Skocz do zawartości
Gość ptaszek75

MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

jak nie rozwiarzesz problemu do poniedzialku pogadam z moim lekarzem na twój temat może ćoś dopowie.

 

dzięki .

 

Chciałem sobie jutro zamontować czujnik ciśnienia bo jeżdze bez i szukam czujnika i znaleźć go nie mogę :( Przypomniałem sobie że wpadł mi gdzieś pomiędzy podstawkę a blok i znaleźć dziada nie mogę . Musiałem sobie teraz zamówić nowy , masakra :krzeslem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamieszczone przez luki1231

łancuch i napinacz powinno sie wymieniac z kazda wymiana rozrzadu

pierwsze słysze

W sumie to w AWT wymiana rozrzadu jest co 180kkm, wiec moze cos w tym jest.
Mi pokazuje dodatkowo blad czujnika walka rozrzadu
Masz do tego jakies problemy z odpalaniem?
mi naprzyklad wyskakuje komunikat i bład czujnika położenia wałka rozrzadu
Przy za dlugim kreceniu tez mi wyskakiwalo info o niskim cisnieniu + bład VAG. Wymienilem czujnik i po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mi naprzyklad wyskakuje komunikat i bład czujnika położenia wałka rozrzadu :D tez łamigłówka ale to przypadłość 1,8T :D

 

Niestety przebiegi naszych wozów są już ponad 200kkm,a po takim przebiegu napinacz zazwyczaj nadaje sie do kosza,a niestety tanie zamienniki(choć nie wszystkie)są w odrobine lepszym stanie niż te zużyte,i wytrzymują niewielkie przebiegi,a potem problem powraca,i zaczyna sypać błędami,problemy z cisnieniem,niestety koszt napinacza w ASO przyprawia o ból głowy,jedyne co pozostaje to szukać albo używki lub szukać zamiennika z dwuletnią gwarancją(takowy udało mi sie kupić).

Niekiedy błędy wywalane przez napinacz są spowodowane niskim ciśnieniem oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marcin007 , a czy puszczające olej turbo ma coś do niskiego ciśnienia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
marcin007 , a czy puszczające olej turbo ma coś do niskiego ciśnienia ?

 

turbo to turbo, jak "puszcza olej" to efekty mogą być nieciekawe, lepiej szybko zadziałać żeby więcej nie strat nie mieć, ale skąd się wzięło przypuszczenie, że turbo ma wpływ na ciśnienie oleju w silniku............... hmmmmmmm.... njo, jak dodaje olej do silnika to ciśnienie powinno rosnąć.. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja napinacz i łańcuch wymienilem na orginał wiem bolało :D rozrzad tez zrobiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja napinacz i łańcuch wymienilem na orginał wiem bolało rozrzad tez zrobiłem.

 

Napinacz z ASO i wywala błędy?

 

Kolego robert-o,troche już tematów przeczytałem w internecie o ciśnieniu oleju,i raczej niema możliwości żeby turbina miała wpływ na ciśnienie oleju,choć jak wiadomo cuda się zdarzają.

Edytowane przez marcin007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego robert-o,troche już tematów przeczytałem w internecie o ciśnieniu oleju,i raczej niema możliwości żeby turbina miała wpływ na ciśnienie oleju,choć jak wiadomo cuda się zdarzają.

 

no właśnie :zdziw: , mam na oku turbo z anglika , ja zdiagnozuje że nie puszcza oleju to może sobie załatwie i podmienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napinacz z ASO i wywala błędy?.

 

 

Według mnie wywala bład bo ma za niskie cisnienie i zle ustawia walek rozrzadu przy którym jest czujnik.pierw musze mieć dobre cisnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Według mnie wywala bład bo ma za niskie cisnienie i zle ustawia walek rozrzadu przy którym jest czujnik.pierw musze mieć dobre cisnienie.

 

 

To teraz pasuje do kompletu pompa z ASO,i powinno byc dobrze.

Tak się jeszcze zastanawiałem nad cisnieniem,i możliwe że,przy zużytych szklankach może też być niskie ciśnienie,bo jak nie będą trzymać oleju w sobie,to pompa musi cały czas je nabijać olejem,a mało kto je wymienia.

Edytowane przez marcin007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To teraz pasuje do kompletu pompa z ASO,i powinno byc dobrze.

 

No albo pompa albo zapchany smog.Bo znaki zgadzaja sie na łancuchu po wymianie idealnie.16 pinów jak by nie liczył miedzy znakami jest.A papa nie musi z ASo byc Torpan robi dobre papy i juz sprawdzone przez naszych forumowiczów :wojak

Edytowane przez luki1231

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Torpan

 

rozpadnie się przy montażu , nie polecam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rozpadnie się przy montażu , nie polecam :)

 

No zobaczymy wiekszośc ludzi chwali te pompy.:ok Ale narazie nie dopuszczam takiej myśli :D

Edytowane przez luki1231

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po pomiarze ciśnienia oleju wyszło 2 bary na wolnych obrotach.przy dodawaniu gazu i rozgrzewaniu sie silnika ciśnienie spadało i słychać było górę zaworów.mechanik zaczął ściagac miskę.:chory

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale 2 bary na zimnym ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale 2 bary na zimnym ?

 

nie wiem powiedział ze do 90 go nie grzał.Bo juz widzail że za małe jest miał zdjac miskę.zadzwonie nie długo bede cos wiedział.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej cisnienie sprawdzić jak olej jest dobrze zagrzany,wtedy dowiemy sie prawdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No musiał być cieply bo mówł ze troche chodził.zobaczymy co wynajdzie po zdjeciu miski :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u Ciebie widać ewidentnie , że jest małe ciśnienie , stawiam na smoka i pompę , a u mnie niby duże , niby małe i nic go nie rusza , nowa pompa , nowe panewki i dalej to samo , zero reakcji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u Ciebie widać ewidentnie , że jest małe ciśnienie , stawiam na smoka i pompę , a u mnie niby duże , niby małe i nic go nie rusza , nowa pompa , nowe panewki i dalej to samo , zero reakcji

wiesz co gadałem z kims dzis ze ponoc symeringiem może uciekać cisnienie oleju,ale dokladnie nie pamietam którym czy tym od skrzyni czy tym od wału.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności