Skocz do zawartości
Gość ptaszek75

MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

No nie uargumentował czemu zaleca 5W50, ale to nie znaczy że mam go słuchać :) Powiedz jak możesz w którym miejscu znajduje się odma bo nie moge jej zlokalizować, myślałem że jest pomiędzy scianą grodziową a silnikiem ale nie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odma jest pod kolektorem ssącym, jak stojąc z przodu oprzesz się rękoma o silnik, to ze dwadzieścia centymetrów pod prawą ręką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem przekonany czy to akurat to, ale widze wiele gumowych rurek mocno zaje*** olejem i brudem, czy moge wnioskowac po tym ze to jak wspomniles wyzej dziura w odmie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej tak. Rura odmy ma ok cala średnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I dzis mnie dopadła mijająca czerwona kontrolka konewki z napisem "STOP ....." z dźwiękiem . Przeczytałem cały wątek i różnica u mnie polega na tym ze jednocześnie straciłem moc ( jakby tryb awaryjny) a także choć moze to zbieg okoliczności brak wspomagania hamulców. Stalo sie to przy jezdzie po austostradzie przy predkosci okolo 120. Jeżdżę na oleju long live ktorego poziom sprawdziłem nie był za niski choć i tak dolalem ale bez efektu poprawy problemu. Przejchalem tak jeszcze około 10 km i przez cały czas kontrolka migala. Czekam na opinie wszystkich lepiej odemnie zorietowanych. DZIĘKUJE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie na takie anomalia... mam passata 2002 1.8 T AWT 250 tys. przebiegu od 4 lat w moich rekach, ostatnio jadąc zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju oraz brak mocy, zjechał sprawdziłem stan oleju i wszystko było ok. Pojechałem do mechanika, Turbina poszła na sprawdzenie okazało się, że jest dobra wszystko złożone do kupy i anomalia ustały na jakieś 200km. No i ponownie kontrolka ciśnienia oleju plus klekotanie jak u diesla... Ponownie mechanik, turbo do regeneracji, pompa oleju do wymiany. Turbo zregenerowane, pompa oleju wymieniona na nową + olej mobil 2000 10W40 + nowe filtry i nadal brak ciśnienia oleju. Klawiatura dobra, tłoki dobre, jakies pomysły co to może być?? HELP!!!!

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A co powiecie na takie anomalia... mam passata 2002 1.8 T AWT 250 tys przebiegu+ gaz od 4 lat w moich rekach, ostatnio jadąc zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju oraz brak mocy, zjechał sprawdziłem stan oleju i wszystko było ok. Pojechałem do mechanika, Turbina poszła na sprawdzenie okazało się, że jest dobra wszystko złożone do kupy i anomalia ustały na jakieś 200km. No i ponownie kontrolka ciśnienia oleju plus klekotanie jak u diesla... Ponownie mechanik, turbo do regeneracji, pompa oleju do wymiany. Turbo zregenerowane, pompa oleju wymieniona na nową + olej mobil 2000 10W40 + nowe filtry i nadal brak ciśnienia oleju. Klawiatura dobra, tłoki dobre, jakies pomysły co to może być?? HELP!!!!

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A co powiecie na takie anomalia... mam passata 2002 1.8 T AWT 250 tys. przebiegu + gaz od 4 lat w moich rekach, ostatnio jadąc zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju oraz brak mocy, zjechał sprawdziłem stan oleju i wszystko było ok. Pojechałem do mechanika, Turbina poszła na sprawdzenie okazało się, że jest dobra wszystko złożone do kupy i anomalia ustały na jakieś 200km. No i ponownie kontrolka ciśnienia oleju plus klekotanie jak u diesla... Ponownie mechanik, turbo do regeneracji, pompa oleju do wymiany. Turbo zregenerowane, pompa oleju wymieniona na nową + olej mobil 2000 10W40 + nowe filtry i nadal brak ciśnienia oleju. Klawiatura dobra, tłoki dobre, jakies pomysły co to może być?? HELP!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuje poczytac kilka stron w stecz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Turbo zregenerowane, pompa oleju wymieniona na nową + olej mobil 2000 10W40 + nowe filtry i nadal brak ciśnienia oleju
Tak pokazuje komp, czy dodatkowy przyrzad?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

mobil 2000 10W40
Szkoda silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Raczej tak. Rura odmy ma ok cala średnicy.

 

No to została mi odma, prawe przednie łożysko koła (warczy powyżej 80km/h), przepływomierz pokazuje niewydajność na komputerze diagnostycznym i potężnym spalaniu oraz raz na 150km ciśnienie oleju wyskakuje, ale juz na spokojnie :D Pasek dostał drugie życie oby się odwdzięczył :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To zrobie kolejny eksperyment,i zamawiam owa sprężyne,bo choć ciśnienie prawidłowe to z rana lubi zaklekotać ,może też pomoże na ten problem.

Marcin i co zmieniałeś tą sprężynkę?

Bo też zamierzam, ale ja mam problem bo etka do passata nie pokazuje w ogóle tej części czy z Audi będzie pasować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam że w AWT czy to VW czy AUDI jest ta sama sprężyna, moja cały czas czeka na wymianę, ale póki mam spokój z ciśnieniem i napinaczem, to jakoś nie spieszy mi się tam zaglądać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jestem w szoku, byłem dzisiaj u mechaniora aby sprawdzić ciśnienie oleju i co? 1 bar na wolnych

okolo 3 bar przy 2000tyś obr/min i chyba 3,5 bar przy 3000tyś. pomiar przy temp 85 oleju.

O co chodzi????

Kontrolka nigdy mi się nie zaświeciła a powinna (chyba) przy takim ciśnieniu na (wolnych po padaka totalna)

pompa jest nowa dwa lata ma ori z salonu...o co kaman???

Robiłem płukankę dwa tyg. temu nawet płukałem olejem po płukance dwa razy aby wsio wyleciało!

Żadnych niepokojących objawów tylko to ciśnienie!!

Olej nowy Millers 5w40

Będziemy zrzucać miche może ssak przytkało? może panewki? a jak to odpada to co robić???

Płukanka by go wymyła aż tak że teraz widać w jakim on stanie? nie kumam?

Proszę o jakieś sugestie.

Edytowane przez marecki3575

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kontrolka się zapala przy 2tys obrotów , na jałowych się nie zaświeci

 

jak temp oleju mierzył ?

 

Wątpie żeby smok był przytkany , gdzieś ciśnienie ucieka , najprawdopodobniej panewki , skoro pompa nowa .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kontrolka się zapala przy 2tys obrotów , na jałowych się nie zaświeci

 

jak temp oleju mierzył ?

 

Wątpie żeby smok był przytkany , gdzieś ciśnienie ucieka , najprawdopodobniej panewki , skoro pompa nowa .

 

Hej Robert, miałem podłączonego vaga i obserwowałem temp oleju, jak dojechałem do niego to było 94 ale zanim wykręcił czujnik i podpiął manometr to spadła do 80, więc jakby był mocniej rozgrzany to jeszcze ciut by spadło....

Kontrolka milczała cały czas, jak wracałem to dałem mu trochę w palnik i nic cisza.....sam silnik tak cicho pracuje że go ledwo słyszę.

On też mówił o panewkach na 90% to one ale i tak trzeba miche zdjąć i wsio obejrzeć:/:

A miałem się brać za łańcuszek bo go lekko słyszę przy zmianie faz-to już wiem dlaczego się odzywa - za niskie ciśnienie, więc narazie z nim poczekam....

No ale tak nagle po płukance panewki by poszły??

Edytowane przez marecki3575

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

płukanka moim zdaniem nie miała nic do tego , na jakim kanale obserwowałeś temp oleju ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
płukanka moim zdaniem nie miała nic do tego , na jakim kanale obserwowałeś temp oleju ?

 

17-instuments - bloki pomiarowe - i kanał 03 albo 04

pierwsze pole - temp.cieczy, drugie to jakieś OK, a trzecie to temp.oleju

jeszcze rok temu mierzyłem i było 1.8bar!!

może jego przyrząd jakiś dupny, chociaż nie wyglądał na jakiś tani....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

muszę sprawdzić u siebie tą temp :P

 

Koło filtra oleju wszystko suche ? Bo jak masz mokro to ciśnienie może uciekać tamtędy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój silnik to w ogóle jakiś ewenement - ani kropli oleju czy brudnych strupów na zewnatrz na nim niema, czysty jak .upa niemowlaka:padaka

więc nie kumam nic a nic co się mogło stać...

fakt zrobiłem rundkę po osiedlu jak płukałem silnik po płukance na mineralnym oleju (bo on dobrze myje) wlałem około 3L no ale bez jaj przecież nie powinno mu to zaszkodzić!!

Edytowane przez marecki3575

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie też w środku silnik czyściutki zero nagaru , a jaja z ciśnieniem były

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem czytałem Twój problem ale ja miałem nagaru w srocz bo przez 150tyś jeździł na syfrolu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności