Skocz do zawartości

Rafal VW

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Rafal VW

  • Urodziny 23.07.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WPR

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witam , wybieram się jutro na oględziny paska o numerze VIN : WVWZZZ3BZ3E017064. Gościu twierdzi że ma 100% pewny przebieg 210 tys km... Da rade to sprawdzić ?
  2. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=309811 Panowie wybieracie się na tą impreze ?
  3. Ja to słyszałem od znajomego który mieszka w tamtej okolicy ( TOMASZÓW MAZOWIECKI ) ,ale wolałem się zapytać na forum czy ktoś o takim zlocie słyszał...
  4. Siemanko. Słyszeliście coś odnośnie Zlotu VW w Tomaszowie Mazowieckim 21 marca ?
  5. Sporo koledzy robicie kilometrów na jedym baku. Ja mam co prawda 101 KM więc powinien mało palić a tu skucha ! Na pełnym baku robie 850 km przy normalnej jeździe i to jest cykl mieszany troche miasto troche trasa...
  6. Z tymi spalinami to nie mam pojęcia czy prawda czy fałsz wiem że u mnie nie czuć spalin także mam nadzieje że spokojnie wytrzyma.poza tym ma on 250.000 km przejechane więc to nie jest aż tak dużo.
  7. Nie koniecznie przepływomierz. Ja miałem u siebie w passacie identyczny przypadek jak Ty że powyżej 120 km/h samochód nie chciał iśc i działo sie tak przy 3000obr. Najprostszym sposobem w momencie kiedy sie tak stanie jest zatrzymać sie na poboczu , podnieśc maske i sprawdzić czy ten czpień który jest przy EGR przesunoł sie w góre albo w dół.Zobacz jakie położenie jest wcześniej i w momencie tego "błędu" porównaj z tym co jest.Jesli sie okaże że miałes taki przypadek jak u mnie to do wymiany masz EGR.
  8. Mi sie wydawało że to normalna rzecz na odpalonym silniku ponieważ to diesel i ma charakterystyczną specyfikacje pracy silnika. Jednak klient który przyjechał dziś oglądać mój samochód stwierdził na tej podstawie że silnik jest na wykończeniu I troche mnie to zirytowało...
  9. Witam , szukałem tematu ale nie mogłem znalesc więc pytam bo mam taki problem gdy mam odpalony i ciepły silnik i podnosze bagnet do góry to z miejsca gdzie się sprawdza olej mam własnie wyciek oleju tzn olej kapie w góre. Nie wiecie czym to może być spowodowane ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności