Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość iwan86

Wlasnie jestem po wymianie calego zawieszenia z przodu. Zestaw to MS, poki co jest naprawde fajnie, mam wrazenie tylko ze zawiecha jest taka troche bardziej sztywniawa nizeli oryginal. Wymienialem dodatkowo jeszcze tarcze klocki i dwa lozyska z przodu. Jest okej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wlasnie jestem po wymianie calego zawieszenia z przodu. Zestaw to MS, poki co jest naprawde fajnie, mam wrazenie tylko ze zawiecha jest taka troche bardziej sztywniawa nizeli oryginal. Wymienialem dodatkowo jeszcze tarcze klocki i dwa lozyska z przodu. Jest okej.

 

:fajnySprawdź stan amorów, bo jak są niesprawne, to zawiecha szybciej pada;)U mnie sztywność dała się odczuć po wymianie amorów.Po wymianie samego zawieszenia na MS, nic takiego nie zaobserwowałem, choć z drugiej strony nie wymieniłem całego na raz a nawet prawa góra została stara...

Aha, i zapraszamy na spoty:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

7tys km na MS zrobione,dzis sprawdzalem na lini i jak narazie wszystko OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam przejechane na zawieszeniu MS 10kkm po szwajcarskich drogach (duuuuzo lepsze od naszych) i juz cos zaczyna stukac. Chciałem sprobowac cos tanszego, no i nie wypalilo, wole zalozyc zawieche LM i nie tracic kasy ani czasu na mechanikow. Ogolnie nie jestem zadowolony z tego zawieszenia, taka moja opinia na temat MS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

większość z Was narzeka na zawiechę master sport. ale mam pytanie, co z gwarancją? dwa lata bądź 80 tyś km...? czy komuś z Was zdarzyło się reklamować ten "syf" :P

jak wygląda to od strony producenta? w sumie jak się posypie to mozna i mieć nowe zawieszenie co roku :lol

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam założone wachacze tej firmy kupione na alllegro przejechałem 38 tys i nic nie stuka kupiłem je od klijenta który dawał gwarancje na 80 tys lub trzy lata wszyscy dają na dwa wiem że ta gwarancja to fikcja a le w każdej bajce coś z prawdy jest kupiłem je za 700 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam założone wachacze tej firmy kupione na alllegro przejechałem 38 tys i nic nie stuka kupiłem je od klijenta który dawał gwarancje na 80 tys lub trzy lata wszyscy dają na dwa wiem że ta gwarancja to fikcja a le w każdej bajce coś z prawdy jest kupiłem je za 700 zł

 

czyli kwestia używania czy po prostu fart...? mi teraz stuknęło 56 tyś km na febi i wymieniłem tylko jeden górny przedni wahacz...a na 17' prowadzę :D sądzę że po tej zimie będzie trzeba znowu wymienić i myślę nad MS tym bardziej że na miejscu mam firmę co za 550 PLN sprzedadzą :)

Edytowane przez marcinL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ilu z was zakładało to zawieszenie i ogarniętych mechaników ilu robiło to samemu i czy po wymianie zawieszenia była robiona porządnie zbieżność. Niestety przy wymianie zawieszenia nawet mechanicy popełniają poważne błędy które skutkują szybszym zużywaniem się elementów zawieszenia .. najczęstszym popełnianym błędem jest dokręcanie zawieszenia na podnośniku. Pamiętajmy również że ustawienie zbieżności w B5 to ostra jazda i nie polega jedynie na regulacji drążków ale ustawienia krzywej zbieżności i zachowaniu bardzo wąskich tolerancji oraz oczywiście posiadania odpowiedniego specjalistycznego sprzętu i wiedzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam u siebie w passacie założone kompletne zawieszenie firmy Master Sport przejechałem jak do tej pory około 30 tyśbrak oznak zuzycia teraz zaczeła sie zima przy zmianie na zimowe opony letnie sa jak nabardziej w porzadku nic niepokojacego niezauwazyłem jak narazie moge polecic ta zawieche wiadomo to nie jest oryginał ale cena czyni cuda :) naet jesłi mialbym cos wymienic po 40 tysiacach to i tak wyjdzie taniej od lemfordera :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
większość z Was narzeka na zawiechę master sport. ale mam pytanie, co z gwarancją? dwa lata bądź 80 tyś km...? czy komuś z Was zdarzyło się reklamować ten "syf"

czyli kwestia używania czy po prostu fart...? mi teraz stuknęło 56 tyś km na febi i wymieniłem tylko jeden górny przedni wahacz...a na 17' prowadzę sądzę że po tej zimie będzie trzeba znowu wymienić i myślę nad MS tym bardziej że na miejscu mam firmę co za 550 PLN sprzedadzą

 

mowisz ze syf a chcesz zakladac? bez sensu.

 

wiekszosc z 'nas' czyli tych ktorzy zalozyli chwali ten zestaw,a nie narzeka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mowisz ze syf a chcesz zakladac? bez sensu.

 

wiekszosc z 'nas' czyli tych ktorzy zalozyli chwali ten zestaw,a nie narzeka.

 

napisałem "syf" w cudzysłowiu... :P dlatego sie pytam bad boy :D. osobiście mój pierwszy zakup był MS górny przedni i padł mi po 2 tygodniach... a pytanie dotyczyło całego zestawu, który posiada gwarancje. Trzeba trzeźwo patrzeć na to wszystko. A spróbować nie szkodzi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze i ms podrabiaja,mimo ze to zestaw budzetowy? ja tam zrobilem 20 tys narazie na ms i zero luzu i zadnych odglosow. auto sztywne a wczesniej plywalo na starych wahaczach. u ojca takze ten zestaw a jezdzi po polach i lasach - takze cisza. jesli chcesz,to moge podac ci namiary na sprzedawce od ktorego kupilem dwa zestawy i wszystko jest super. jesli po 20 tys jest wszystko super a zaplacilem za zestaw 500 czy 600 zl, i przejade jeszcze z 10 czy 20 tys - to dla mnie to dobry interes. za lm czy febi zaplacisz ponad tysiac, a nie zdziwie sie jak zrobisz na tym 30 lub 40 tys. skoro nie widac roznicy to po co przeplacac.

Edytowane przez czikabonita

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Ostatnio padł mi przegub zew i jeśli się nie mylę, a raczej nie, to i zawieszenie po tej stronie, miałem już luzy ale zacieranie się przegubu napewno dało zawieszeniu popalić.

 

Także rozważam dosyć poważnie zakup MS. Febi odpada, bo jakość/cena jakoś mi nie przemawia - robiłem już sam kilka zawieszeń i nawet przy użyciu części FEBI/BILSTEIN, i muszę powiedzieć że byłem negatywnie zaskoczony - FORD SIERRA, całe przednie zawieszenie - pojawiły się jakieś minimalne luzy na łożyskach oporowych lub gumach McPersona właśnie FEBI.

 

Ale sorry za off, chce tylko podzielić się opinią, że płacąc nie raz dużo większe pieniądze, mamy drogi shit.

 

Kupiłem niedawno do swojej B5 serwisowy rozrząd - porażka. Chamsko zmyte napisy, napinacz źle odsadzony, tylko pudełko VW i kupa kasy.

 

Także uwaga na shity. A MS jest aluminiowy i myśle że będzie ok. Na nasze dziury nie ma recepty, a już napewno nie wzmacniane! Bo coś innego uleci.

 

Pozdrawiam i sorry za off

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

Panowie, mówicie o wytrzymałości zawieszenia MS rzędu 20-40 tyś km....

u mnie jest jeszcze całe zawieszenie oryginalne, 272 tyś km.

amortyzatory wychodzą na stacji ok, ale ja czuje już potężną różnicę w czasie jazdy.

Wg mnie na pewno już są do wymiany.

 

Natomiast wracając do sprawy zawieszenia, nic nie ma najmniejszego luzu.

Ja się bardzo dokładnie przyjrzeć tuleją wahaczy to delikatnie widać na nich

mikropęknięcia - 5 lat i 272 tyś km.

 

I jeżeli będę wymieniał zawieszenie to na pewno tylko na Lemfordera (czyli oryginał).

Nie planuje sprzedaży auta.

 

Natomiast jeśli faktycznie ktoś nie wie czy długo pojeździ autem to można ryzykować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie słyszałem żeby ktoś nawet na Lemforderach po polskich drogach przejechał więcej niż powiedzmy 60-80 tyś bez wymiany chyba że na seryjnych/fabycznych ale to już zupełnie inna bajka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam 260 tyś i (50 tys w PL) i wciaz brak stuków, zawieszenie oryginalne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytajcie ze zrozumieniem pls ... oryginalne a seryjne to 2 różne rzeczy. Na żadnych kupionych (nawet oryginalnych) wahaczach nie przejedziecie 250 tyś kilometrów w odróżnieniu do seryjnych na których jest to jak najbardziej możliwe o ile większość przejechana jest np w Reichu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie związane z wahaczami ale nie MS tylko MEYLE.

 

czy ktoś o nich słyszał wyczytałem na forum a4, że to mocne wahacze i cena niższa niż lemo i podobno warto. znalazłem na allegro coś takiego, rzekomo producent daje 4 lata gwarancji bez limitu KM. może się ktoś odnieść do tego??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj kup lepiej coś polecanego, wiem to z własnego doświadczenia ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 161 000 z tego 20 000 w polsce na fabrycznych TRW narazie stuków nie słychać.Dodam ,że sporo jeżdze po polnych drogach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności