sygnał z czujnika wałka rozrządu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kbroki

Witam,

VAGiem wykrylem bledy:

 

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221)

27-00 - Implausible Signal

 

Jesli chodzi o blad 00522 to znalazlem ze jest to czujnik chlodziwa silnika...

Jesli dobrze widze to napisane jest ze jest to blad sporadyczny czyli nic sie nie stanie jak bede z tym jezdzil? Czy moze mam ten czujnik po prostu wymienic?

 

Jesli chodzi o blad 00929 to dotyczy tak jak jest napisane drzwi pasazera i tu wlasnie jest problem tylko wtedy gdy zamykam (klucze) "od srodka" np a czasie jazdy drzwi wszystkie sie zamykaja po czym po chwili drzwi pasazera sie "odkluczaja" czy to jest tzw zimny lut?

 

dzieki z gory za odp... pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Albo rozrząd mógł przeskoczyć, albo masz zakłócenia z instalacji gazowej - bierze sygnał z czujnika wałka rozrządu

 

zakładając że to rozrząd "mógł" przeskoczyć... auto jeździ ;) silnik pracuje... choć czasami dziwnie się zachowuje przy zapalaniu, czasem także gdy silnik jest rozgrzany, zgaszę go i po chwili odpalę to coś lekko "puka" i po chwili przestaje.

 

Ewentualnie czy gdyby rozrząd przeskoczył to byłaby odczuwalna różnica w mocy? Bo jeździłem ostatnio Audi A4 z identycznym silnikiem 1.8 20V 125 koni i audi było zdecydowanie żywsze :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zakładając że to rozrząd "mógł" przeskoczyć... auto jeździ ;) silnik pracuje... choć czasami dziwnie się zachowuje przy zapalaniu, czasem także gdy silnik jest rozgrzany, zgaszę go i po chwili odpalę to coś lekko "puka" i po chwili przestaje.

 

Ewentualnie czy gdyby rozrząd przeskoczył to byłaby odczuwalna różnica w mocy? Bo jeździłem ostatnio Audi A4 z identycznym silnikiem 1.8 20V 125 koni i audi było zdecydowanie żywsze :D

Puka łańcuch z tyłu, a konkretniej napinacz hydrauliczny tego łańcuszka jest już zużyty - tylko wymiana na nowy. Jeżeli przeskoczył o 1/2 zęby to auto będzie mulaste - przeskoczenie rozrządu nie jest równoznaczne z zerwaniem paska/łańcucha kiedy tłok mówi dzień dobry zaworom, a wałki rozrządu potrafią popękać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności