jarqu Zgłoś #701 Napisano 21 Grudnia 2012 koledzy a kat synchronizacji walka jest dobrze ustawiony? Najlepiej jak jest 0. Znajomy miał -1.7 i auto już kiepsko odpalalo. Taki pd bez świec ma palić do minus 10 a nawet wyżej bez żadnego problemu. Mój vp afn bez świec przy minus 11 pali po 3-4 obrotach walem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoarti Zgłoś #702 Napisano 21 Grudnia 2012 koledzy a kat synchronizacji walka jest dobrze ustawiony? Najlepiej jak jest 0. Znajomy miał -1.7 i auto już kiepsko odpalalo. Taki pd bez świec ma palić do minus 10 a nawet wyżej bez żadnego problemu. Mój vp afn bez świec przy minus 11 pali po 3-4 obrotach walem U mnie jest 0 próbowałem przestawiać delikatnie na + i - bez większego rezultatu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #703 Napisano 21 Grudnia 2012 ale pali i chodzi wiec nie ma sie co az tak zbytnio stresować , nowe auto ma czasami większy problem zapalić niż Twoje na tym filmiku wiec jeździć i nie patrzeć na 12 letnie auto jak by była nówka. Mniej sie tym przejmować bo sie człowiek tylko nakręca na wydatki - wiem to po sobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cobra1979 Zgłoś #704 Napisano 21 Grudnia 2012 witam moj ATJ pali wnet identycznie jak kolegi neoarti po wymianie rozrządu, pompki wody, wszystkich rolkach, filtrów, termostatu, świec 4 szt. i mechanik twierdzi że wszystko jest i musi być dobrze i niczym się nie przejmować. też się obawiałem że coś nie halo ale zostawiłem mu na noc żeby sam go odpalił cytuje " te modele tak mają i nic już się nie zmieni" obecny mechanik jest na próbe gdyż się przeprowadziłem, ale poprzedni mech. z grudziądza p. Maciejewski do którego mam pełne zaufanie twerdzi po rozmowie telefonicznej uważa to samo wiec zostawiam tak jak jest, poza tym twierdzi że nic nie trzeba przestawiać na wałku. powiem jeszcze że dziś rano -14 jedno grzanie świec 2 obroty wału i chodzi 1 sek zafalowało poczym idealnie równe obroty 1000 obr/min po ok 30 sek zaczynają powoli spadać do ok 900 obr/min. po osiągnięciu 900 obr bez żadnego gazowania upłynęło ok 15 min wiec twierdzę że powinno być wszystko dobrze. jedynie co mi się nasuwa to jakość paliwa może odgrywać dużą rolę. prosze poprawcie mnie jeśli się mylę w mojej wypowiedzi, ale jestem otwarty na różnego rodzaju krytyki. człowiek uczy się całe życie. pozdrawiam i wesołych, spokojnych i radosnych świąt w gronie rodzinnym i znajomych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1.9TDI Zgłoś #705 Napisano 21 Grudnia 2012 Cobra-normalka sprawa i słuchaj się swego mechanika Nie wiem o co niektórzy tak panikują Jak świat światem, diesel zawsze ciężej palił w niższych temperaturach jeżeli nie stoi w ciepłym ogrzewanym garażu. A jakość paliwa swoją drogą w tym temacie nie będę się wypowiadał jakie paliwo lać bo sam nie jestem autorytetem ale jak coś nie halo to zawsze można dolać jakiegoś specyfiku np. STP z antyżelem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoarti Zgłoś #706 Napisano 21 Grudnia 2012 ja też jestem zdania że jak odpala o własnych siłach to jest OK nie mam zamiaru nic wiecej grzebać wymieniłem czujnik temperatury na ori z serwisu i nic się nie zmieniło założę stary a nowy odsprzedam bo tylko kasa niepotrzebnie wydana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cobra1979 Zgłoś #707 Napisano 22 Grudnia 2012 ja też jestem zdania że jak odpala o własnych siłach to jest OK nie mam zamiaru nic wiecej grzebać wymieniłem czujnik temperatury na ori z serwisu i nic się nie zmieniło założę stary a nowy odsprzedam bo tylko kasa niepotrzebnie wydana mam jeszcze pytanie do ciebie neoarti czy twój pasek w czasie jazdy gdy wrzucisz na luz chwilowe spalanie jak gdyby zapamiętywał ostatnie czy odrazu pokazuje ok 1,8 czy jakoś tak. bo u mnie różnie jeśli przed wciśnięciem sprzęgła było powiedzmy 7,5 to po wciśnięciu sprzęgła też pokazuje 7,5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #708 Napisano 22 Grudnia 2012 Po wciśnięciu sprzęgła zostanie na wyświetlaczu ostatnia wartość, dokładnie tak jak mówisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolooo17 Zgłoś #709 Napisano 22 Grudnia 2012 najczęsciej jak PD długo kreci to wina lezy w górnej czesci czyli albo uszczelki pompek albo pompki .... a jak silnik ma nalatene z 300 tys i wiecej to w głowicy lubią sie wyryrać gniazda pompowtryskow .. i głowica do wymiany na 2 miejscu jest czujnik temp płyny a jako 3 obasawiam rozrusznik ... u mnie latem miał problem zapalić po regeneracji rozrusznika było OK ale jak ktos ma duzo nalatane to zdjagnozował bym pompowtryski i głowice tam najczesciej PD ma bóle ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoarti Zgłoś #710 Napisano 22 Grudnia 2012 mam jeszcze pytanie do ciebie neoarti czy twój pasek w czasie jazdy gdy wrzucisz na luz chwilowe spalanie jak gdyby zapamiętywał ostatnie czy odrazu pokazuje ok 1,8 czy jakoś tak.bo u mnie różnie jeśli przed wciśnięciem sprzęgła było powiedzmy 7,5 to po wciśnięciu sprzęgła też pokazuje 7,5 U mnie jest podobnie w nowszych b5 pokazuje na wolnych obrotach w l/h i ten wynik z wyświetlacza jest bardziej wiarygodny a tak na pocieszenie to mój tez sporo pali jak większośc PD ---------- Dodano o 20:56 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:36 ---------- Czujnik mam nowy z serwisu, rozrusznik po regeneracji, pompki no cóż gniazd nie sprawdzałem ale w Vagu wskazania wręcz wzorowe jak na razie Pali i nie ruszam choć dziś miał już dość ciężko u nas było -14,5 zapalił za drugim razem ale kilka sekund kręcił ale sie nie odzywał zresztą zobaczcie sami : http://www.youtube.com/watch?v=MwuvzLFB4GU&feature=youtu.be Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #711 Napisano 22 Grudnia 2012 U mnie bardzo podobnie odpalił dzisiaj na -11 . Tylko , że ja mam dość słaby aku , sprawdzałem miernikiem po nocy stania przy -8 to miałem nie całe 11V na klemach .... zastanawiam się nad wymianą , no ale przecież jeszcze pali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoarti Zgłoś #712 Napisano 22 Grudnia 2012 U mnie bardzo podobnie odpalił dzisiaj na -11 . Tylko , że ja mam dość słaby aku , sprawdzałem miernikiem po nocy stania przy -8 to miałem nie całe 11V na klemach .... zastanawiam się nad wymianą , no ale przecież jeszcze pali jak jeszcze pali to jest git... byle do przodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolooo17 Zgłoś #713 Napisano 23 Grudnia 2012 Panowie dobra rada spawdzona w moim PD chociaż mam 1 swiece zwaloną i tak pali na dotyk ... jak kontrolka zgaśnie to jeszcze nie zapalajcie poczekać az przekaźnik TYKNIE bedzie takie ciche cyk... podgrzac raz jeszcze az cyknie ..... i powinien na dotyk rechnąć mimo ze kątrolka zgasła swiece nadal sie nagrzewają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #714 Napisano 23 Grudnia 2012 Panowie dobra rada spawdzona w moim PD chociaż mam 1 swiece zwaloną i tak pali na dotyk ... jak kontrolka zgaśnie to jeszcze nie zapalajcie poczekać az przekaźnik TYKNIE bedzie takie ciche cyk... podgrzac raz jeszcze az cyknie ..... i powinien na dotyk rechnąć mimo ze kątrolka zgasła swiece nadal sie nagrzewają Nie jest to żadną prawdą w zasadzie.Jako rzecze producent: 5. *[center:d7c12b1694]ROZGRZEWANIE ŚWIEC ŻAROWYCH[/center:d7c12b1694] Dotyczy tylko silników wysokoprężnych Przy zimnym silniku lampka zapala się przy włączonym zapłonie i gaśnie po chwili ->trzeba od razu odpalić silnik. Świece natomiast co niektórzy gwiazdorzy grzeją kilkakrotnie,wierząc,że pomaga... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #715 Napisano 23 Grudnia 2012 Panowie dobra rada spawdzona w moim PD chociaż mam 1 swiece zwaloną i tak pali na dotyk ... jak kontrolka zgaśnie to jeszcze nie zapalajcie poczekać az przekaźnik TYKNIE bedzie takie ciche cyk... podgrzac raz jeszcze az cyknie ..... i powinien na dotyk rechnąć mimo ze kątrolka zgasła swiece nadal sie nagrzewają no nie wiem... ja czekam tylko aż kontrolka gaśnie 1-2s i odpala bez problemu od razu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolooo17 Zgłoś #716 Napisano 23 Grudnia 2012 do 5 stopni to moze kontrolka swieci 1-2 sek ale ja mowie o odpalaniu przy -14 i zapalanie zaraz po zgasnieciu kontrolki to auto kilka razy wałem obruci 4-5 zniam zapali a jak poczekam az przekaźnik pstyknie to pali na 1.5 obrota wału wiec roznica jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #717 Napisano 23 Grudnia 2012 do 5 stopni to moze kontrolka swieci 1-2 sek ale ja mowie o odpalaniu przy -14 i zapalanie zaraz po zgasnieciu kontrolki to auto kilka razy wałem obruci 4-5 zniam zapali a jak poczekam az przekaźnik pstyknie to pali na 1.5 obrota wału wiec roznica jest A to ciekawostka,gdyż u mnie nie ma... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolooo17 Zgłoś #718 Napisano 23 Grudnia 2012 no bo moze masz mały przebieg.. silnik szczelny moj niestety ma juz przelatane tyle ze nadchodzi czas na wymiane popek wiec mi pomaga i innym z duzymi przebiegami pewnie tez pomoze ---------- Dodano o 12:38 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:37 ---------- weak_michael pozatym po opisie widze ze masz VP a nie PD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #719 Napisano 23 Grudnia 2012 do 5 stopni to moze kontrolka swieci 1-2 sek ale ja mowie o odpalaniu przy -14 i zapalanie zaraz po zgasnieciu kontrolki to auto kilka razy wałem obruci 4-5 zniam zapali a jak poczekam az przekaźnik pstyknie to pali na 1.5 obrota wału wiec roznica jest no ja jeszcze z silnika śmietnika odpukać nie mam, także takich problemów jeszcze nie miałem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0509 Zgłoś #720 Napisano 23 Grudnia 2012 witam wszyskich mam problem z moim paskiem 1.8t polegającym natym że jak jest zimny zapala i po pułminuty zaczyna szarpać i gaśnie jak trzymam go na wysokich obrotach wszysko jest wporzątku do rogżania a czasmi jak jade skazówka od teparatury spada na zero pomocy a byłem na kompie żadnych błendów nie znalazł zgury dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach