Skocz do zawartości
Gość ptaszek75

MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

Jest może na forum jakis specialista od tych silnikow z okolic katowic? Stuki byly mechaniczne a gasniecie moglo byc np od przepustnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego daler, ruszyło się coś z wymianą tej sprężyny, bo ciekaw jestem efektów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słabo z czasem w tym tygodniu ale jutro mam wolne i razem ze zdjeciami mam nadzieje opisac efekty...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i doszło dziś do wymiany, stara sprężyna była trochę krótsza i minimalnie się różniła (na fotkach widać)

całość operacji niebyła skomplikowana ale trochę zeszło ..... ja dodatkowo miałem do wymiany odmę.

Po wymianie doszłem do wniosku ze nie trzeba było wymontowywać całości tylko wykręcić nakrętkę kluczem 19 i było by pokrzyku....

DSC_0093.jpg

DSC_0089.jpg

DSC_0090.jpg

DSC_0091.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakaś poprawa z ciśnieniem jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moje ciśnienie było w normie przed wymiana , muszę pojeździć i zobaczyć efekty (u mnie po długiej jeździe 30-40 minut gdy na 4 lub 5 biegu auto miało poniżej 2000 obrotów migała kontrolka ciśnienia po zwiększeniu obrotów powyżej 2000 przestała się pojawiać)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po wymianie mierzyłeś ciśnienei manometrem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

minimalny wzrost miałem 1.3 - 1.4 teraz mam 1.5 waha się na 1.6 nawet wiec coś mam nadzieje będzie lepiej. Jutro pojeżdże przegonie go i dam znać co i jak .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kilka dni temu zakupilem VW Passata 1,8T auto.tiptronic. Kupilem go za smieszna kase liczac sie z tym ze musze wlozyc pare stowek... Po zakupie wysiadl bieg wsteczny... Wycieraczki stoja... Wydech wydmuchalo pod kierowca... Zawieszenie przod ruina (na ppdnosniku rekami kola lataja jak chca)... blacha do polerki ale mowie ch** wloze kase i bede ...wiedzial czym jezdze... Ale niestety pech mnie nie opuszcza silna motywacja do dzialania komus na gorze przeszkadza

Po jezdzie miedzy serwisluaami zapalila sie kontrolkq cisnienia oleju oldbrum motor aus... Auto zatrzymalem odczekalem i odpalilem niestety powtorka co 2-3km plus klekot jak z SDI... Dzis rano auto odpalilem z macha w gorze klekot po 5-10sekundach ustal wiec nadzieja pojawila sie a lzy przestaly leciec. Przeczytalem kazdy post uwaznie i starannie ale i tak doradzcie PROSZE co to moze byc.. Moja motywacja i finanse sa juz w agoni... Jezeli to silnik trup niestety ale legne w gruzach :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 3 dniach odezwała sie znów kontrolka ciśnienia(uciekał mi olej),ale to moja wina nie miałem uszczelki i dałem stara a jak widac na zdjeciach była juz w stanie tragicznym, po wymianie uszczelki i poskrecaniu wszystkiego do kupy od wczoraj 700km i cisza wiec chyba pomogła spreżynka a robert-o u Ciebie cisza czy cos pika??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
robert-o u Ciebie cisza czy cos pika??

 

ciszaaa :jupi:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taka mała sprezynka a tyle problemów robi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zrobie kolejny eksperyment,i zamawiam owa sprężyne,bo choć ciśnienie prawidłowe to z rana lubi zaklekotać ,może też pomoże na ten problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Michy nie zrzucilem na razie wlalem nowy olej slabszej firmy dla wyplukania silnika. Zobaczymy co bedzie po naprawie skrzyni :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Michy nie zrzucilem na razie wlalem nowy olej slabszej firmy dla wyplukania silnika. Zobaczymy co bedzie po naprawie skrzyni :)

 

Najlepszym wyjściem będzie opchnięcie paska za śmieszną kasę , bo tych parę stówek Ci nie wystarczy ... Szkoda zdrowia i nerwów na reanimację padalca ... Kup coś sensownego i będzie OK . Pozdro .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najlepszym wyjściem będzie opchnięcie paska za śmieszną kasę , bo tych parę stówek Ci nie wystarczy ... Szkoda zdrowia i nerwów na reanimację padalca ... Kup coś sensownego i będzie OK . Pozdro .

 

Po co doradzac na forum skoro z gory zalozenie jest aby osrać auto? ;) Ogólnie już włożyłem troche grosza... aktualnie auto po wymianie skrzyni, założony nowy zawias, naprawiony wydech. Zostaje PP łożysko, PP drążek kierowniczy (patyk od maglownicy), oraz sprawy dokońca nie wyjasnione, olej wymieniony i wszystko jest ok jeżeli jeździ się spokojnie gdy tylko zrobie kick downa lub mocniej przepałuje paska to znowu zapala się ciśnienie oleju... MOŻE KTOŚ COŚ?! :) Oraz pomimo naprawienia wydechu dalej czuć hmmm spaliny-olej z nawiewu dziwne... z kosmetycznych spraw wycieraczki przód/tył, lakiernik (prawy błotnik oraz polerka) ewentualne pranie środka. Auto już jeździ i mam nadzieje że się odwdzięczy za darowaną drugą szanse :)

A jeżeli ktoś może miał podobny problem z ciśnieniem oleju bądź spalinami w kabinie bardzo prosze o rady bo jest to mocno uciążliwe i nie daje mi spokoju. POZDRO :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrzuć michę i wyczyść smoka od pompy olejowej, potem zalej olejem 5W40, ja osobiście używam Valvoline Maxlife.

Druga sprawa, zapach spalin w aucie, obejrzyj odmę, prawie na pewno jest pęknięta i to jest przyczyną. Jeszcze takie efekty może powodować pęknięty kolektor wydechowy, ale stawiam na odmę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zrzuć michę i wyczyść smoka od pompy olejowej, potem zalej olejem 5W40, ja osobiście używam Valvoline Maxlife.

Druga sprawa, zapach spalin w aucie, obejrzyj odmę, prawie na pewno jest pęknięta i to jest przyczyną. Jeszcze takie efekty może powodować pęknięty kolektor wydechowy, ale stawiam na odmę.

 

Mechanik polecil 5W50/5W60 co uwazasz? Ok sprawdze to wszystko. Dam znac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu aż W50 czy W60, ten mechanik przygotowuje Ci auto na Afrykę? W naszych warunkach klimatycznych W40 to już dużo i w zupełności wystarczy żeby uchronić silnik przed zerwaniem filmu olejowego. Poza tym im większa rozbieżność pomiędzy liczbami oznaczenia oleju, tym szybciej traci on swoje właściwości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności