Gość iwan86 Zgłoś #141 Napisano 28 Listopada 2010 Wlasnie jestem po wymianie calego zawieszenia z przodu. Zestaw to MS, poki co jest naprawde fajnie, mam wrazenie tylko ze zawiecha jest taka troche bardziej sztywniawa nizeli oryginal. Wymienialem dodatkowo jeszcze tarcze klocki i dwa lozyska z przodu. Jest okej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #142 Napisano 28 Listopada 2010 Wlasnie jestem po wymianie calego zawieszenia z przodu. Zestaw to MS, poki co jest naprawde fajnie, mam wrazenie tylko ze zawiecha jest taka troche bardziej sztywniawa nizeli oryginal. Wymienialem dodatkowo jeszcze tarcze klocki i dwa lozyska z przodu. Jest okej. :fajnySprawdź stan amorów, bo jak są niesprawne, to zawiecha szybciej pada;)U mnie sztywność dała się odczuć po wymianie amorów.Po wymianie samego zawieszenia na MS, nic takiego nie zaobserwowałem, choć z drugiej strony nie wymieniłem całego na raz a nawet prawa góra została stara... Aha, i zapraszamy na spoty:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #143 Napisano 29 Listopada 2010 7tys km na MS zrobione,dzis sprawdzalem na lini i jak narazie wszystko OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianbanas Zgłoś #144 Napisano 1 Grudnia 2010 Mam przejechane na zawieszeniu MS 10kkm po szwajcarskich drogach (duuuuzo lepsze od naszych) i juz cos zaczyna stukac. Chciałem sprobowac cos tanszego, no i nie wypalilo, wole zalozyc zawieche LM i nie tracic kasy ani czasu na mechanikow. Ogolnie nie jestem zadowolony z tego zawieszenia, taka moja opinia na temat MS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #145 Napisano 1 Grudnia 2010 większość z Was narzeka na zawiechę master sport. ale mam pytanie, co z gwarancją? dwa lata bądź 80 tyś km...? czy komuś z Was zdarzyło się reklamować ten "syf" jak wygląda to od strony producenta? w sumie jak się posypie to mozna i mieć nowe zawieszenie co roku pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ajwen33 Zgłoś #146 Napisano 1 Grudnia 2010 a ja mam założone wachacze tej firmy kupione na alllegro przejechałem 38 tys i nic nie stuka kupiłem je od klijenta który dawał gwarancje na 80 tys lub trzy lata wszyscy dają na dwa wiem że ta gwarancja to fikcja a le w każdej bajce coś z prawdy jest kupiłem je za 700 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #147 Napisano 1 Grudnia 2010 (edytowane) a ja mam założone wachacze tej firmy kupione na alllegro przejechałem 38 tys i nic nie stuka kupiłem je od klijenta który dawał gwarancje na 80 tys lub trzy lata wszyscy dają na dwa wiem że ta gwarancja to fikcja a le w każdej bajce coś z prawdy jest kupiłem je za 700 zł czyli kwestia używania czy po prostu fart...? mi teraz stuknęło 56 tyś km na febi i wymieniłem tylko jeden górny przedni wahacz...a na 17' prowadzę sądzę że po tej zimie będzie trzeba znowu wymienić i myślę nad MS tym bardziej że na miejscu mam firmę co za 550 PLN sprzedadzą Edytowane 1 Grudnia 2010 przez marcinL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #148 Napisano 2 Grudnia 2010 A ilu z was zakładało to zawieszenie i ogarniętych mechaników ilu robiło to samemu i czy po wymianie zawieszenia była robiona porządnie zbieżność. Niestety przy wymianie zawieszenia nawet mechanicy popełniają poważne błędy które skutkują szybszym zużywaniem się elementów zawieszenia .. najczęstszym popełnianym błędem jest dokręcanie zawieszenia na podnośniku. Pamiętajmy również że ustawienie zbieżności w B5 to ostra jazda i nie polega jedynie na regulacji drążków ale ustawienia krzywej zbieżności i zachowaniu bardzo wąskich tolerancji oraz oczywiście posiadania odpowiedniego specjalistycznego sprzętu i wiedzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fireblade Zgłoś #149 Napisano 3 Grudnia 2010 Mam u siebie w passacie założone kompletne zawieszenie firmy Master Sport przejechałem jak do tej pory około 30 tyśbrak oznak zuzycia teraz zaczeła sie zima przy zmianie na zimowe opony letnie sa jak nabardziej w porzadku nic niepokojacego niezauwazyłem jak narazie moge polecic ta zawieche wiadomo to nie jest oryginał ale cena czyni cuda naet jesłi mialbym cos wymienic po 40 tysiacach to i tak wyjdzie taniej od lemfordera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czikabonita Zgłoś #150 Napisano 3 Grudnia 2010 większość z Was narzeka na zawiechę master sport. ale mam pytanie, co z gwarancją? dwa lata bądź 80 tyś km...? czy komuś z Was zdarzyło się reklamować ten "syf" czyli kwestia używania czy po prostu fart...? mi teraz stuknęło 56 tyś km na febi i wymieniłem tylko jeden górny przedni wahacz...a na 17' prowadzę sądzę że po tej zimie będzie trzeba znowu wymienić i myślę nad MS tym bardziej że na miejscu mam firmę co za 550 PLN sprzedadzą mowisz ze syf a chcesz zakladac? bez sensu. wiekszosc z 'nas' czyli tych ktorzy zalozyli chwali ten zestaw,a nie narzeka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #151 Napisano 4 Grudnia 2010 mowisz ze syf a chcesz zakladac? bez sensu. wiekszosc z 'nas' czyli tych ktorzy zalozyli chwali ten zestaw,a nie narzeka. napisałem "syf" w cudzysłowiu... dlatego sie pytam bad boy . osobiście mój pierwszy zakup był MS górny przedni i padł mi po 2 tygodniach... a pytanie dotyczyło całego zestawu, który posiada gwarancje. Trzeba trzeźwo patrzeć na to wszystko. A spróbować nie szkodzi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czikabonita Zgłoś #152 Napisano 4 Grudnia 2010 (edytowane) moze i ms podrabiaja,mimo ze to zestaw budzetowy? ja tam zrobilem 20 tys narazie na ms i zero luzu i zadnych odglosow. auto sztywne a wczesniej plywalo na starych wahaczach. u ojca takze ten zestaw a jezdzi po polach i lasach - takze cisza. jesli chcesz,to moge podac ci namiary na sprzedawce od ktorego kupilem dwa zestawy i wszystko jest super. jesli po 20 tys jest wszystko super a zaplacilem za zestaw 500 czy 600 zl, i przejade jeszcze z 10 czy 20 tys - to dla mnie to dobry interes. za lm czy febi zaplacisz ponad tysiac, a nie zdziwie sie jak zrobisz na tym 30 lub 40 tys. skoro nie widac roznicy to po co przeplacac. Edytowane 4 Grudnia 2010 przez czikabonita Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marlon Zgłoś #153 Napisano 26 Grudnia 2010 Witam, Ostatnio padł mi przegub zew i jeśli się nie mylę, a raczej nie, to i zawieszenie po tej stronie, miałem już luzy ale zacieranie się przegubu napewno dało zawieszeniu popalić. Także rozważam dosyć poważnie zakup MS. Febi odpada, bo jakość/cena jakoś mi nie przemawia - robiłem już sam kilka zawieszeń i nawet przy użyciu części FEBI/BILSTEIN, i muszę powiedzieć że byłem negatywnie zaskoczony - FORD SIERRA, całe przednie zawieszenie - pojawiły się jakieś minimalne luzy na łożyskach oporowych lub gumach McPersona właśnie FEBI. Ale sorry za off, chce tylko podzielić się opinią, że płacąc nie raz dużo większe pieniądze, mamy drogi shit. Kupiłem niedawno do swojej B5 serwisowy rozrząd - porażka. Chamsko zmyte napisy, napinacz źle odsadzony, tylko pudełko VW i kupa kasy. Także uwaga na shity. A MS jest aluminiowy i myśle że będzie ok. Na nasze dziury nie ma recepty, a już napewno nie wzmacniane! Bo coś innego uleci. Pozdrawiam i sorry za off Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gogigogi Zgłoś #154 Napisano 26 Grudnia 2010 witam, Panowie, mówicie o wytrzymałości zawieszenia MS rzędu 20-40 tyś km.... u mnie jest jeszcze całe zawieszenie oryginalne, 272 tyś km. amortyzatory wychodzą na stacji ok, ale ja czuje już potężną różnicę w czasie jazdy. Wg mnie na pewno już są do wymiany. Natomiast wracając do sprawy zawieszenia, nic nie ma najmniejszego luzu. Ja się bardzo dokładnie przyjrzeć tuleją wahaczy to delikatnie widać na nich mikropęknięcia - 5 lat i 272 tyś km. I jeżeli będę wymieniał zawieszenie to na pewno tylko na Lemfordera (czyli oryginał). Nie planuje sprzedaży auta. Natomiast jeśli faktycznie ktoś nie wie czy długo pojeździ autem to można ryzykować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #155 Napisano 27 Grudnia 2010 Nie słyszałem żeby ktoś nawet na Lemforderach po polskich drogach przejechał więcej niż powiedzmy 60-80 tyś bez wymiany chyba że na seryjnych/fabycznych ale to już zupełnie inna bajka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjuka Zgłoś #156 Napisano 27 Grudnia 2010 ja mam 260 tyś i (50 tys w PL) i wciaz brak stuków, zawieszenie oryginalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #157 Napisano 27 Grudnia 2010 Czytajcie ze zrozumieniem pls ... oryginalne a seryjne to 2 różne rzeczy. Na żadnych kupionych (nawet oryginalnych) wahaczach nie przejedziecie 250 tyś kilometrów w odróżnieniu do seryjnych na których jest to jak najbardziej możliwe o ile większość przejechana jest np w Reichu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadw Zgłoś #158 Napisano 5 Stycznia 2011 mam pytanie związane z wahaczami ale nie MS tylko MEYLE. czy ktoś o nich słyszał wyczytałem na forum a4, że to mocne wahacze i cena niższa niż lemo i podobno warto. znalazłem na allegro coś takiego, rzekomo producent daje 4 lata gwarancji bez limitu KM. może się ktoś odnieść do tego?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr4 Zgłoś #159 Napisano 5 Stycznia 2011 Słuchaj kup lepiej coś polecanego, wiem to z własnego doświadczenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łuki0048 Zgłoś #160 Napisano 5 Stycznia 2011 Ja mam 161 000 z tego 20 000 w polsce na fabrycznych TRW narazie stuków nie słychać.Dodam ,że sporo jeżdze po polnych drogach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach