Skocz do zawartości

termin

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O termin

  • Urodziny 04.06.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie mam pytanie, bo mam podobne objawy tzn. włączam klimę (nie klimatronik) na 1 bieg i różnica w środku auta pomiędzy klimą włączoną a nie, wynosi tylko 4C. Na podszybiu mierząc temp. to rurka cieńsza ma 3C, a ta grubsza w sumie ma temp. otoczenia czyli dzisiaj 25C. Czy takie objawy jednoznacznie wskazują na zatkaną dyszę czy to może być coś z parownikiem ?
  2. mozliwe ze dobrze jest sklejony, bo z tego co wyczytalem to jakby było nieszczelne to hamulec byłby twardy a nie miekki. Jutro pojade do nich i powiem aby jeszcze raz odpowietrzyli. Pytanie czy mają jakiś przyrząd do odpowietrzenia autka z ESP?
  3. wlasnie zauwazylem 1 rzecz, ze ten zaworek zwrotny by klejony, jakby ktos urwał przewód razem z końcówką zaworka na ktory naklada sie przewód gumowy ktory idzie od silnika i potem go skleił "super glue". czy to moze być przyczyną ?
  4. dzis wyjąłem ten zawor zwrotny i spraawdzilem czy jest dobry i bylo słychać jak go wyciagłem ze w serwie jest podcisnienie bo jak tylko go wyjąłem to bylo słychać psssss. to dobrze czy zle? silnik wyłaczony od 30 min.
  5. Witam, mam taki problem. Jako ze ostatnio mrozy były, zamarzła mi woda w serwie hamulcowym ale początkowo o tym nie wiedziałem. obaj taki ze po kilku km jazdy blokowało mi jedno przednie koło. Pojechalem do mechanika i powiedzial ze to prowadnice na zacisku sie zapiekły, wiec wymienił na nowe. Na drugi dzien zblokowało mi druga stronę, wiec mechanik wymienił prowadnice z drugiej strony. W drodze powrotnej do domu zblokowalo mi oba koła. Powiedzialem mechanikowi ze wyczytałem na forum ze winą moze byc servo w ktorym woda zamarzła. nie chcial wierzyc ale jak wyciagnał serwo to sie zdziwił, wylał litr wody. Jednak servo juz sie nie nadawało do uzycia, cos sie w srodku pogieło od lodu i musialem kupic "na allegro" inne servo. Dzis odebralem samochod i jest taki objaw ze pedal hamulca jest bardzo miekki a hamowanie nastepuje dopiero pod koniec wcisniecia pedału. Czy to normalne ze jak podpompuje chwile pedał to twardnieje i trzymając go dalej czuje ze pedał opada, jakby gdzies cisnienie spadało? podobno odpowietrzyli wszystko, mam EPS i wyczytalem ze to robi sie jakos podcisnieniowo - moze on to robił tradycyjnie ?
  6. jako ze na dworze jest -11 to oddalem samochod do warsztatu. Odessali wode z 1 komory ale nadal blokowalo koła. Demontaż serva i roztopienie lodu, pozbycie sie wody. Już zadowolny ze bedzie ok, mechanik mowi ze nie moze odpowietrzyc 1 sekcji, chyba pompa padła? kurde przecież działała zanim przyjechałem. Mechanik zamowil nową pompę, po zamontowaniu okazało sie ze nadal to samo. Teraz mi mowi ze chyba trzeba bedzie cale serwo wymienić. Czy przypadkiem mechanik nie chce mnie naciagnąć na koszta. moze cos popsuł i teraz wine chce zwalic na mnie? co moze byc ze 1 sekcja nie da sie odpowietrzyć - moze mu podpowiem?
  7. przeczytawszy posty mam pytanie: - mam serwo z EPS wiec podobno jest ono dwukomorowe. Czy aby odessać wode trzeba w tym modelu demontować serwo czy mona jakoś inaczej to zrobić? Jak sciągnąc wode z drugiej komory?
  8. hehe, miałem to samo 2 dni temu, wymieniłem olej, zalałem nowy, odpalam silnik aby filtr oleju pobrał olej a tu siwo za mną. Okazało się że 4 litry oleju to za dużo dla niego, wiec rurką przez bagnet odsysałem ustami olej, troche to trwało bo mały porcjami ale juz jest ok. niby 300ml za duzo a jednak gdzies ten olej poleciał nie tam gdzie trzeba.
  9. Sam sobie odpowiem. Potrzebny klucz do odkręcenia jest na allegro http://www.allegro.pl/item681562617_klucz_do_alternatora_bosch_m10_dlugi_113_mm.html
  10. Czyli rozumiem ze nikt nie wie, no nic trzeba auto na warsztat odstawić
  11. Czy w moim AVF mogę wymienić samo sprzęgiełko sposobami przed blokiem czy muszę mieć jakieś specjalistyczne klucze wiec wymiana przed blokiem nie da rady? trzeba wykręcić całkowicie alternator? ktoś to robił w AVF i moze się podzielić informacją?
  12. Witam, ostatnio otrzymałem 500zł mandat - czy mi się aż taki należał? Rano jadę do pracy a że było już prawie 8:00 skręciłem nie tam gdzie powinienem, czyli w uliczkę jednokierunkową przed którym stał znak "zakaz wjazdu". Moja wina nie powinienem tam skręcić tylko objechać dookoła i wtedy by było cacy. Pech chciał że tą droga jednokierunkową jechała po cywilnemu policjantka, samochodem prywatnym więc pewnie była po/przed służbą. Jak mnie zobaczyła co ja tutaj robię to od razu za telefon i dzwoni po znajomych kolegów, którzy po ok 3 min przyjechali. Nie było tłumaczenia/dogadania się. Źle wjechałem i już, no i zagrodziłem tym samym drogę pani policjant. Dostałem mandat 500zł i 5 ptk karnych niby wg taryfikatora. Moim zdaniem trochę dużo za wjazd w ulicę jednokierunkową pod prąd z zakazem wjazdu. Możliwe że gdyby tą droga jechał człowiek nie z policji to sprawa by się potoczyła całkowicie inaczej.
  13. Ja u siebie też słyszałem dziwne dzwięki, więc podjechałem do mechanika aby sprawdził co to? psiknął jakimś srodkiem po kole pasowym alternatora, potem po pasku ale efekt ten sam. Mówił że trzeba pościągać paski i sprawdzić, ale ze dzis nie miał czasu umówił się ze mną na czwartek. Wsiadłem więc w samochód i pojechałem do domu. Zanim dojechałęm ok 3km to łożysko alternatora już tak buczało a pasek wariował ze szok. Pewnie to psiknięcię w alternator przyspieszyło znalezienie winowajcy.
  14. no właśnie nikt nie odpowiedział, coś czuję że muszę przejechać 15tys km i odpowiedź sama przyjdzie, albo pojawi się po 15tys albo wcześniej - jak coś to napiszę ale to może potrwać nawet z rok czasu
  15. mam pytanie czy podczas przestawienia VAGiem grupy na: [43] OIL wpisać - 00015 (bez long Life) [44] OIL wpisać - 00365 (bez long Life 12 miesięcy) [45] OIL wpisać - 00001 (bez long Life) automatycznie wyzeruje mi licznik i zacznie liczyc od początku 15000km czy raczej nadal pamięta wartość do wymiany i mi za np. 4000tys powie ze mam wymienic? moze to się też gdzieś ustawia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności