Skocz do zawartości
Gość majkb

Problem z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Zawsze juz jak masz pewne świece filtr i akku a dalej są kłopoty to należy sprawdzić przekaznik świec żarowych wystarczy odpiąć osłonkę bezpieczników i nie wyjmować tylko nachylić się tam w czasie odp znaczy przełączania kluczyka w pozycji grzania świec i w tym momencie przekaznik powinien pyknąć i po zgaszeniu kontrolki drugi raz jak przekaznik nie działa to kontrolka świec zapala i gaśnie normalnie a i tak nie grzeją wtedy

 

Sprawdzałem to na T4 i fordzie 2 dni temu i tak wyszły przekazniki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sory za zamułkę, mam te filmiki, ale nie mogę ich na YouTube wrzucić. Wrzucę je na hosting speedyshare.com wieczorem, jeden ma 200 mb. ;/

Edytowane przez Mlody993

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Miałem podobny problem jak inni czyli przy bardzo dużym mrozie passek nie chciał odpalić, w końcu padł akumulator. Dałem "uszlachetniacza" do paliwka i na drugi dzień jak mróz się zmiejszył passek odpalił. Niestety przy kolejnym zejściu mrozu w okolice -20 znów zrobił się problem. Jak już silnik zaczynał gadać to tylko na dwa albo trzy cylindry i po kilku sekundach nierównej pracy gasł. Tak było nawet i teraz jak mróz trochę odpuścił.

Wszyscy obstawiali, że świece do wymiany, więc zakupiłem nowe i tu pojawił się problem.

Dziś kiedy mrozu już praktycznie nie było postanowiłem zmienić świece. Niestety nasadki przewodów elektrycznych, które nachodzą na świece okazały się popękane. Żeby było gorzej to pękła też izolacja przewodu w miejscu, którym łączy się on z nasadką.

Naprawdę nie wiem co z tym fantem zrobić. W silniku benzynowym nie ma problemu z wyminą tych kabli, ale w dieslu nie wiem co z tym zrobić. Nie znalazłem nawet takich kabli w inter carsie czy na allegro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam podobny problem passat 131 km typ silnika awx po postoju nie che odpalic wymienilem pompe vacum , pompe w baku, pompowtryski ok,swiece zarowe, zaworki na dojsciu paliwa i na powrocie zalozone wystarczy mu 6 godz i pojawia sie problem z odpaleniem dodam ze oringi na pompowtryskach wymienione a pd ustawione, kat wacha sie od 0.0 do 0.6 filtr paliwa tez wymieniony juz trace głowe dziwi mnie jedno u kolegi w audi a4 101 ps nawet jak pd byly padniete palil od strzala tluklo calym autem ale odpalal a mojego musze krecic ok 10s i zimniej tym gorzej

Po odaplenie sa kłeby dymu i czuc nie spalone paliwo ale tylko przez chwile pozniej zero dymku wszystko chodzi idealnie sprawdzałem na kanale zadne wezyki nie sa popekane, plyn chlodniczy nie ucieka , ropa w olej nie idzie , takze wydaje mi sie jakby sie auto zapowietrzalo ale jak znalezc przyczyne tego niedomagania poprostu brakuje mi juz sil dodam ze nawet jak było -25 po odpalenie wystarczy ze pochodzil 2 s gasiłem odpala od strzała

dziekuje za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. No to widzę, że nie tylko ja mam taki problem. Przy mrozach -20st.C, podgrzewanie trzykrotne świecami żarowymi ( chociaż, nie wiem, czy to potrzebne?!), rozrusznik kręcił, ciężko. Po trzeciej próbie odpalenie na wyświetlaczu kontrolka OLEJU i sygnał dźwiękowy, ale w zawsze odpalał z chmurą dymu i ostrym zapachem nie spalonej ropy. Teraz przy temperaturze -3.5st.C jest trochę lepiej. Po dwukrotnym podgrzaniu pali od kopa, ale nadal jest chmura dymu. Wczoraj przy jednokrotnym podgrzaniu świec spróbowałem go odpalić, ale niestety nie odpalił. Ponownie nagrzałem i odpalił, ale po paru sekundach zaczęły falować obroty pomiędzy 500-1000. A silnik zachowywał się tak jakby chciał zgasnąć.Po ok. 30 sekundach wszystko wróciło do normy. Po ruszeniu jednak zauważyłem niebieski dym w lusterku przy obrotach powyżej 2000obr/min. Po rozgrzaniu się nie zauważyłem już tego dymu w lusterku. Czy to mogą być uszkodzone świece??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem właścicielem Passata 2,5 tdi 2004 r. od jakiegoś czasu pojawia się problem z odpalaniem. Rano samochód odpala dopiero po kilku sekundach, silnik kuleje i zakopci na niebiesko. Potem odpala już od ręki. Jakiś czas temu wymieniłem świece jednak problem nie zniknął, nowy jest równiez filtr paliwa.

Prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ostatnio mam problem z odpalaniem swojego paska - AFN 110KM, a mianowicie:

Ostatnio cięzko pali na zimnym silniku (na ciepłym nie ma problemu i odpala od razu), musze pokręcić nim chwilę, około 5-7sekund zanim odpali, wczesniej nie miałem takich dolegliwości. Ma problemy z odpalaniem jak przy -10. A w rzeczywistosci na dworze było około +9stopni. Ostatnio bylem u mechanika(Wymiana oleju, filtra oleju, filtra paliwa) i okazało się ze wszystkie 4 swiece były padnięte, a mimo to nie miałem takich problemów z odpalaniem (mechanik powiedział ze dobre sprezenie było). Oczywiście świece wymieniłem. Ponadto byłem także u pompiarza, wyciągał całą pompe i dokładnie uszczelnił itp. prócz tego pompiarz powiedział, ze niby wczesniej był ustawiony za wczesny zapłon(nie wiem czemu skoro samochód odpalał bez problemów nawet przy -20) i on zmienił i niby teraz jest ok. Moje pytanie brzmi, czym moze być spowodowane to ciezkie odpalanie??

Czy jest to wina zlego ustawienia kąta wtrysku wskutek wyjęcia pompy, czy przyczyny szukać gdzie indziej?.Mogłbym pojechać do Pompiarza u ktorego uszczelniałem pompe(zrobiłby to na gwarancji), ale jest on 150km ode mnie, wiec nie wiem czy jest sens do niego jechać, jesli przyczyna okaze się inna... Bardzo proszę o pomoc.

Edytowane przez plamka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuje możesz sprawdzić jeszcze pompę vacum. Może po prostu paliwo się cofa i zanim zassie musi trochę pokręcić. To moja sugestia. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, rozumiem, ale wydaje mi się ze z nią jest wszystko w porzadku, bo nigdy nie było problemów z odpalaniem, a teraz po wyjeciu pompy tak sie zaczęło. Po za tym przy dzisiejszym rannym odpalaniu zauwazyłem ze konkretnie zakopcił na biało... :/ Więc moze to tez pozwoli na kokretniejsze sprecyzowanie objawów.

Chciałbym aby ktos obeznany w temacie sie wypowiedział, bo nie chciałbym pojechac do mechanika (on zakłada ze zły kąt wtrysków) on ustawi poprawnie a okaze sie ze przyczyna tkwi gdzie indziej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PROBLEM Z ODPALANIEM - SILNIK BENZYNOWY

 

odkąd pojawiły się ciepłe dni, pojawił się w moim Passacie problem z odpalaniem. Rano w garażu pali "na raz". gdy wracam po pracy - samochód stoi na parkingu na słońcu- za pierwszym razem , pompka podaje paliwo, kręci rozrusznik, ale nic nic pali. za drugim, trzecim razem kręcę dłużej, po 2-3 sek powoli załapuje i po 2-3 sek pali i praktycznie od razu pali bez zarzutów. Oczywiście po podłączeniu do kompa nie ma żadnych błędów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

choroba rozwinęła się na tyle, że zapaliły się kontrolki EPC, , słynny żółty silniczek i ESP. do wymiany czujnik kontroli wału korbowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam rowniez problem z odpaleniem swojego b5 130km 2003. otóż podczas normalnej jazdy, zatrzymałęm sie na parkingu przed sklepem. spokojnie poszedłem na zakupki a kiedy wróciłem zonkkk. włożyłem kluczyk, wszytskie kontrolki normalnie jak byc powinno, kiedy przekręcam kluczyk nicc. nie zapala, nawet nie kreci. kontrolki nie przygasaja co by swiadczylo o rozladowaniu akumulatora.

( akumulator sprawdzilem - ok). samochod nie kreci, po przekreceniu kluczyka slychac jedynie pod maska cyknięcie, tak jak w starym maluchu kiedy rozrusznik sie zawieszal. zapalil kiedy kolega mnie pociagnął, zpaalil bez problemu, silnik chodzi bez zarzutow. po zgaszeniu to samo, nie kreci. podlaczylem vaga , zero błędów.

Moze ktos ma pomysl co jest przyczyna, moze ktos mial taki przypadek. czy rozrusznik padł??

bede wdzieczny za wszytskie podopwiedzi, porady

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, prośba o pomoc.

 

Od kilku miesięcy podczas uruchamiania samochodu po dłuższym postoju np. po nocy ( aczkolwiek nie zawsze ), po uruchomieniu silnika pracuje on nierówno przez kilka sekund. Wygląda to tak jak by nie mógł ustabilizować obrotów jałowych.

Po kilku chwilach wszystko jest OK.

Podczas jazdy zachowuję się bez zastrzeżen

Sterownik nie pokazuje żadnego błędu.

Świece żarowe się kończą ?

Zaznacze, że mam już wymienione wszystkie pompki, więc to nie wtryski.

 

Dzięki z góry za pomoc

 

B6 '07 BKP 157 kkm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam może mi ktoś powiedzieć co morze byc nie tak z odpalaniem mojego auta mianowicie gdy auto stoi sobie na coke a nawet na kilka dni i podchodzę do odpalania to odpala od razu jest wszystko ok ale gdy przejadę na 50 km i juz ma temp. 90 stopni to moje auto już ciężej odpala muszę go pokręcić z 5 sekund co to morze byc ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i jak miał ktoś taki przypadek czy poprostu za dużo wymagam,. i jest to normale ze tak sie dzieje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najprościej podpiąć pod Vaga, jeśli nic nie pokaże to może być to pompa paliwowa jak i rozrusznik...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie podepnę się pod wątek. Problem podobny do opisywanych. a mianowicie:

po nocy (teraz, sezon letni) jest problem z odpaleniem. kręce, na chwilę złapie i gasnie. potem muszę kręcić go raz, dość długo (ale bez przesady żeby nic nie uszkodzić), potem drugi raz dłużej wtedy załapie. jak już odpali to wszystko jest ok. pali od strzała itp.

Co jest nie tak? wraca się paliwo - czyli zawór zwrotny? Czy zapowietrzony układ paliwowy (czytałem o śrubce przy filtrze paliwa)?

Czy może jeszcze co innego? Pacjent tak jak w profilu AJM 1999 (MY2000).

z góry dzięki za info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdzie nie mogę znależć zdjęcia, wiadomości dotyczącej montażu zaworku(zwrotnego?) w filtrze paliwa silnika 1,9 tdi.Nie wiem ale chyba przy wymianie coś pomieszałem i pasek mi musi długo kręcić zanim odpali.Jak to jest-zaworek ma strzałeczkę-i czy ona ma być skierowana do-powiedzmy-kabiny-czy może-odwrotnie do przedniego zderzaka.Widzę także strzałki na przewodach i całkiem się pogubiłem.Jedne przewody mają strzałki w kolorze niebieskim a następne w białym-i już nie wiem które to zasilanie a które powrót-taki ze mnie mechanik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paliwo ze zbiornika wchodzi do filtra, później z filtra na silnik, a zawór o którym mówisz (podgrzewacz paliwa) ma być skierowany w stronę zbiornika strzałką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Szczursonjb

Witam

 

Mam taki problem w swoim aucie. Podczas odpalania silnika gdy jest zimny muszę kręcić dość długo zanim załapie, na ciepłym już nie mam problemu z tym - to jedna kwestia, a druga to że przy 90 procentach prób odpalania rozrusznik wiszczy jak szalony (tj. metaliczne uderzenie).

 

Wymieniane było:

 

Uszczelka pod pokrywą zaworów

Cewki

Filtr paliwa

Bendix

Olej

Filtr Oleju

 

Akumulator raczej nie jest przyczyną. Moim zdaniem coś jest z rozrusznikiem (już 3 razy wymienany, nadal to samo), wcześniej miałem wsadzony oryginalny który się po prostu popsuł (podczas kręcenia było głucho). Wymieniłem rozrusznik i od tamtego czasu żaden z mechaniorów nie może dojść co jest przyczyną.

 

Pomożecie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności