jamal_2005 Zgłoś #41 Napisano 12 Sierpnia 2010 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość HARNAS Zgłoś #42 Napisano 12 Sierpnia 2010 ładne, nie widziałem w takim razie deski po liftingu na biało, wygląda ciekawiej , dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #43 Napisano 21 Września 2010 Odgrzewając temat mam taką sytuację że jak w zeszłym roku wymieniali mi olej to nie wiem w jaki sposób skasowali inspekcję ale przebieg pokazuje dla normalnego trybu (15 tys km) a ilość dni dla LL. Uzupełniając wcześniej był na stałe tryb LL ale ja sprowadzając auto do kraju wlałem już normalny Castrol i poprosiłem o zmianę na standardowy tryb. Pytanie jak oni to zrobili ze się tak rozjechało? Czy teraz przy wymianie oleju i skasowaniu inspekcji z kółka ilość dni przejdzie w normalny tryb czy trzeba podpinac pod VAGa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jackpl1000 Zgłoś #44 Napisano 22 Września 2010 Podpinając się do wątku, proszę o pomoc. Chciałem dokonać skasowania inspekcji servisowej po zmianie oleju Long Life ale nie mogę. Za pomocą VAG-COM wchodzę w 17-Instruments (tutaj wyświetla mi się wszystko o sterowniku), potem wybieram 10-Adaptacja (tutaj właśnie mam problem bo, wyświetla mi "Failed to connectet"). NIe mogę połaczyć się również np. z 16-Gatewey, Radiem. W związku z tym moja prośba o pomoc jak to rozwiązać, lub czy wina leży po szynie CAN w złaczu OBD2, czy też sterowniku licznika. I czy można pod CAN podłaczyć się np. w kostce przy radiu, aby od tej strony dostać się do licznika. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #45 Napisano 22 Września 2010 tutaj kolega wszystko opisał http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=564499#post564499 a łączysz się tylko poprzez gniazdo pod schowkiem po stronie kierowcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jackpl1000 Zgłoś #46 Napisano 23 Września 2010 Chciałem tak zrobić. Ale jak napisałem po wejściu na 10-Adaptacja (Kanał) wyświetla mi się "Failed to connectet". I dalszych czynności już nie mogę wykonać. I dlatego moje pytanie czy uszkodzona jest linia CAN do licznika czy też coś innego. I tutaj chciałbym uzyskać informację co to może być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #47 Napisano 23 Września 2010 A z innymi modułami jest komunikacja ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jackpl1000 Zgłoś #48 Napisano 24 Września 2010 Z silnikiem - tak Z instrumentami (widzi sterownik), ale poźniej nie mozna wejść do adaptacje Z radiem - nie Z gatewey - nie ABS - tak Innych nie sprawdzałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #49 Napisano 24 Września 2010 Za pomocą VAG-COM wchodzę w 17-Instruments Sprecyzuj jaki VAG-COM bądź VCDS, bo nie każdy zabangla z B6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1bandzior1 Zgłoś #50 Napisano 30 Września 2010 Witam - no i jak z tym kasowaniem inspekcji. Powiem szczerze że w swoim passacie też zmieniłem wczoraj olej, ale zza kierownicy jakoś w/g podanej instrukcji nie udaje mi się skasować inspekcji. Cały czas -po wciśnięciu zapłonu i kluczka serwisu- pojawia mi się komunikat SERWIS NAW . Kilka razu próbowałem ale nic się nie kasuje. Może ktoś już z tym sobie poradził?? No chyba że trzeba będzie użyć do tego VAG-a. Chociaż wolałbym na początek spróbować za kiery. Oprócz tej informacji nic więcej na wyświetlaczu się nie pojawia. Komunikat ten też pojawia się tylko w momencie kiery wciskam przycisk serwisowy i zapłon. W innym przypadku, np. przy odpaleniu nic mi nie pokazuje. Dzięki za info...Pozdrawiam. ---------- Post added at 08:31 ---------- Previous post was at 08:29 ---------- ..dodam jeszcze że stosowałem się do instrukcji chcąc skasować inspekcję, czyli przycisk min też krótko wciskałem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita_1971 Zgłoś #51 Napisano 30 Września 2010 Już kilkukrotnie w ten sposób robiłem i wiem, że działa. Faktem jest, że pojawi się komunikat SERVICE NOW, a potem po wciśnięciu przycisku MIN kasuje się okres do kolejnej wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1bandzior1 Zgłoś #52 Napisano 30 Września 2010 Powiedz mi czy inspekcja kasuje się natychmiast po wykonaniu tej czynności, czy trzeba ileś tam kilometrów przejechać. U mnie jest tak że wszystko robię zgodnie z instrukcją, w momencie kiedy wciskam przycisk MIN automatycznie wyświetlacz przechodzi do trybu, który ukazuje się gdy wkładam kluczyk do stacyjki . Po sprawdzeniu ponownym czy inspekcja została skasowane, nadal po wciśnięciu kluczyka i przycisku serwisowego wyświetlany jest komunikat SERVIS NAW. Może trzeba trochę pojeździć po skasowaniu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #53 Napisano 30 Września 2010 Po skasowaniu nie powinno już być komunikatu SERVICE NOW . Ewentualnie trzeba tylko zrobić parę kilometrów aby znowu pokazało ilość km i dni do następnego przeglądu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1bandzior1 Zgłoś #54 Napisano 30 Września 2010 ilość dni do następnego przeglądu komputer nigdy mi nie pokazywał, tylko ilość kilometrów... Ma ktoś jeszcze pomysły co zrobić z tym komunikatem SERVICE NOW... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość HARNAS Zgłoś #55 Napisano 30 Września 2010 ilość dni do następnego przeglądu komputer nigdy mi nie pokazywał, tylko ilość kilometrów...Ma ktoś jeszcze pomysły co zrobić z tym komunikatem SERVICE NOW... sam dość długo walczyłem, włącznie z servisem, skończyło się na tym że za każdym razem "kasowali" a gdy ja sprawdzałem srwis now pojawiał sie, natomiast postępując zgodnie z procedurą: otwieram drzwi, wsiadam, zamykam drzwi wkładam kluczyk do stacyjki wciskam do zapłony ale nie odpalam i wciskam przyciska z kluczykiem po 2-3 sec pojawia się informacja o pozostałym czasie i ilości km do przeglądu, jeżeli natomiast wcisnę ten przycisk z kluczykiem przed włożeniem kluczyka i przytrzymam na czas wkładania go i przejścia do zapłonu bez odpalenia pojawia sie napis serwis now.... SERWIS twierdzi że tak ma być, a ja nie mam siły jeździć i dyskutować z nimi.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1bandzior1 Zgłoś #56 Napisano 30 Września 2010 ..no nic - spróbuję zrobić tak jak napisałeś... zobaczymy...dzięki./.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek25 Zgłoś #57 Napisano 15 Października 2010 jak ustawić kolejną "service oil" . Dzis własnie wykasowałem service olejowy, ale nie wiem jak ustawic go na koleja wymiane. pomoże ktos?????????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #58 Napisano 15 Października 2010 ale nie wiem jak ustawic go na koleja wymiane. Ustawia się automatycznie przy kasowaniu komunikatu, 15 000 km albo 365 dni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #59 Napisano 17 Października 2010 Zmieniłem olej i skasowałem inspekcję "z kółka" i znów pojawiło się 15000 km lub 744 dni. Czyli km dla normalnego trybu a dni dla LL. Ale czemu tak to nie wiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #60 Napisano 18 Października 2010 Jak kasujesz z kółka to zawsze przegląd ustawia się na 1500 km a dni zostają takie jakie były ustawione do tej pory . Dni można zmienić z poziomu fejsa . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach