Skocz do zawartości
Gość system95

Kasowanie inspekcji passata

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem, że masz na myśli to ile znajduje się oleju pomiędzy stanem min., a max. ? :) Bo chyba nie to ile oleju zostało w silniku po zapaleniu się kontrolki? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem, że masz na myśli to ile znajduje się oleju pomiędzy stanem min., a max. ? :) Bo chyba nie to ile oleju zostało w silniku po zapaleniu się kontrolki? :D

 

Oczywiście. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość przeszcz

witam,

 

a ja mam passata z nowymi (bialymi) zegarami i musze wykasowac inspekcje, czy jest ktos w stanie mi pomoc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zależy jak masz ustawiony serwis co 15tyś. Czy co 30tyś (LL) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To zależy jak masz ustawiony serwis co 15tyś. Czy co 30tyś (LL) ?

 

Ja mam zalany LL wlasnei i po resecie z konsoli auta pokazuje mi 15000, mimo ze wczesniej zawsze byl zmieniany co 26-30 tys.

Jak sprawic vcds'em by znowu pokazywal 30 tys lub 24 jak niektorzy mieli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest już w tym temacie, trzeba poczytać. A kasowanie z deski zawsze przywraca wymianę co 15kkm.

Post #9.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam zalany LL wlasnie i po resecie z konsoli auta pokazuje mi 15000, mimo ze wczesniej zawsze byl zmieniany co 26-30 tys.

Jak sprawic vcds'em by znowu pokazywal 30 tys lub 24 jak niektorzy mieli?

 

Mam to samo. Wczoraj wymienilem olej i mechanior skasowal mi niby inspekcje - auto pokazuje mie 15000 km/362dni. Z historii auta i ksiazki wynika ze caly czas byl lany olej LL, auto ma wlepe QG1, wiec zalalem teraz rowniez Castrola LL i chce miec serwis LL, ale...

 

Instrukcje z posta Lubara nie dzialaja, tzn. na moim chinskim kablu i VCDS 11.3 mam problem z odczytem niektorych ESI - blad - channel not available. Dziwne , bo inne kanaly sa dostepne i potrafi zrobic np. ESI reset, tyle ze po tym resecie znowu jest 15000...

Czy inna wersja VCDS da rade? PO wejzu w [17]-[10] prawie wszytsko zczytuje oprocz wlasnie ustawienia kanalu do max i min km do nastepnego przegladu, dni tez prawidlowo odczytuje -362...

 

Jak ustawic vcds'em prawidlowe wskazanie do LL?

 

Co ciekawe na jednym z ustawien jest ustawione "poor oil quality" - dziwne, czy to auto samo tak dobralo? Ustawione tez sa wsyztskie inne opcje do oleju np. dopasowywanie czy sprawdzanie lepkosci... Jak zmienic te cholerne km?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz sobie poradzilem.

 

Dla potomnych : w wersji VCDS 11.3 wzwyz, nalezy uzyc pozycji o nazwie SID: maximum value of distance to service oraz SID: maximum value of time to service.

 

Ustalamy dowolna ilosc km oraz dni i mamy zmieniona inspekcje serwisowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie bo pierwszy rok z CC minął. W lipcu 2012 roku przy wymiana oleju w aso poprosiłem o przekodowanie żeby było co 15 tys km - wcześniej był ustawiony albo km albo dni. W b5 przypominał o wymianie na 3 tys km przed. Wczoraj komp mi pokazał że do wymiany 800km. Myślałem że dużo wcześniej przypomni. Jak jest u was?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łeee lipa kasy nie zdąrzyłem na olej i flity uzbierać :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wal do sejmu tam jest zrzutka na Rokitę - może i Tobie coś odpalą :luka

Ja na progi zbieram może tez się przejadę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja 3 razy wymieniałem olej i mnie pokazywało od 2700km ,może można to ustawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie a jak sprawdzić ile jeszcze do serwisu gdy obok zegarków nie mam guziczka z kluczykiem. Jest tylko zerowanie i dziwne ze jak nacisne to się żerują km a jak wyłożenia kluczykiem to wraca do poprzedniego przebiegu. Mam białe zegary a chce sprawdzić ile do wymiany oleju bo 30tkm już pękło a on mnie

jeszcze nie wola

No właśnie koledzy, jak skasować inspekcję /nie na VAG-u/ w białych zegarach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja po wymianie z czerwonego na biały licznik przytrzymałem "kołek" z prawej strony i przeskoczyło mi na interwał 15tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja po wymianie z czerwonego na biały licznik przytrzymałem "kołek" z prawej strony i przeskoczyło mi na interwał 15tys.

Chyba przeszedłeś z niebieskiego podświetlenia na białe, a nie z czerwonego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No właśnie koledzy, jak skasować inspekcję /nie na VAG-u/ w białych zegarach?

 

podpowiedź

 

Edytowane przez Blop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja po wymianie z czerwonego na biały licznik przytrzymałem "kołek" z prawej strony i przeskoczyło mi na interwał 15tys.

Chyba przeszedłeś z niebieskiego podświetlenia na białe, a nie z czerwonego?

 

No przecież napisałem, że z czerwonego na biały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiatm. Wymienilem olej I skasowalem inspekcje pokazalo mi 15tys. Przejechalem 2tys a inspekcja pokzauje mi ze do wymiany mam 12300 km. Jak to jest mozliwe? Mam jezdzic cale 15tys(w/g liccznika) czy do czasu inspekcji ktore pewnie bedzie wczesniej niz 15 tys.

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na oleju możesz jeździć i 100000km(żartuję), a tak naprawdę to zapisz sobie w kalendarzu i po roku zmień olej, albo po przejechaniu zaplanowanej ilości km. Nie wiem jak to możliwe, że po przejechaniu 2000km komputer pomylił się i zgubił gdzieś 700km. Ja osobiście nie sprawdzam co 2 tygodnie kiedy mam wymieniać olej tylko gdy na FIS'ie pojawi się przypominajka to patrzę na wlepkę(po wymianie oleju) i wiem ile przejechałem. Wtedy decyduję czy wymieniam już czy za chwilę. Tak na dobrą sprawę świat się nie zawali, a silnik się nie zatrze jak ten olej wymienimy wcześniej czy później o kilkaset km. Dopiero gdy przeholujemy o kilka tysięcy to kiedyś może się to zemścić i to tylko gdy będziemy to robić notorycznie.

Swoją drogą nie wymagajmy od auta żeby za nas myślało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności