prz
-
Liczba zawartości
12 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O prz
- Urodziny 13.12.1975
Informacje osobiste
-
Imię
przemek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
warszawa
Samochód
-
Silnik
B6 2.0TDI-PD 140KM
-
Rok produkcji
2005
-
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
prz odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
A czy znają może koledzy kogoś z okolic Warszawy, kto potrafi ogarnąć ten temat? -
Kurcze, zawsze działało z palca Zastanawiałem się czy przypadkiem po przekroczeniu daty serwisu (komunikat "SERVICE NOW") nie można już kasować z palca?
-
Sie wie! Zamknięte!
-
Myślałem, że ten temat mam już opanowany :dobrze (po kilkukrotnym własnoręcznym kasowaniu inspekcji wg instrukcji szanownych kolegów). Otóż okazało się, że nie. W tym roku spóźniłem się na wymianę oleju i filtrów, wg wskazania komputera o jakieś 20 kilometrów i pół dnia w związku z tym komputer przy każdym włączaniu zapłonu krzyczał "SERVICE NOW". Płyny i filtry wymieniłem i postanowiłem jak zawsze skasować inspekcję z deski rozdzielczej. Nic z tego . Pomimo wielokrotnych prób: 1. wciśnięcie przycisku "kluczyk" 2. włączenie zapłonu 3. puszczenie przycisku "kluczyk" 4. krótkie wciśnięcie przycisku "MIN". Jedyne co udaje mi się zmienić to wskazania zegara . Czy kto mądry udowodni jakim jestem debilem i co robię nie tak?
-
Witam, znacie może jakiś warsztat w którym czyszczą/diagnozują problem z DVD w nawigacji? Mój co prawda czyta wszystkie płyty ale charczy przy tym niemiłosiernie.
-
Witam, podpiąłem się podtemat kolegi gdyż w pewnej części mam podobny objaw. Od jakiegoś czasu (5 mies.) napęd czytający płytę z nawigacją DVD charczy co jakiś czas, ewidentnie przy odczytywaniu nowych fragmentów map. Chciałem sprawdzić czy nie jest to może wina uszkodzonej mechanicznie płyty (odkształcona, odważona, ect) i włożyłem starszą wersję nawigacji V.1 i o dziwo przestało charczeć. Niestety po kilku dniach i na tej płycie napęd DVD wydawał z siebie dziwne dźwięki więc zmieniłem na V.5, która na dzień dzisiejszy rzęzi tak, że uszy bolą jednocześnie nawigacja i mapy działają bez zarzutu. O dziwo po włożeniu do napędu płyty CD z muzyką - wszystko działa elegancko. Czy jest to objaw zajechanego napędu DVD? A jeśli tak to czy można wymienić sam napęd? Pozdrawiami i z góry dziękuję za sugestie.
-
Dzieki za podpowiedzi, jednak co niedziela to niedziela. ---------- Post added at 08:29 ---------- Previous post was at 00:24 ---------- Przepiąłem wtyczkę i elegancko działa. Jeszcze raz dziękuję za pomoc
-
Witam, 3 tygodnie temu zostawiłem auto na parkingu na 3 tygodnie (ferie) i po powrocie okazało się, że żaden z telefonów sparowanych z zestawem głośnomówiącym nie chce z nim gadać. Nie wiem co może być tego przyczyną. Usunąłem z telefonów samochodowy zestaw i jeszcze raz próbowałem sie podłączyć wg. instrukcji (tel. bluetooth szukanie) - (zapłon) - (info, kluczyk)i nic, żadnego piknięcia. Jednyne co mi przychodzi do głowy to, że przy pierwszym odpalaniu po 3 tyg, prąd w aucie był bardzo słaby i ledwo co odpaliłem i może coś sie pokiełbasiło w kompie. Ktokolwiek słyszał, ktokolwiek wie? Z góry dziękuję za pomoc.
-
Filtr oczywiscie wymienilem, a bagnet pokazuje full. Ewentualnie moglbym miec wgnieciona/spawana miske olejowa - ale nie mam wiec wychodzi mi na to, ze z niechlujstwa nie poczekali az caly olej zejdzie i zostawili pol litra starego w silniku. Nastepnym razem przed wymiana oleju zrobie to co polecil mi kolega, ktory sprzedal Motula (200pln za 5l) Polecil mi preparat, ktory przed wymiana rozrzedza stary olej i wszystko elegancko wyplywa. Tak czy inaczej dziekuje za rady apropos inspekcji.
-
Witam, jako, że leję Motula Long-Life i zmieniam go co około 15 tyś poprosiłem serwis (nieautoryzowany) o skasowanie inspekcji i przestawienie jej na standardowe 15 tys km. Nie dość, że panowie nalali mi z 5-litrowej bańki 3,3 litra, to na domiar złego po włączeniu przycisku kluczyka celem sprawdzenia pozostałego czasu/km do przeglądu pojawiają się kreski –– –– Panowie z serwisu powiedzieli mi, że muszę przejechać kilkanaście km, żeby wskazanie wystartowało. Hmm. Minęły 3 dni. Przejechałem z 80 km i nic. Dalej kreski. Trochę im nie dowierzam, bo z moich obliczeń wyszło mi, że niechluje zostawili mi w silniku 0,5 litra starego oleju. A patrzyli głeboko w oczy i mówili że jest ok gdyż miska olejowa to 3,8l+pozostały w bańce olej 1,7l = 5 litrów nominalnej pojemności bańki oleju. Taka polska matematyka. Może ktoś jest mnie w stanie oświecić co jest nie tak? pozdr
-
Witam, sparowałem z moim zestawem głośnomówiącym iphone. Działa elegancko. Chciałbym sparować również taki sam iphone mojej żony (też jeździ). Czy to możliwe? Jak do tej pory jej telefon nie potrafi odnaleźć urządzenia w passacie natomiast mój telefon w kieszeni łączy się z zestawem nieproszony.