Skocz do zawartości
Gość ptaszek75

MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałbym się dowiedzieć dlaczego w moim 1.8t jest tak ze się zapycha smok po jakimś czasie olej zmieniany nie wiem jak poprzedni właściciel ale 2 razy już czuscilem raz jeździłem na shell 10w40 teraz jeżdżę na motul 10w40 szczerze nie widze roznicy pomedzy tymi olejami wiec jest sens przepłacać ? Ps czy to wada fabryczna ze tam się zapychaja smoki ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób porządna płukankę i przejdź na jakiś dobry 5W40 bo na 10W40 przyspieszasz zużycie silnika, turbiny i do tego w przypadku przytykających się kanałów olejowych przepływ takiego oleju jest dużo gorszy co grozi nawet przytarciem silnika. 10W40 to de facto olej mineralny (w ponad 90%) i nie powinien być stosowany w 1.8T.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem każdy to mówił ale nie wiedziałem na jakim wcześniej jeździł i bałem się ze się coś rozszczelni :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w moim przypadku ciśnienie na jałowym 1-1.1 bar a przy 2 tyś obrotów - 3 bar. Zaczeła kontrolka migać po wymianie oleju cały czas ten sam Castrol Magnatec 10w-40. Od wymiany do wymiany dolewam 1,5-2l. Płukanka i zmieniać olej na Valvoline, Liqui Moly 5w-40? Czy od razu płukanka, olej, czyszcznie smoka i wymiana pompy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po tym fantastycznym maśle zwanym castrolem, to micha od razu w dół i czyszczenie wszystkiego, potem płukanka i normalny olej 5w40. Ciśnienie na jałowym ma być min 1,5 bar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2017 o 18:50, marecki3575 napisał:

Po tym fantastycznym maśle zwanym castrolem, to micha od razu w dół i czyszczenie wszystkiego, potem płukanka i normalny olej 5w40. Ciśnienie na jałowym ma być min 1,5 bar.

Winna była pompa oleju (po rozebraniu widać było rysy). W misce nie było żadnego masła, smok czysty ale na wszelki wypadek zmieniłem olej na Valvoline Max Life. Po wymianie pompy i oleju ciśnienie wróciło do normy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności