Skocz do zawartości
Gość ptaszek75

MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

Jak tylko chwile chodził to płyn nawet nie złapał temperatury a co dopiero olej,ja zanim robiłem pomiar to przejechałem może z 7km,i wtedy pomiar na goracym silniku,nie było łatwo bo wszystko parzyło ale przynajmniej wiedziałem jakie jest ciśnienie min.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten z przodu wymieniłem na nowy , bo ułamał mi się napinacz pompy , a żeby go wymienić trzeba rozpiąć rozrząd i ściagnąć koło pasowe i zębate

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiesz co gadałem z kims dzis ze ponoc symeringiem może uciekać cisnienie oleju,ale dokladnie nie pamietam którym czy tym od skrzyni czy tym od wału.

 

Ale wtedy byłby widoczny wyciek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jeździłem wczoraj po mieście z wpiętym manometrem i ciśnienie to 1.2 :( kontrolka trochę wnerwiała :P jutro sobie zamontuje czujnik i pojeżdże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego robert-o,a jaki masz olej zalany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja jeździłem wczoraj po mieście z wpiętym manometrem i ciśnienie to 1.2 :( kontrolka trochę wnerwiała :P jutro sobie zamontuje czujnik i pojeżdże

Ilu mechaników tyle diagnoz :D :poddajesie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego robert-o,a jaki masz olej zalany?

 

dotychczas lałem to co poprzedni właściciel czyli castrol 10W40 , a teraz zmieniłem na motula 6100 10w40

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze szkoda że nie zrobiłem pomiaru jak kupiłem wóz,a miałem zalany właśnie motul 6100,silnik jakoś nie za specjalnie na nim chodził i go wywaliłem,bo było by porównanie do syntetyka którego mam teraz zalanego,na którym było wyższe ciśnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na syntetyku wyższe :hmm u mnie gościu zaczął lać półsyntetyk przy przebiegu 178tys , nie wiem co za debil mechanik tak poradził :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie wiem czy wyższe na syntetyku bo nie sprawdziłem jak miałem półsyntetyk zalany,pytałem o olej bo można by zalać go gęstszym olejem,teoretycznie ciśnienie powinno sie podnięść,ale w półsyntetykach nie wiem czy jest olej 10W50,lub10W60,bo gdybyś miał zalany 5W40 to by było nieco łatwiej w doborze.

Edytowane przez marcin007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

minerała nie zaleje raczej :)

 

Po wymianie pompy , przy pierwszej przejażdżce wyskoczyła już kontrolka , zobaczymy jutro jak będzie po wymianie panewek czy też przy pierwszej jeździe się zapali .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Własnie rozmawialem z moim lekarzem mówi że zdjoł miske a tam smog zabity tak że mógł mlotkiem i meslem skuwać :D wyczyścił wszystko.czeka az miska wyschnie po czyszczeniu zakłada i ma nadzieje ze bedzie dobrze.panewki sprawdzał ze sa w pożadku.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

minerała nie zaleje raczej :).

 

Nie zalewaj minerała ani pól syntetyka nigdy do naszego modelu auta bez wzgledu na przebieg ma byc lany pełen syntetyk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pól syntetyka nigdy do naszego modelu auta bez wzgledu na przebieg ma byc lany pełen syntetyk.

 

za późno półsyntetyk lany jest od 100tys km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
za późno półsyntetyk lany jest od 100tys km

No to juz nie dobrze ja mam pełnego i tak zostawiam ile sie da.dobra lece czekam aż złoży i zobaczymy czy problem znikł czy szukamy dalej :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chodziło mi o minerała,bo to nie polonez,to teraz pozostaje dobry półsyntetyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki kolor ma olej w waszych 1.8T po zrobieniu paru kkm?

U mnie na bagnecie jest juz czarny, a na szmatce mocno ciemno brazowy.

Myslalem, ze w benzynie olej dluzej utrzymuje swoja jasna barwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak piszesz braz , a po większym kilometrażu już ciemno brązowy , czarnego nigdy nie widziałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak jak piszesz braz , a po większym kilometrażu już ciemno brązowy
Ufff ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No u mnie po zalaniu oleju i odpaleniu cisnienie do 5,5 bara skoczylo.ale jak sie zagrzeje znowu spada do 1,5 wiec mogły paśc panewki.

Edytowane przez luki1231

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do 0.5 ? chyba do 5 ?

 

1.5 to nie tragedia , mi by stykło :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności