Sasz82 Zgłoś #601 Napisano 15 Lutego 2012 Zawsze juz jak masz pewne świece filtr i akku a dalej są kłopoty to należy sprawdzić przekaznik świec żarowych wystarczy odpiąć osłonkę bezpieczników i nie wyjmować tylko nachylić się tam w czasie odp znaczy przełączania kluczyka w pozycji grzania świec i w tym momencie przekaznik powinien pyknąć i po zgaszeniu kontrolki drugi raz jak przekaznik nie działa to kontrolka świec zapala i gaśnie normalnie a i tak nie grzeją wtedy Sprawdzałem to na T4 i fordzie 2 dni temu i tak wyszły przekazniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody993 Zgłoś #602 Napisano 15 Lutego 2012 (edytowane) Sory za zamułkę, mam te filmiki, ale nie mogę ich na YouTube wrzucić. Wrzucę je na hosting speedyshare.com wieczorem, jeden ma 200 mb. ;/ Edytowane 15 Lutego 2012 przez Mlody993 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kfas666 Zgłoś #603 Napisano 17 Lutego 2012 Witam ! Miałem podobny problem jak inni czyli przy bardzo dużym mrozie passek nie chciał odpalić, w końcu padł akumulator. Dałem "uszlachetniacza" do paliwka i na drugi dzień jak mróz się zmiejszył passek odpalił. Niestety przy kolejnym zejściu mrozu w okolice -20 znów zrobił się problem. Jak już silnik zaczynał gadać to tylko na dwa albo trzy cylindry i po kilku sekundach nierównej pracy gasł. Tak było nawet i teraz jak mróz trochę odpuścił. Wszyscy obstawiali, że świece do wymiany, więc zakupiłem nowe i tu pojawił się problem. Dziś kiedy mrozu już praktycznie nie było postanowiłem zmienić świece. Niestety nasadki przewodów elektrycznych, które nachodzą na świece okazały się popękane. Żeby było gorzej to pękła też izolacja przewodu w miejscu, którym łączy się on z nasadką. Naprawdę nie wiem co z tym fantem zrobić. W silniku benzynowym nie ma problemu z wyminą tych kabli, ale w dieslu nie wiem co z tym zrobić. Nie znalazłem nawet takich kabli w inter carsie czy na allegro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alien45610 Zgłoś #604 Napisano 5 Marca 2012 Panowie mam podobny problem passat 131 km typ silnika awx po postoju nie che odpalic wymienilem pompe vacum , pompe w baku, pompowtryski ok,swiece zarowe, zaworki na dojsciu paliwa i na powrocie zalozone wystarczy mu 6 godz i pojawia sie problem z odpaleniem dodam ze oringi na pompowtryskach wymienione a pd ustawione, kat wacha sie od 0.0 do 0.6 filtr paliwa tez wymieniony juz trace głowe dziwi mnie jedno u kolegi w audi a4 101 ps nawet jak pd byly padniete palil od strzala tluklo calym autem ale odpalal a mojego musze krecic ok 10s i zimniej tym gorzej Po odaplenie sa kłeby dymu i czuc nie spalone paliwo ale tylko przez chwile pozniej zero dymku wszystko chodzi idealnie sprawdzałem na kanale zadne wezyki nie sa popekane, plyn chlodniczy nie ucieka , ropa w olej nie idzie , takze wydaje mi sie jakby sie auto zapowietrzalo ale jak znalezc przyczyne tego niedomagania poprostu brakuje mi juz sil dodam ze nawet jak było -25 po odpalenie wystarczy ze pochodzil 2 s gasiłem odpala od strzała dziekuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaliniak75 Zgłoś #605 Napisano 5 Marca 2012 Witam. No to widzę, że nie tylko ja mam taki problem. Przy mrozach -20st.C, podgrzewanie trzykrotne świecami żarowymi ( chociaż, nie wiem, czy to potrzebne?!), rozrusznik kręcił, ciężko. Po trzeciej próbie odpalenie na wyświetlaczu kontrolka OLEJU i sygnał dźwiękowy, ale w zawsze odpalał z chmurą dymu i ostrym zapachem nie spalonej ropy. Teraz przy temperaturze -3.5st.C jest trochę lepiej. Po dwukrotnym podgrzaniu pali od kopa, ale nadal jest chmura dymu. Wczoraj przy jednokrotnym podgrzaniu świec spróbowałem go odpalić, ale niestety nie odpalił. Ponownie nagrzałem i odpalił, ale po paru sekundach zaczęły falować obroty pomiędzy 500-1000. A silnik zachowywał się tak jakby chciał zgasnąć.Po ok. 30 sekundach wszystko wróciło do normy. Po ruszeniu jednak zauważyłem niebieski dym w lusterku przy obrotach powyżej 2000obr/min. Po rozgrzaniu się nie zauważyłem już tego dymu w lusterku. Czy to mogą być uszkodzone świece?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosinka Zgłoś #606 Napisano 2 Kwietnia 2012 Witam Jestem właścicielem Passata 2,5 tdi 2004 r. od jakiegoś czasu pojawia się problem z odpalaniem. Rano samochód odpala dopiero po kilku sekundach, silnik kuleje i zakopci na niebiesko. Potem odpala już od ręki. Jakiś czas temu wymieniłem świece jednak problem nie zniknął, nowy jest równiez filtr paliwa. Prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plamka Zgłoś #607 Napisano 20 Kwietnia 2012 (edytowane) Witam, Ostatnio mam problem z odpalaniem swojego paska - AFN 110KM, a mianowicie: Ostatnio cięzko pali na zimnym silniku (na ciepłym nie ma problemu i odpala od razu), musze pokręcić nim chwilę, około 5-7sekund zanim odpali, wczesniej nie miałem takich dolegliwości. Ma problemy z odpalaniem jak przy -10. A w rzeczywistosci na dworze było około +9stopni. Ostatnio bylem u mechanika(Wymiana oleju, filtra oleju, filtra paliwa) i okazało się ze wszystkie 4 swiece były padnięte, a mimo to nie miałem takich problemów z odpalaniem (mechanik powiedział ze dobre sprezenie było). Oczywiście świece wymieniłem. Ponadto byłem także u pompiarza, wyciągał całą pompe i dokładnie uszczelnił itp. prócz tego pompiarz powiedział, ze niby wczesniej był ustawiony za wczesny zapłon(nie wiem czemu skoro samochód odpalał bez problemów nawet przy -20) i on zmienił i niby teraz jest ok. Moje pytanie brzmi, czym moze być spowodowane to ciezkie odpalanie?? Czy jest to wina zlego ustawienia kąta wtrysku wskutek wyjęcia pompy, czy przyczyny szukać gdzie indziej?.Mogłbym pojechać do Pompiarza u ktorego uszczelniałem pompe(zrobiłby to na gwarancji), ale jest on 150km ode mnie, wiec nie wiem czy jest sens do niego jechać, jesli przyczyna okaze się inna... Bardzo proszę o pomoc. Edytowane 20 Kwietnia 2012 przez plamka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolf13 Zgłoś #608 Napisano 20 Kwietnia 2012 Z tego co się orientuje możesz sprawdzić jeszcze pompę vacum. Może po prostu paliwo się cofa i zanim zassie musi trochę pokręcić. To moja sugestia. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plamka Zgłoś #609 Napisano 21 Kwietnia 2012 Ok, rozumiem, ale wydaje mi się ze z nią jest wszystko w porzadku, bo nigdy nie było problemów z odpalaniem, a teraz po wyjeciu pompy tak sie zaczęło. Po za tym przy dzisiejszym rannym odpalaniu zauwazyłem ze konkretnie zakopcił na biało... Więc moze to tez pozwoli na kokretniejsze sprecyzowanie objawów. Chciałbym aby ktos obeznany w temacie sie wypowiedział, bo nie chciałbym pojechac do mechanika (on zakłada ze zły kąt wtrysków) on ustawi poprawnie a okaze sie ze przyczyna tkwi gdzie indziej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejblues Zgłoś #610 Napisano 22 Maja 2012 PROBLEM Z ODPALANIEM - SILNIK BENZYNOWY odkąd pojawiły się ciepłe dni, pojawił się w moim Passacie problem z odpalaniem. Rano w garażu pali "na raz". gdy wracam po pracy - samochód stoi na parkingu na słońcu- za pierwszym razem , pompka podaje paliwo, kręci rozrusznik, ale nic nic pali. za drugim, trzecim razem kręcę dłużej, po 2-3 sek powoli załapuje i po 2-3 sek pali i praktycznie od razu pali bez zarzutów. Oczywiście po podłączeniu do kompa nie ma żadnych błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejblues Zgłoś #611 Napisano 28 Czerwca 2012 choroba rozwinęła się na tyle, że zapaliły się kontrolki EPC, , słynny żółty silniczek i ESP. do wymiany czujnik kontroli wału korbowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grubser225 Zgłoś #612 Napisano 6 Lipca 2012 Witam Mam rowniez problem z odpaleniem swojego b5 130km 2003. otóż podczas normalnej jazdy, zatrzymałęm sie na parkingu przed sklepem. spokojnie poszedłem na zakupki a kiedy wróciłem zonkkk. włożyłem kluczyk, wszytskie kontrolki normalnie jak byc powinno, kiedy przekręcam kluczyk nicc. nie zapala, nawet nie kreci. kontrolki nie przygasaja co by swiadczylo o rozladowaniu akumulatora. ( akumulator sprawdzilem - ok). samochod nie kreci, po przekreceniu kluczyka slychac jedynie pod maska cyknięcie, tak jak w starym maluchu kiedy rozrusznik sie zawieszal. zapalil kiedy kolega mnie pociagnął, zpaalil bez problemu, silnik chodzi bez zarzutow. po zgaszeniu to samo, nie kreci. podlaczylem vaga , zero błędów. Moze ktos ma pomysl co jest przyczyna, moze ktos mial taki przypadek. czy rozrusznik padł?? bede wdzieczny za wszytskie podopwiedzi, porady pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tobro Zgłoś #613 Napisano 7 Lipca 2012 Koledzy, prośba o pomoc. Od kilku miesięcy podczas uruchamiania samochodu po dłuższym postoju np. po nocy ( aczkolwiek nie zawsze ), po uruchomieniu silnika pracuje on nierówno przez kilka sekund. Wygląda to tak jak by nie mógł ustabilizować obrotów jałowych. Po kilku chwilach wszystko jest OK. Podczas jazdy zachowuję się bez zastrzeżen Sterownik nie pokazuje żadnego błędu. Świece żarowe się kończą ? Zaznacze, że mam już wymienione wszystkie pompki, więc to nie wtryski. Dzięki z góry za pomoc B6 '07 BKP 157 kkm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondzio0067 Zgłoś #614 Napisano 15 Lipca 2012 witam może mi ktoś powiedzieć co morze byc nie tak z odpalaniem mojego auta mianowicie gdy auto stoi sobie na coke a nawet na kilka dni i podchodzę do odpalania to odpala od razu jest wszystko ok ale gdy przejadę na 50 km i juz ma temp. 90 stopni to moje auto już ciężej odpala muszę go pokręcić z 5 sekund co to morze byc ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondzio0067 Zgłoś #615 Napisano 17 Lipca 2012 i jak miał ktoś taki przypadek czy poprostu za dużo wymagam,. i jest to normale ze tak sie dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #616 Napisano 17 Lipca 2012 Najprościej podpiąć pod Vaga, jeśli nic nie pokaże to może być to pompa paliwowa jak i rozrusznik... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czaja Zgłoś #617 Napisano 20 Sierpnia 2012 Panowie podepnę się pod wątek. Problem podobny do opisywanych. a mianowicie: po nocy (teraz, sezon letni) jest problem z odpaleniem. kręce, na chwilę złapie i gasnie. potem muszę kręcić go raz, dość długo (ale bez przesady żeby nic nie uszkodzić), potem drugi raz dłużej wtedy załapie. jak już odpali to wszystko jest ok. pali od strzała itp. Co jest nie tak? wraca się paliwo - czyli zawór zwrotny? Czy zapowietrzony układ paliwowy (czytałem o śrubce przy filtrze paliwa)? Czy może jeszcze co innego? Pacjent tak jak w profilu AJM 1999 (MY2000). z góry dzięki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebiastan Zgłoś #618 Napisano 25 Września 2012 Nigdzie nie mogę znależć zdjęcia, wiadomości dotyczącej montażu zaworku(zwrotnego?) w filtrze paliwa silnika 1,9 tdi.Nie wiem ale chyba przy wymianie coś pomieszałem i pasek mi musi długo kręcić zanim odpali.Jak to jest-zaworek ma strzałeczkę-i czy ona ma być skierowana do-powiedzmy-kabiny-czy może-odwrotnie do przedniego zderzaka.Widzę także strzałki na przewodach i całkiem się pogubiłem.Jedne przewody mają strzałki w kolorze niebieskim a następne w białym-i już nie wiem które to zasilanie a które powrót-taki ze mnie mechanik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #619 Napisano 25 Września 2012 Paliwo ze zbiornika wchodzi do filtra, później z filtra na silnik, a zawór o którym mówisz (podgrzewacz paliwa) ma być skierowany w stronę zbiornika strzałką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Szczursonjb Zgłoś #620 Napisano 25 Października 2012 Witam Mam taki problem w swoim aucie. Podczas odpalania silnika gdy jest zimny muszę kręcić dość długo zanim załapie, na ciepłym już nie mam problemu z tym - to jedna kwestia, a druga to że przy 90 procentach prób odpalania rozrusznik wiszczy jak szalony (tj. metaliczne uderzenie). Wymieniane było: Uszczelka pod pokrywą zaworów Cewki Filtr paliwa Bendix Olej Filtr Oleju Akumulator raczej nie jest przyczyną. Moim zdaniem coś jest z rozrusznikiem (już 3 razy wymienany, nadal to samo), wcześniej miałem wsadzony oryginalny który się po prostu popsuł (podczas kręcenia było głucho). Wymieniłem rozrusznik i od tamtego czasu żaden z mechaniorów nie może dojść co jest przyczyną. Pomożecie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach