Jericho Zgłoś #181 Napisano 26 Września 2010 Rada na wasze problemy - Dobrze odpowietrzcie układ. Nie jest to do konca trafne rozwiazanie, bo jak przeczytasz caly temat to sie dowiesz ze uklad nie raz byl odpowietrzany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nowicjusz Zgłoś #182 Napisano 26 Września 2010 Klocki przylegają równo do tarcz?To po pierwsze...W jakim stanie są jarzma?To po drugie...Klocki swobodnie pracują,tłoczek "chodzi" bez problemów?To po trzecie...To na początek sprawdź To że są nowe,jeszcze o niczym nie świadczy.A gumy w prowadnicach?wystarczy trochę za duży luz i już może występować pisk lub wibracja.Pozdrawiam postaram sie tym jutro zajac... ale z tego co pamietam jak wczoraj patrzylem na klocki to z przodu (lewa strona) klocek jest w pewnym miejscu(dol klocka) zdecydowanie blizej niz jego reszta... wiec moze to byc przyczyna dzieki za info.. jak sprawdze co i jak to dam znac pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #183 Napisano 26 Września 2010 klocek jest w pewnym miejscu(dol klocka) zdecydowanie blizej niz jego reszta... A tak nie powinno być Sprawdź po pierwsze prowadnice,być może mają za duży luz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nowicjusz Zgłoś #184 Napisano 26 Września 2010 Cytat:Napisał Nowicjusz klocek jest w pewnym miejscu(dol klocka) zdecydowanie blizej niz jego reszta... A tak nie powinno być Sprawdź po pierwsze prowadnice,być może mają za duży luz. OK. Postaram sie to zrobic jak najszybciej tzn. jak tylko czas mi pozwoli. P.S Patryk a moze pomozesz z innym problemem? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=88695 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZeRo4 Zgłoś #185 Napisano 27 Września 2010 Przypomne ze moj układ odpowietrzały 2 zaklady. I tez odrzucalem taka mozliwosc. A jednak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nowicjusz Zgłoś #186 Napisano 29 Września 2010 hmmmm... hamulce rozebrane, przegladniete i zlozone na nowo. Wszystko wyglada swietnie. Nadal cos tam popiskuje:niekumam. Jak cos wymysle to dam znac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Arturo 123 Zgłoś #187 Napisano 8 Października 2010 problem z twardym pedałem hamulca dopadł również i mnie. Auto prawie nie hamuje. po pierwszym wciśnięciu ledwo łapie, po drugim, trzecim i czwartym wogóle nie ma hamulca a pedał jest tak twardy, że prawie sie nie wciska. Co to może być??? Czy ktoś miał taką usterkę? ---------- Post added at 21:14 ---------- Previous post was at 21:02 ---------- czujniki abs-u nie są wciśnięte do końca. Miałem ten sam problem. po wyczyszczeniu i wciśnięciu ich do końca abs przestał działać na delikatnych dohamowaniach np. przy zatrzymywaniu sie na światłach lub przy zwykłym delikatnym zatrzymywaniu sie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #188 Napisano 8 Października 2010 (edytowane) problem z twardym pedałem hamulca dopadł również i mnie. Auto prawie nie hamuje. po pierwszym wciśnięciu ledwo łapie, po drugim, trzecim i czwartym wogóle nie ma hamulca a pedał jest tak twardy, że prawie sie nie wciska. Co to może być??? Czy ktoś miał taką usterkę? Tak wielu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18296&highlight=peda%B3+mi%EAkki+twardy i tu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=51289&highlight=peda%B3+mi%EAkki+twardy Edytowane 8 Października 2010 przez J@ceq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comoaligato Zgłoś #189 Napisano 18 Października 2010 w serwie masz wode pewnie która zamarza.Lub vacum pompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ovvero Zgłoś #190 Napisano 18 Października 2010 witam, Hamulce buczą, wyją, chroboczą w trakcie hamowania, najczęściej w jezdzie w korku przy prędkościach ponizej 50 km/h. Efekt ten wystepuje w trakcie średniego raczej delikatnego hamownia lub zawalniania i mam wrażenia że w miarę narastania dzwięków skutecznośc hamowania gwałtownie wzrasta. Tarcze i klocki ok 15 tys temu po wymianie. Co to może być ? Boję się do warsztatu jechać bo zalecą wymianę klocków i tarcz a są prawie nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #191 Napisano 19 Października 2010 Witam,koledzy mój problem wygląda tak samochód po wymianie tarcz i klocków z przodu, przy normalnym hamowaniu wszystko gra ale jak dzis wypróbowałem hamulce to podczas wdepniecia hamulca prawie do podłogi autko hamuje tak jak powinno lecz słychac taki dziwny odgłos jakby jakaś spręzyna wyskoczyła i odczuwalne są drgania mocne w tym momecia na hamulcu czy to jest normalne ????? Proszę o pomoc Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #192 Napisano 19 Października 2010 autko hamuje tak jak powinno lecz słychac taki dziwny odgłos jakby jakaś spręzyna wyskoczyła i odczuwalne są drgania mocne w tym momecia na hamulcu czy to jest normalne ????? Może tylko ABS zadziałał i pedał hamulca drży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #193 Napisano 19 Października 2010 a czy to normalne zeby był taki odgłos???? w piatek wybieram sie na urlop do Polski i chciałbym zajechac w jednym kawałku ---------- Post added at 12:42 ---------- Previous post was at 12:41 ---------- dodam ze tarcze i klocki są firmy ATE kosztowały razem z wymianą 300 Euro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #194 Napisano 19 Października 2010 dziwny odgłos jakby jakaś spręzyna wyskoczyła i odczuwalne są drgania mocne w tym momecia na hamulcu czy to jest normalne Bo masz tam sprężynki przy klocku. Może gość je źle założył i tłuką przy hamowaniu. Podjedz jeszcze raz do niego niech ci sprawdzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #195 Napisano 19 Października 2010 Łysy chodzi o te klamry metalowe co zakłada sie na kloci ???? ---------- Post added at 13:38 ---------- Previous post was at 12:45 ---------- hamulce sprawdzone mechanik powiedzial ze wszystko jest ok a ten dziwek nadal słychac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #196 Napisano 19 Października 2010 A osłona ta metalowa nigdzie ci nie styka z tarczą czy zaciskiem ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #197 Napisano 19 Października 2010 nie wszystko jest ok a ten dzwiek jest taki jak juz pisałem jakby sprezyna jakas wielka wyskoczyla i po chwili cichnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #198 Napisano 19 Października 2010 a ten dzwiek jest taki jak juz pisałem jakby sprezyna jakas wielka wyskoczyla i po chwili cichnie Ale tylko jak mocno wciśniesz pedał hamulca?? Kierownica nie drży przy okazji tego hamowania?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #199 Napisano 19 Października 2010 tylko jak wcisne mocno praktycznie do oporu kierownica nie drzy spróbuje ten dzwiek nagrac i później wrzucic na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #200 Napisano 19 Października 2010 tylko jak wcisne mocno praktycznie do oporu kierownica nie drzy :hmm Myślę że na siłę szukasz problemu, bo na moje to jest normalna praca systemu ABS, ale mogę się mylić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach