Skocz do zawartości

darek0808

  • Liczba zawartości

    123
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O darek0808

  • Urodziny 08.08.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dębica

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2011
  1. Niestety telefon nie oddaje tego co usłuszysz na żywo. Podniosłeś maskę tak jak pisałem? Stukot dochodzący z popychaczy będzie dość dobrze slyszalny, szczegolnie po odkręceniu korka wlewu oleju, bo popychacze sa zaraz pod nim i usłyszysz taki metaliczny stukot, który później ustanie wiec będziesz wiedział na 100%. Jesli dalej nie będzisz pewny, nagraj filmik na wolnych obrotach do tej pory aż stukot ustanie. Mozesz zbliżyć telefon do silnika przy otwartym i zamkniętym korku, a w międzyczasie przygazować. Z tego filmu co nagrałeś to ciężko coś wywnioskować.
  2. Otworz sobie maske i przysluchaj sie czy to nie stuka gora silnika. Ja mialem identyczne objawy i przyczyna byl marny filtr oleju. Zmien na Mann, koszt 20-25 pln, wiec nie ryzykujesz duzo.
  3. Jak dlugo stuka? Ile musi stac zeby ponownie stukac?
  4. Hmm, marka tunezyjska od 2011 na rynku PL. Nie twierdze, że to na 100% filtr, ale sprawdziłbym to na Twoim miejscu. Przez jaki czas po uruchomieniu stuka silnik? Jak się rozgrzeje to odpala normalnie, bez stukania? Ja też jezdiłem na filtronie i nie stukało, aż w końcu coś musieli zmienić w tych filtrach i zaczęlo stukać. Na tym filmie to niewiele słychać.
  5. Witaj, jaki filtr oleju zalozyles? Ja kilka wymian borykalem sie ze stukaniem popychaczy. Dawniej jezdzilem na castrolu i filtrze filtrona i w zimie potrafil nawet 40sekund stukac na zimnym. Najpierw zmienilem filtr na marke Mann i byla znaczaca poprawa, auto stukalo tylko kilka sekund w zimie. Pozniej zmienilem olej na motul i teraz w zimie na duzym mrozie sauto stuka 1-2 sekundy, a do tego dzwiek nie jest raki meliczny. Jesli u Ciebie autko zaczelo stukac po motulu to jest to mega dziwna sytuacja. U mnie dodatkowo autko pozera mniej oleju miedzy wymianami. Jesli chodzi o filtry fiiltrona tobz tego co przeczytalem na naszym forum maja mniejsza przepustowosc od manna i zanim pompa popchnie olej na caly uklad smarowania mija troche czasu. Napisz jaki filtr zalozyles.
  6. Panie Grzegorzu, zastanwaim sie nad wymianą oleju w swojej skrzyni FRK. Tak z ciekawości zapytam czy kolor zalecanego oleju Fuchs jest taki sam jak w przypadku oryginału? Waham się pomiędzy VW a Fuchs'em bo jego cena troche kusi. Przebieg 270000 km (nie kręcony). z góry dziekuję za odp. pzdr
  7. Koledzy stosował ktoś jeszcze takie rozwiązanie? Jaki przekaźnik trzeba zakupić i jak to połączyć, żeby światła mijania zapalały się dopiero po uruchomieniu silnika?
  8. myslałem o wymianie samych popychaczy... pytanie czy jest sens przy takim wałku?
  9. Witam, prosze o ocene mojego wałka, zbliza sie wymiana rozrządu i zastanwiam sie co z nim robić. Rano po odpaleniu słychać popychacze przzez okolo 5 sekund (w zimie około 10-30 sekund w zaleznosci od temperatury. Na wałku widac już rysy, ale kształ krzywek na oko jest OK. Pytanie czy wymieniac same popychacze? a moze komplet - walek i popychacze? wiem ze zdjęcia nie są super jakośći ale cięzko bło wieczorem lepsze foty zrobić... auto ma 270000 realnego przebegu i wszystko chodzi OK.
  10. Nie trzeba sciągać zderzaka, wystarczy sciągnąć rurę, która łączy filtr powietrza z turbosprężarką. Wystarczy jak kupisz rurę, oringi są w komplecie, założone na złączki.
  11. Dzięki Panowie za porady. Po wymianie czujnika wszystko wróciło do normy. Pojeżdżę chwile i wrzucę jeszcze logi tak profilaktycznie do oceny. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
  12. spoko jakby coś to będę Cię szukał i poproszę o zwrot kasy:) to jest forum a nie serwis:)) ---------- Dodano o 21:34 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:32 ---------- moje odczucia to również ten czujnik - tak jak psiałem po przeczyszczeniu dwa razy turbo wstało normalnie a to coś znaczy
  13. kable raczej OK jechałem teraz pare km i po przeczyszczeniu tego czujnika jest tak jakby lepiej, tzn. turbo raz załączyło się tak jak dawniej od niskich obrotów i równo ciągnęło do samego końca.... kolejne wciśnięia gazu i znów to samo.... rozumiem, że logi wskazują 100% na uszkodzenie tego czujnika lub jego wiązki?
  14. na poczatek logi Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/darek0808_95764.html Sprawdziłem wtyczkę czujnika i wszystko jest OK Po przemyciu tego czujnika benzyną ekstrakcyjną raz włączyła się turbina a później standard:( Jesteście pewni że to ten czujnik?
  15. tak to wygląda na zimnym silniku (obserwowałem sztange przy logowaniu i wysuwała sie góra - dół około 1,5 cm) Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/darek0808_95726.html jeśli trzeba koniecznie to dzisi wieczorem zrobie na cieplym (tempratura 73 stopnie bo chyba mam termostat walnięty)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności