Skocz do zawartości

ovvero

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ovvero

  • Urodziny 23.02.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
  • Rok produkcji
    2001
  1. apropo M6 jeszcze, jakiś rok temu byłem na jeździe próbnej, która skutecznie wyleczyła mnie z tego modelu. Może to wina silnika 2.0 benzyna 150 PS, który w ogóle nie jechał. No i dla passatowca nie do zaakceptowania jest ten ohydny hamulec ręczny w tunelu środkowym. Duży minus to także kombi, która jest ciaśniejsza od sedana.
  2. zarzucam mały temat do obserwacji. Jak odpalam auto po dłuższym postoju to wyrywa do przodu po lekkim muśnięciu pedału gazu :mlask. Pożniej już jakby mniej, nie jest to już tak fajnie odczuwalne. Myślełem że auto na lpg zamula ale dziś gaz się skończył i wracałem na benzynie i też zamulał. Czy to nie jest czasem tak, ze jak silnik jest zimny to w komorze silnika jest chłodno i łapie zimne powietrze a jak dostanie temperatury to silnik się dusi z gorąca ? Druga rzecz, czy te drogie świece do LPG mają sens ?
  3. tez kiedyś myślałem że 40 koni zrobi kolosalną różnicę w moim zyciu, niestety róznica jest niezauważalna a nawet 1.8 TSI jest elastyczniejsze, ma lepszą reakcję na gaz i szybsze do 100 km/h. Wolnossące v6 jest lepsze na trasie i powyżej 100 km/h no i cisza i dzwiek silnika o niebo lepsze od 1.8TSI Polecam LandiRenzo zakładane w migazie, mnie służy od roku jedynie warto rozważyć wiekszy zbiornik bo ja tankuję co 200 -250 km.
  4. u mnie tez grzeje sie 3 minuty a stoje w garazu :-) w kwestii katalizatorów to też mam ten problem, rozwiązałem go kupując interfejs VAGa i podłaczam do kompa i kasuje check engine, czasem robię to co 500 km a czasem to pare tysięcy, nie ma reguly. Innym rozwiązaniem była metoda prób i błedów wymieniając drogie katalizoatory ale na to się nie zdecydowałem.
  5. witam, Hamulce buczą, wyją, chroboczą w trakcie hamowania, najczęściej w jezdzie w korku przy prędkościach ponizej 50 km/h. Efekt ten wystepuje w trakcie średniego raczej delikatnego hamownia lub zawalniania i mam wrażenia że w miarę narastania dzwięków skutecznośc hamowania gwałtownie wzrasta. Tarcze i klocki ok 15 tys temu po wymianie. Co to może być ? Boję się do warsztatu jechać bo zalecą wymianę klocków i tarcz a są prawie nowe.
  6. co w wawie to w wawie, jako że to niemal ekperyment to lepiej mieć fachowców na miejscu w razie jakiś regulacji itp. Prawda z tym W8 że tarcze hamulcowe kosztują 7 tys komplet a wentylatory do chłodnic 4 tys?
  7. widze że jakis wysyp drgań :-))) u mnie też zaczeło trzepać na jałowym, jeszcze się za to niezabrałem.
  8. ok, według wskazań komputera dochodzę do spalania 9 litrów a podjeżdzam na stację i zalewam, przeliczam i wychodzi ponad 13 litrów. Wskaznia na komputerze mam rewelacyjne, ale nie zgadza się z tym co się dzieje podczas tankowania. Uprzedzano mnie o tym że ta różnica będzie 15 % a nie 35%. W czwartek jadę na regulację i nie chcę żeby mnie zbyli że tak ma być i basta.
  9. witam, jeżdzę na gazie od poł roku, około 10 tys km, istalacja Landiorenzo i chciałem się podzielić kilkoma uwagami dotyczące jej użytkowania. 1. spalanie, w mieście nie mam zastrzeżeń 18-20 litrów gorzej w trasie absolutene minimum to 13,5 litra a na komputrze pokazuje 9 litrów to zdecydowanie więcej niż 10 - 15 % o którym się mówią fachowcy. średnie spalanie to 15-16 litrów w trasie, ale na benzynie pokazuje 11-12 litrów co powoduje że oszczędności są ledwie 30 % 2. ***** gazem, po mocniejszym zbutowaniu w chwili zatrzymania wali gazem w środku i na zewnątrz. W czasie jazdy nei czuć, ale jak stoję na światłach to wytrzymać się nie da. Problem po pewnym czasie znikł i przez 2 miesiące wogóle nie smierdziało do czasu aż wyjechałem na trasę i przycisnąłem porzadnie, od tego momentu śmierdzi i każde mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje smród na postoju. Ewidentnie popuszcza reduktor, śmierdzi w tej okolicy, obok lewego reflektora. Czy tez tak macie ? Rozumiem że on może popuszczać ale wygląda to tak że on się zbiera i wogóle nie przewietrza się to miejsce w czasie jazdy chyba.
  10. a jakieś konkretne objawy że świece są do wymiany ? wyminieniać dla samej wymiany to trochę bez sensu chyba ?
  11. w kwestii opon: opony które zaproponowałeś są uznanych firm także których byś nie wziął będzie ok. Sam jeżdzę na niskobudżetowych barum i jest ok. Aktualnie zajmuję się innym projektem niż passat, wybierałem opony i wyczytałem że każdy centymetr szerokości opony to tak jakby dodac 50 - 100 kg masy pojazdu. A że w 4 motion przyczepności zerwac się prawie nie da to po co szersze ? ciekawe czy odczuwalna jest różnica w osiągach na oponach o szerokosci 205 a 225
  12. kolega miał coś takiego w v6, skrzynia do wymiany - używkę z robocizną zrobił za 2 tys. złotych. mechanicy opowiadali że zębatka pierwszego biegu wyglądała jakby ktoś oblał żrącym kwasem albo kierowca piłował non stop na jedynce. Wymiana zebatki nie wchodzila w gre bo jest razem z wałkiem.
  13. czyli tak jak polonezem u Clarksona, który się zastanawiał czy jest pod czy jednak nadsterowny :-))) Ja się właśnie zastanawiam czy nasze 4 motion są podsterowne ale poza zimą nie umiem tego sprawdzić - albo nie miałem okazji :-))) Ciekawe czy to rzucenie tyłem ma coś wspólnego z dodaniem lub odjęciem gazu ?
  14. Beny, jak się prowadziło w tych torowych warukach ? jest bardziej pod czy nad sterowne. Mialeś ESP wyłączone na tym przejeździe ?
  15. ja mam v6 po lifcie i hamulce robią wrażenie, ale wszystkie tarcze po wymianie 10 tys km temu. Jak chcesz to mozemy zrobić ustawkę na mieście i się przejedziesz - ocenisz czy warto doinwestować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności