Skocz do zawartości

przemas32

  • Liczba zawartości

    142
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O przemas32

  • Urodziny 10.08.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Legnica

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zestaw naprawczy mnie nie ratuje, ale dobrze wiedziec ze jest cos takiego. Ten mechanizm chyba bedzie ok
  2. Dokladnie byc moze to jest ta roznica z polozeniem spoczynkowym wycieraczki. Co to za zestaw naprawczy?
  3. Mam u siebie zainstalowany mechanizm tylnej wycieraczki o nr 3B9 955 711C, ktory padl. Znalazlem uzywke o nr 3B9 955 711F - czy bedzie pasowała? Stopiona jest rowniez wtyczka wiązki podlaczanej do tego mechanizmu - na wtyczce jest nr 893 971 634. Wystepuje to jako czesc? Auto jak w podpisie.
  4. Mialem podobnie. Pomoglo lepsze naciagniecie paska klimy. Po jakims czasie znowu cwierkanie. Okazalo sie ze to pasek firmy Gates. W koncu wywalilem i zalozylem bodajze Meyle, bo nie bylo Contitecha. Od tamtej pory spokoj z cwierkaniem. Jesli masz pasek Gates lub Bosh to wymien najlepiej na Contitecha.
  5. To wymien ten czujnik i wszystko wroci do normy.
  6. przemas32

    trasa słupsk - karpacz

    Wg mnie najlepiej trasa nr 1. Na trasie 1a w okolicach glogowa roboty drogowe. Potem miedzy legnica a zlotoria droga zamknieta. Trasy nr 2 nie znam.
  7. Pasek niewiele kosztuje wiec lepiej zmienic od razu Po co dwa razy grzebac.
  8. Mialem chyba podobnie. Przy wlaczonej klimie piszczal, po nagrzaniu przestawal. Byl zalozony pasek Gates, po wymianie na Meyle przestalo (Contitecha akurat nie mieli) Rozmawialem ze znajomym mechanikiem co moze byc przyczyna. Pierwsze pytanie bylo jaki pasek. Wymien pasek klimy i powinno ustapic.
  9. Zamyka calkowicie czy czesciowo? Wcisnij to reka - bez obawy nic sie nie stanie :-) Bedziesz wiedzial czy zamyka do konca.
  10. To ze EGR wymieniony to nie znaczy ze klapa gaszaca jest OK. Sprawdz czy zamyka. Jak nie, to moze byc, ze podcisnienie jest za male i nie ma sily jej zamknac calkowicie. Plecionka tutaj nie ma nic do tego.
  11. Byc moze mam podobny problem. Zamek tylnej klapy dziala jak sie mocniej trzasnie. Jak zamkne lekko to wtedy trzeba otwierac kluczykiem. Rozebralem i problemem jest mikrostyk przy klamce. Mikrostyk jest w porzadku, ale okazalo sie ze jego mocowanie jest trefne. Przy otwieraniu lekko sie przesuwa i powoduje jakby zawieszenie sie klamki. Przy lekkim zamknieciu nie wraca na swoje polozenie. Przy mocniejszym jest OK. Podejrzewam, ze puscilo jedno mocowanie mikrostyku i dlatego tak sie dzieje. Mozna pewnie probowac go jakos przykleic albo wymienic klamke ktora jest wraz z mikrostykiem. Jakos brakuje mi czasu, aby sie do tego zabrac.
  12. Jest OK. Z tylu jest tylko z lewej strony.
  13. U mnie przy mocniejszym deszczu rowniez przecieka w tym miejscu. To jest jakas przelotka na przewody. Czy ktos sie orientuje jak to uszczelnic?
  14. Ja u siebie wymienialem ostatnio rowniez wlacznik stopu. Na drugi dzien tempomat nie dziala. Okazalo sie, ze przez przypadek odpialem przewod od wlacznika sprzegla. Rozwiazanie: - zdjac oslone i popatrzec na te wlaczniki - zrobic log grupy 006 z Engine - wskazania z czujnikow przy pedalach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności