Domely Zgłoś #61 Napisano 18 Października 2010 Aha to już kumam. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebaso Zgłoś #62 Napisano 26 Października 2010 A ja mam problem. Mam Passata B6 z 2006 r. i próbuje sprawdzić ile mam do serwisu. Wsiadam wkładam kluczyk i naciskam przycisk z kluczykiem przez kilka sekund a tam nic sie nie pojawia.... Ma ktoś moze inne pomysły?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #63 Napisano 26 Października 2010 Prawdopodobnie trzeba zamknąć drzwi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebaso Zgłoś #64 Napisano 27 Października 2010 Oki, już wiem co robiłem źle. Silnik nie może być włączony. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lgr1975 Zgłoś #65 Napisano 12 Listopada 2010 Koledzy. Co tak naprawdę stracę (w kontekście Long Life) przy skasowaniu inspekcji z kółka - bo jeżeli miałem LL, to wraca do inspekcji co 15K. Rozumiem, że traktujecie inspekcję bardziej jako przypominacz... Jeżeli tak, to olej co 15 K z filtrem oleju (diesel). Co najważniejsze: czy jak już pojawi się "INSPECTION NOW" czy auto przejdzie w trynb serwisowy? (jazda 50 km/h) DZIĘKUJĘ!!! Podajcie proszę linka do planu serwisowego. Zmieniłem pasek rozrządu (ale chyba każdy tak robi zaraz po kupnie bez historii) 110 tys. km, b6, jeździ od stycznia 2008. Filtr powietrza co ... km. całkowita wymiana płynu ham,ulcowego co ... km całkowita wymiana płynu chłodniczego co ... km filtr paliwa co .... km zapomniałem o czymś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soprzem Zgłoś #66 Napisano 20 Listopada 2010 proszę o wyjaśnienie różnicy między inspekcją/przeglądem zwykłym a LongLife. Na czym polega różnica, od czego zależy dany przegląd, jak sprawdzić jaki jest przegląd nastawiony, co jest korzystniejsze. Z grubsza wiem, ale widzę że są na forum fachowi doradcy, którzy z praktycznego punktu widzenia wyjaśnią to lepiej i dokładniej. Z góry dziękuję za odpowiedzi/wyjaśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lgr1975 Zgłoś #67 Napisano 27 Listopada 2010 podłączam się pod prośbę kolegi z poprzedniego posta. oprócz inspekcji serwisowej, jest jeszcze inspekcja olejowa... czy tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #68 Napisano 28 Listopada 2010 Kolego w pasku są dwa rodzaje inspekcji i obie dotyczą wymiany oleju . Long live (LL) czyli przegląd co 20-30 tyś km przebiegu . W tym ustawionym zakresie jest załączana kontrola lepkości oleju (dodatkowy czujnik) który w razie stwierdzenia złej lepkości oleju przed upływem 30tyś przebiegu urchomi komunikat o potrzebie serwisu . Ten rodzaj zalecany jest dla użytkowników aut które większość tego przebiegu robi na autostradach . Drugi rodzaj normalny przedział do 15 tyś . Wyłączona kontrola lepkości i przegląd max 15 tyś przebiegu lub 365 dni . Dla użytkowników głównie pokonujących odcinki miejskie i krótkie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #69 Napisano 7 Grudnia 2010 dołącze do tematu. Ta kontrola lepkości oleju...czy każdy passat posiada ten czujnik czy jest on jakoś w wyposażeniu dodatkowym? Chetnie przeszedłbym na LL ponieważ jeżdze czest do FR, wiec głównie autostradami, jednak gdbybym miał zrobić 30k bez wymiany to musiałbym mu tyle oleju dolać ze wymiana nibyłaby konieczna bo przecież teoretycznie im olej ma mniejsza lepkość tym jest rzadszy co za tym idzie że silnik wiecej go spala, wiec skoro mi na 15k bierze 0,4l to na 30k moze juz wziąć 2 litry ;] pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #70 Napisano 8 Grudnia 2010 Każdy pasek ma ten czujnik , przy przejściu na LL zostaje uruchomiona kontrola lepkości . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prz Zgłoś #71 Napisano 16 Stycznia 2011 Myślałem, że ten temat mam już opanowany :dobrze (po kilkukrotnym własnoręcznym kasowaniu inspekcji wg instrukcji szanownych kolegów). Otóż okazało się, że nie. W tym roku spóźniłem się na wymianę oleju i filtrów, wg wskazania komputera o jakieś 20 kilometrów i pół dnia w związku z tym komputer przy każdym włączaniu zapłonu krzyczał "SERVICE NOW". Płyny i filtry wymieniłem i postanowiłem jak zawsze skasować inspekcję z deski rozdzielczej. Nic z tego . Pomimo wielokrotnych prób: 1. wciśnięcie przycisku "kluczyk" 2. włączenie zapłonu 3. puszczenie przycisku "kluczyk" 4. krótkie wciśnięcie przycisku "MIN". Jedyne co udaje mi się zmienić to wskazania zegara . Czy kto mądry udowodni jakim jestem debilem i co robię nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #72 Napisano 16 Stycznia 2011 A drzwi masz zamknięte ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prz Zgłoś #73 Napisano 16 Stycznia 2011 A drzwi masz zamknięte ??? Sie wie! Zamknięte! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #74 Napisano 16 Stycznia 2011 Było już parę przypadków że opcja z palca nie działa i zostaje tylko komp . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prz Zgłoś #75 Napisano 16 Stycznia 2011 Było już parę przypadków że opcja z palca nie działa i zostaje tylko komp . Kurcze, zawsze działało z palca Zastanawiałem się czy przypadkiem po przekroczeniu daty serwisu (komunikat "SERVICE NOW") nie można już kasować z palca? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejek Zgłoś #76 Napisano 16 Stycznia 2011 Prz zadzwoń jutro to ogarnę Ci temat kablem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #77 Napisano 25 Stycznia 2011 Jestem po wymianie oleju. Kasowanie SERVICE NOW wg instrukcji "- po wyłączeniu zapłonu nacisnąć i przytrzymać przycisk Service (ten z kluczykiem) - włączyć zapłon. Wyświetlacz terminów przeglądu znajduje się teraz w trybie zerowania - zwolnić przycisk Service i w ciągu 20 sekund jeden raz, krótko nacisnąć przycisk ustawiania zegara MIN. Wyświetlacz w krótkim czasie powraca do zwykłego wskazania." nic nie dało i cały czas był komunikat SERVICE NOW. Mechanik swoim warsztatowym komputerem ustawił następny serwis za 20000 km lub 720 dni. Ale po sprawdzeniu na MFD tym razem pokazuje 0 km i dni do serwisu!? Wnerwiłem się i po prostu zapisałem sobie następny termin wymiany oleju na kartce i przylepiłem na silniku(a konkretnie zrobił mi to mechanik na moją prośbę) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #78 Napisano 6 Lutego 2011 Kolego w pasku są dwa rodzaje inspekcji i obie dotyczą wymiany oleju .Long live (LL) czyli przegląd co 20-30 tyś km przebiegu . W tym ustawionym zakresie jest załączana kontrola lepkości oleju (dodatkowy czujnik) który w razie stwierdzenia złej lepkości oleju przed upływem 30tyś przebiegu urchomi komunikat o potrzebie serwisu . Ten rodzaj zalecany jest dla użytkowników aut które większość tego przebiegu robi na autostradach . Drugi rodzaj normalny przedział do 15 tyś . Wyłączona kontrola lepkości i przegląd max 15 tyś przebiegu lub 365 dni . Dla użytkowników głównie pokonujących odcinki miejskie i krótkie . Czy przy wymianie oleju co 15 tys ,da sie odczytywac na fejsie informacje z czujnika lepkosci oleju ? Czyli te informacje po ktorych przy LL jest info by wymienic oliwe. Oczywiscie jesli te inf (cyfry/jednostki) mozna jakos interpretowac ,rozumiec w skali od zly a dobry za stan/jakosc/lepkosc oleju . O ile ten czujnik wtedy bada jakosc oleju ,a jedynie nie wplywa na komunikaty Fis o wymianie oleju jak przy LL. Bo moze ten czujnik jest tez od cisnienia oleju i przy LL bada lepkosc/cisnienie ,a przy 15tys bada tez dwie sprawy lecz tylko ewentualnie cisnienie pokazuje . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kemot301 Zgłoś #79 Napisano 28 Kwietnia 2011 2.Kanaly:02 - reminder status wykasuj na 0 40 - milage sedan service wykasuj na 0 41 - time sedan service wykasuj na 0 42 - min milage tyo service (x100) zapisz = 150 43 - max milage to service (x100) longlife oil zapisz = 300 albo 500 - tylko diesel ( 300 o.k.) w moim dieslu zapisuje 300 44 - max to service zapisz = 730 ( dwa lata longlife) 45 - oil quality zapisz dla "longlife" = 2 47 - soot quality ( ile razy filtr dpf byl oczyszczany) wykasuj na 0 48 - termal load ( jakosc oleju po przegrzaniu? ) wykasuj na 0 49 - min time to service zapisz = (longlife)730 Nalezy wprowadzac dane w kolejnosci - kanal = 45,42,43,44,49.40.41.46,47,48 Nr. 46 nie ma w opisie. Nr. 02 w jakiej kolejności ? Może ktoś podpowiedzieć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomay Zgłoś #80 Napisano 30 Kwietnia 2011 Dziś wymieniłem olej.(3h na Kwik Fit made in UK:dupablada).Skasowałem,,SERVICE NOW" z kółka.Wszystko poszło gładko.Oczywiście komp pokazuje następny serwis za 9400 mil(czyli ok15000km),ale mi to nie przeszkadza bo do tego LL jakoś zaufania nie mam i wymienię olej normalnie:) pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach