Jericho Zgłoś #301 Napisano 19 Lutego 2011 Jak przed odpaleniem już jest twardy i stoi na zewnątrz to cóś przymarzło Twardy sie robi po paru godzinach stania. Odpale silinik i pedal pracuje normalnie. Poza tym objawem nie zauwazylem zadnego pogorszenia sie hamowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szeffu Zgłoś #302 Napisano 19 Lutego 2011 Konkret jest taki ze jest to podtwierdzenie wczesniejesz wypowiedzi innego uzytkownika, jesli sie dostaje woda i zamarza to pewnego ranka moze poprostu nie byc hamulcow, wiec niech zainteresowany przygladnie sie dobrze czy servo jest napewno ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #303 Napisano 19 Lutego 2011 Wode z serva mialem wyciagana w listopadzie. Podobno bylo jej niewiele - robil to mechanik. Odplywy mam zrobione, a wiec na nowo zaciagnac raczej nie moglo. Z tym, ze jakies 3 tyg temu musialem wysuszyc strone pasazera, bo pod wykladzina mialem bryle lodu. Prawdopodobnie znowu sie dostala przez obudowe filtra pylkowego, bo innej drogi nie znalazlem. W listopadzie rowniez wymieniona pompke vacu, co wplynelo na mala poprawe hamowania, ale daleko od idealu - znany problem braku hamulcow przy szybkim kilkukrotnym hamowaniu. Co do zamarzania, to przy dodatnich temp woda nie zamaraza, a wiec pedal nie powinien robic sie twardy. Skoro u mnie sie robi, to woda by odpadala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość goldpedro Zgłoś #304 Napisano 20 Lutego 2011 Cytat:Napisał goldpedro ktory jaki opis bo nie moge znalezc daj linka prosze Chyba o to chodzi. http://forum.vw-passat.pl/showpost.p...0&postcount=14 dzieki u mnie juz jest ok wystarczylo zregenerowac uszkodzony sterownik ABS-u tak jak w opisie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woju Zgłoś #305 Napisano 20 Lutego 2011 (edytowane) mam problem z hamulcami jak wiekszosc tutaj, woda w serwie i nie tylko. wymienilem serwo przez zaufanego mechanika i plyn hamulcowy teraz zaswieca mi sie podczas jazdy STOP FAULTY BRAKE szczegolnie przy ostrzejszym wejsciu w zakret. czy ktos wie co to moze byc? plyn hamulcowy jest w normie... klocki i tarcze wymienione w wakacje problem wystapil po wymianie serwa i plynu wczoraj. Edytowane 20 Lutego 2011 przez woju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winkovic Zgłoś #306 Napisano 20 Lutego 2011 koledzy pojawił mi sie powazny problem. Autko nagle przestało odpowiednio hamowac pedał hamulca zrobił sie twardy i w dodatku stasznie sie zrobił słaby teraz ledwo co sie zbiera. Dobiero od wyszych obrotach zbiera sie ale i tak kiepsko. Co to moze być???? pomocy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #307 Napisano 20 Lutego 2011 pompa VACUM lub serwo lub coś z podcisnieniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #308 Napisano 20 Lutego 2011 Nieszczelność na przewodzie podciśnienia do serwa. ---------- Post added at 13:17 ---------- Previous post was at 13:16 ---------- BTW Jakie autko i silnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winkovic Zgłoś #309 Napisano 20 Lutego 2011 a w jakis sposób mozna sprawdzić ze to pompa Vakum ??? ---------- Post added at 13:33 ---------- Previous post was at 13:21 ---------- Mozłiwe jest to by pompa dawała małe podcisnienie i auto słabo hamowało tzw trzeba mocniej wdepnać? W dadatku muł sie zrobił i dopiero na wiekszych obrotach lepiej sie zbiera. Chciałbym jakoś sprawdzić ta pompe bo ona dość kosztowna jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woju Zgłoś #310 Napisano 20 Lutego 2011 witam mam problem z hamulcami jak wiekszosc tutaj, woda w serwie i nie tylko. wymienilem serwo przez zaufanego mechanika i plyn hamulcowy teraz zaswieca mi sie podczas jazdy STOP FAULTY BRAKE szczegolnie przy ostrzejszym wejsciu w zakret. czy ktos wie co to moze byc? plyn hamulcowy jest w normie... klocki i tarcze wymienione w wakacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #311 Napisano 20 Lutego 2011 witammam problem z hamulcami jak wiekszosc tutaj, woda w serwie i nie tylko. wymienilem serwo przez zaufanego mechanika i plyn hamulcowy teraz zaswieca mi sie podczas jazdy STOP FAULTY BRAKE szczegolnie przy ostrzejszym wejsciu w zakret. czy ktos wie co to moze byc? plyn hamulcowy jest w normie... klocki i tarcze wymienione w wakacje w ilu wątkach jeszcze napiszesz ?? Podłącz auto pod kompa i sprawdź błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woju Zgłoś #312 Napisano 20 Lutego 2011 w ilu wątkach jeszcze napiszesz ?? Podłącz auto pod kompa i sprawdź błędy nie zapisalo bledu sorki ze w kilku wątkach ale wszystkie sa w tym samym temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #313 Napisano 20 Lutego 2011 nie zapisalo bledu sorki ze w kilku wątkach ale wszystkie sa w tym samym temacieKolego, interpunkcja sie klania. Poza tym, niewykonalne na tym forum jest napisanie czegos w kilku watkach, w jednym temacie Co innego w kliku tematach, w jednym dziale ---------- Post added at 21:54 ---------- Previous post was at 21:52 ---------- Wode z serva mialem wyciagana w listopadzie. Podobno bylo jej niewiele - robil to mechanik. Odplywy mam zrobione, a wiec na nowo zaciagnac raczej nie moglo. Z tym, ze jakies 3 tyg temu musialem wysuszyc strone pasazera, bo pod wykladzina mialem bryle lodu. Prawdopodobnie znowu sie dostala przez obudowe filtra pylkowego, bo innej drogi nie znalazlem. W listopadzie rowniez wymieniona pompke vacu, co wplynelo na mala poprawe hamowania, ale daleko od idealu - znany problem braku hamulcow przy szybkim kilkukrotnym hamowaniu. Co do zamarzania, to przy dodatnich temp woda nie zamaraza, a wiec pedal nie powinien robic sie twardy. Skoro u mnie sie robi, to woda by odpadala. Dzisiaj, przy zewn. temp 0C pedal zrobil sie prawie twardy po ok 3h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woju Zgłoś #314 Napisano 21 Lutego 2011 chciałem podziękować za pomoc w rozwiązaniu problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damin Zgłoś #315 Napisano 22 Lutego 2011 Witam! Koledzy mam taki problem, że mój hamulec jest skuteczny wysoko na zapalonym i zgaszonym silniku ale jest bardzo miękki. Np. hamuje bardzo skutecznie już przy 1/3 wcisnięcia ale potem można go jeszcze głębiej wdusić aż do 2/3. Jest dokładnie odpowietrzony. 1.9 Tdi 2004 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #316 Napisano 22 Lutego 2011 (edytowane) sprawdz płyn hamulcowy jak dawno go nie wymieniałeś na zawartość procentową wody a w jakim stanie sa twoje tarcze ,klocki ??? Edytowane 22 Lutego 2011 przez bolo02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #317 Napisano 22 Lutego 2011 a nie masz uczucia, że hamulec delikatnie trzyma samochód jak chcesz nim ruszyć? ja miałem podobne objawy i przyczyną było serwo hamulca poczytaj tematy woda w serwie, zamarzające serwo itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damin Zgłoś #318 Napisano 22 Lutego 2011 Tarcze i klocki w bardzo ladnym stanie. Cały nowy plyn. Serwo sciągniete i wyczyszczone nic nie pomogło. Odpowietrzony 3 razy na zapalonym silniku. Może byc pompka abs`u albo ta na serwie? Auto ma normalny wolny wybieg nic nie hamuje nie trze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #319 Napisano 23 Lutego 2011 predzej ta na serwie bedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
termin Zgłoś #320 Napisano 1 Marca 2011 Witam, mam taki problem. Jako ze ostatnio mrozy były, zamarzła mi woda w serwie hamulcowym ale początkowo o tym nie wiedziałem. obaj taki ze po kilku km jazdy blokowało mi jedno przednie koło. Pojechalem do mechanika i powiedzial ze to prowadnice na zacisku sie zapiekły, wiec wymienił na nowe. Na drugi dzien zblokowało mi druga stronę, wiec mechanik wymienił prowadnice z drugiej strony. W drodze powrotnej do domu zblokowalo mi oba koła. Powiedzialem mechanikowi ze wyczytałem na forum ze winą moze byc servo w ktorym woda zamarzła. nie chcial wierzyc ale jak wyciagnał serwo to sie zdziwił, wylał litr wody. Jednak servo juz sie nie nadawało do uzycia, cos sie w srodku pogieło od lodu i musialem kupic "na allegro" inne servo. Dzis odebralem samochod i jest taki objaw ze pedal hamulca jest bardzo miekki a hamowanie nastepuje dopiero pod koniec wcisniecia pedału. Czy to normalne ze jak podpompuje chwile pedał to twardnieje i trzymając go dalej czuje ze pedał opada, jakby gdzies cisnienie spadało? podobno odpowietrzyli wszystko, mam EPS i wyczytalem ze to robi sie jakos podcisnieniowo - moze on to robił tradycyjnie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach