prego Zgłoś #141 Napisano 9 Marca 2008 Witam, dzisiaj sprawdziłem VAGiem znajomemu VW Golfa Mk4, i wywaliło na 3 błędy: Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 C Component: CLIMATRONIC C 2.0.0 Coding: 11000 Shop #: WSC 01391 1 Fault Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 37-10 - Faulty - Intermittent Address 15 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 909 601 Component: 1N AIRBAG VW51 0004 Coding: 12622 Shop #: WSC 01391 1 Fault Found: 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal to Low - Intermittent Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 959 799 Component: 1F Komfortgerát HLO 0001 Coding: 00259 Shop #: WSC 01391 1 Fault Found: 00932 - Electric Window Motor: Drivers Side (V147) 62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent 01274 Motor klapy nawiewy powietrza – V71 00532 P1746 Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie 00532 P1750 Napięcie (B+) 00932 - tutaj chodzi o centralny zamek i wiemy co jest przyczyna Ale niestety te 2 pierwsze błedy, nie mam pojęcia co może być przyczyną, dlaczego się pojawiają i jak je zlikwidować Jeżeli ktoś z Was ma jakiś pomysł proszę o pomoc i porady Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lucas.p Zgłoś #142 Napisano 9 Marca 2008 Witam, czy ktoś mógłby przetłumaczyć mi na język polski 01243 Cewka zmiany przewodu rurowego (co to jest:) i drugi błąd mam 00525 czujnik tleny - niskie napięcie - G39, czy jedno z drugim może mieć powiązanie? Z góry dzięki za odp. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Los22 Zgłoś #143 Napisano 30 Marca 2008 Jeśli mowa o koda czy ktoś wie co oznacza ten: 19456 i ten: 1656 po skanowaniu poduszek dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #144 Napisano 31 Marca 2008 19456 Kontrollampe für Vorglühzeit (K29), Fehlermeldung vom Kombiinstrument [Glow Plug Indictor Light (K29), Malfunction Message from Instrument Cluster] [Controlelampje voorgloeitijd (K29), storingmelding van instrumentenpaneel] 01656 Crashsignal Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
L_TOMIK Zgłoś #145 Napisano 24 Kwietnia 2008 Czy moze ktos wie co to sa za bledy: 318 ,513 ,4F8 ,4FA przyznam ze szukalem 513-czujnik predkosci 318-obwod cisnienia klimatyzacji a te dwa pozostale to zagadka,moze jakies namiary na kody ktos ma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #146 Napisano 24 Kwietnia 2008 4FA - siłownik klapy obiegu wewnętrznego. Pozostałe tez są na forum jasno opisane. Najwiecej znajdziesz o 318. Tak więc "pogrzeb" jeszcze w dziale "diagnostyka" bo nie bedziemy powielać przecież postów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
L_TOMIK Zgłoś #147 Napisano 24 Kwietnia 2008 Wielkie dzieki Danek75:padam: "oczywiscie ze nie chodzi o powielanie" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lucas.p Zgłoś #148 Napisano 27 Kwietnia 2008 Witam, czy ktoś mógłby przetłumaczyć mi na język polski 01243 Cewka zmiany przewodu rurowego (co to jest:) i drugi błąd mam 00525 czujnik tleny - niskie napięcie - G39, czy jedno z drugim może mieć powiązanie?Z góry dzięki za odp. Niestety Passio sprzedany ale jeżeli ktos by kiedyś szukał cewki zmiany przewodu rurowego (01243) znajduję się ona przy kolektorze ssącym, podaje napięcie na sondę lambda, to jest często przyczyną bardzo dużego spalania, ale to bardzo dużego Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #149 Napisano 3 Maja 2008 witam. 00562 sensor for oil level/temperature(G266) 27-10 Implausible Signal - intermittent. koledzy co to może znaczyć bo nie moge nigdzie tego znajść Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #150 Napisano 3 Maja 2008 00562 - czujnik oleju - błąd sporadyczny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #151 Napisano 3 Maja 2008 00562 - czujnik oleju - błąd sporadyczny. to że czujnik poziomu oleju to wiem bo czasem pipczy po przekręceniu zapłonu(stan oleju w normie) ale cz to znaczy błąd sporadyczny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #152 Napisano 3 Maja 2008 ale cz to znaczy błąd sporadyczny To znaczy, ze błąd wystepuje okresowo a nie w sposób ciągły. Czyli moze juz czujnik pada lub gdzies na przwodach sie robi przerwa. No i raz działa - raz nie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #153 Napisano 3 Maja 2008 To znaczy, ze błąd wystepuje okresowo a nie w sposób ciągły. Czyli moze juz czujnik pada lub gdzies na przwodach sie robi przerwa. No i raz działa - raz nie. dzieki wielkie po wymianie oleju skasowałem byka Vagiem i juz ze 4 dni spokój nic nie pipczy.pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arklow Zgłoś #154 Napisano 4 Maja 2008 VAG wyswietla mi blad 17831 co moze byc przyczyna moze ktos wie, prosze o pomoc? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #155 Napisano 4 Maja 2008 VAG wyswietla mi blad 17831 co moze byc przyczyna moze ktos wie, prosze o pomoc? 17831 - rząd cylindrów 1, system obiegu powietrza wtórnego - za mała przepustowość - czyli sprawdź przewody, złącza rurek...itp. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mariano07 Zgłoś #156 Napisano 5 Maja 2008 Witam wszystkich. Czy ktoś może mi pomóc? Mam problem z zaworem dolotowym n156, wyczytałem na forum ze często pęka ciągadło ja wyciągnąłem swój i jest cały wygląda ok ale vag ciągle pokazuje błąd p1516, o co chodzi?? i jesze jedno gdzie można kupić zawór magnetyczny? znacie jakieś sklepy online? mój właśnie przestał cykać to chyba znak ze umarł, no i czy ustawianie kątów wtrysku to kosztowna i skomplikowana sprawa?? passat 1.8 20v (apt) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LeVy 83 Zgłoś #157 Napisano 6 Maja 2008 nie wiem gdzie to dac wiec dam tutaj jak bede mial cos wiecej to dodam mam nadzieje ze komus sie to przyda Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kupczak90 Zgłoś #158 Napisano 21 Maja 2008 Witam! Mam następujący problem. Po wymianie sterownika automatycznej skrzyni biegów Tiptronic w moim passacie regularnie pojawia się błąd P1750. Po usunięciu go wszystko gra jednak wystarczy tylko wyłączyć silnik i po uruchomieniu znów wszystko zaczyna się od początku. Wyświetlacz nie pokazuje na jakim programie skrzyni aktualnie jadę oraz na którym biegu przy opcji Tiptronic na dodatek spalanie jest o wiele za duże nawet przy delikatnej jeździe 12-13 l/100km Proszę o pomoc! Pozdrawiam! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zeus102 Zgłoś #159 Napisano 22 Maja 2008 a moze mi pomozecie swiecila mi kontrolka od poduszek wiec postanowilem ja wylaczyc pokazalo 3 błedy 1218 588 532 co to za bledy bo po wylaczeniu ich kontrolka zgasla ale za pare dni znowu sie zapalila a oprocz tego byl blad w silniku 17978 (P1570) co to za bład Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamyk198 Zgłoś #160 Napisano 23 Maja 2008 Witam. Dzis podpiełem sie Polskim Vagiem pod auto i wyskoczyło mi pare błedów tzn..: 792 F129 podobno zawór cisnieniowy klimatyzacji 562 tego nie wiem... Prosiłbym o podpowiedz co dalej z tym robic:> Z gory dziekuje:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach