pawelb6 Zgłoś #181 Napisano 25 Czerwca 2008 jasne,dziękuje,jutro zdejmę i zobaczę,pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #182 Napisano 26 Czerwca 2008 a tu go nie widać? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #183 Napisano 26 Czerwca 2008 to mniejsze zaznaczenie to przewód do tego czujnika a większe to jego lokalizacja-umiejscowienie (na rurce do skraplacza). Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #184 Napisano 26 Czerwca 2008 dzisiaj moze uda sie znalezc troche czasu to zdejme zderzak,ale przypominam sobie ze na tym skraplaczu widzialem na jego denku przy połączeniu rurek zielony nalot,wyczyścilem go i za miesiac jak sprawdzalem bylo czysto,moze to jakas nieszczelnosc? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #185 Napisano 26 Czerwca 2008 dobra,teoretycznie wiadomo,zdjalem zderzak i juz widzialem ze nadkole jakies tluste,okazalo sie ze na skraplaczu pelno jest tlustego plynu i na oslonie silnika,kabelka zielonego pod lampa nie widzialem,czujnik pod mocowaniem atrapy widzialem,ale jutro podjade do fachowca i zobacze czy trzeba nowy skraplacz czy sie da go naprawic,sorki ze bez polskich znakow,dziekuje kolegom za zainteresowanie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #186 Napisano 26 Czerwca 2008 No kolor pzewodu w sumie nie jest ważny, bo możesz mieć inny. Ale juz zostałeś "ukierunkowany" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #187 Napisano 26 Czerwca 2008 czyli wywaliło Ci gaz wraz z środkiem smarnym sprężarki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #188 Napisano 26 Czerwca 2008 Dokładnie Tomasz,dlatego pisałem wyżej że coś zielonego widziałem kiedyś czyli tylko skraplacz do wymiany czy coś więcej jak smar ze sprężarki wywaliło? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #189 Napisano 27 Czerwca 2008 pojedziesz do fachowców to napełnią Ci układ gazem wraz z środkiem smarnym dla sprężarki ale napewno najpierw zrobią próżnie dla sprawdzenia szczelności Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #190 Napisano 27 Czerwca 2008 czyli wszystko jasne,to się nie nazywa skraplacz tylko osuszacz:) wynikiem zdarzenia była śmieszna sprawa ponieważ przewód który dotykał do osuszacza przetarł osuszacz a że jest on z aluminium to się wytarła dziura od spodu i cały czynnik uciekł,koszt napełnienia 150zł netto,koszt osuszacza 80zł netto,razem zapłaciłem 268zł.Dzięki za sugestie chłopaki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #191 Napisano 27 Czerwca 2008 To sie ciesz, ze to osuszacz. bo u mnie przewód od chłodnicy olejowej przetarł chłodnicę klimy a to niestety kosztuje 4 razy tyle co filtr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #192 Napisano 27 Czerwca 2008 już sie cieszyłem,a najbardziej jak złożyłem wszystko do kupy przed burzą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #193 Napisano 28 Czerwca 2008 to teraz możesz się chłodzić do woli pozdrawiam:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #194 Napisano 28 Czerwca 2008 zobaczysz jak na zlot przyjadę z soplami na nosie:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #195 Napisano 30 Czerwca 2008 zobaczysz jak na zlot przyjadę z soplami na nosie:) :D:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper00 Zgłoś #196 Napisano 1 Lipca 2008 Na diagnostyce wyskoczyły mi takie błędy: 01120 Dostosowanie wału rozrządczego 1 16518 Sonda lambda rząd 1 17916 Regulator biegu jałowego Co do sondy to podobno że w autach z gazem taki błąd to nic nadzwyczajnego, aczkolwiek mam dość duże spalanie więc może sonda powinna zostać wymieniona... Natomiast niepokoi mnie błąd 1. 01120 - dostosowanie wału rozrządczego... Czy ktoś wie o co chodzi z tym błędem?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejek Zgłoś #197 Napisano 1 Lipca 2008 Albo rozrząd mógł przeskoczyć, albo masz zakłócenia z instalacji gazowej - bierze sygnał z czujnika wałka rozrządu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kbroki Zgłoś #198 Napisano 5 Lipca 2008 Witam, VAGiem wykrylem bledy: 00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221) 27-00 - Implausible Signal Jesli chodzi o blad 00522 to znalazlem ze jest to czujnik chlodziwa silnika... Jesli dobrze widze to napisane jest ze jest to blad sporadyczny czyli nic sie nie stanie jak bede z tym jezdzil? Czy moze mam ten czujnik po prostu wymienic? Jesli chodzi o blad 00929 to dotyczy tak jak jest napisane drzwi pasazera i tu wlasnie jest problem tylko wtedy gdy zamykam (klucze) "od srodka" np a czasie jazdy drzwi wszystkie sie zamykaja po czym po chwili drzwi pasazera sie "odkluczaja" czy to jest tzw zimny lut? dzieki z gory za odp... pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper00 Zgłoś #199 Napisano 8 Lipca 2008 Albo rozrząd mógł przeskoczyć, albo masz zakłócenia z instalacji gazowej - bierze sygnał z czujnika wałka rozrządu zakładając że to rozrząd "mógł" przeskoczyć... auto jeździ silnik pracuje... choć czasami dziwnie się zachowuje przy zapalaniu, czasem także gdy silnik jest rozgrzany, zgaszę go i po chwili odpalę to coś lekko "puka" i po chwili przestaje. Ewentualnie czy gdyby rozrząd przeskoczył to byłaby odczuwalna różnica w mocy? Bo jeździłem ostatnio Audi A4 z identycznym silnikiem 1.8 20V 125 koni i audi było zdecydowanie żywsze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejek Zgłoś #200 Napisano 10 Lipca 2008 zakładając że to rozrząd "mógł" przeskoczyć... auto jeździ silnik pracuje... choć czasami dziwnie się zachowuje przy zapalaniu, czasem także gdy silnik jest rozgrzany, zgaszę go i po chwili odpalę to coś lekko "puka" i po chwili przestaje. Ewentualnie czy gdyby rozrząd przeskoczył to byłaby odczuwalna różnica w mocy? Bo jeździłem ostatnio Audi A4 z identycznym silnikiem 1.8 20V 125 koni i audi było zdecydowanie żywsze Puka łańcuch z tyłu, a konkretniej napinacz hydrauliczny tego łańcuszka jest już zużyty - tylko wymiana na nowy. Jeżeli przeskoczył o 1/2 zęby to auto będzie mulaste - przeskoczenie rozrządu nie jest równoznaczne z zerwaniem paska/łańcucha kiedy tłok mówi dzień dobry zaworom, a wałki rozrządu potrafią popękać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach