Vpuchaty Zgłoś #1341 Napisano 8 Września 2012 Pytanko, Czy felgi 8J x 17" ET42 + kapcie 225/45/17 będą pasowały do 3BG ? Czy nie trzeba będzie dać dystansu, ew. czy nie będą wystawały poza błotnik...?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trend Zgłoś #1342 Napisano 8 Września 2012 Będą pasowały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kaka Zgłoś #1343 Napisano 9 Września 2012 Kupiłem przedwczoraj felgi o wymiarach 7x16 ET40 i otwór centrujący 70,1 i muszę dać pierścień centrujący z 70,1 do 57,1. Czy to nie będzie nic tłuc ani kierownica nie będzie drgać? może ktoś podsunie jakieś rozwiązanie ;D? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #1344 Napisano 9 Września 2012 dokup pierścienie i będzie hulało. Nic nie ma prawa tłuc, innego rozwiązania nie ma. Chyba ze dystans ze zmienną średnicą piasty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #1345 Napisano 10 Września 2012 Witam . Podepnę się pod temat . Znalazłem bardzo fajny filmik ilustrujący i wyjaśniający jak zmierzyć ET . Prościej się już nie da . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #1346 Napisano 10 Września 2012 Panowi czy podejdzie mi felga do paska o rozm 18 x 8" ET 30 i opona 225/40/18 czy będzie już tarło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #1347 Napisano 10 Września 2012 Ori et 44 jest już na styku, ktoś niby wcisnął z et 41, ale z et 30 jeszcze nie słyszałem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #1348 Napisano 10 Września 2012 Ori et 44 jest już na styku, ktoś niby wcisnął z et 41, ale z et 30 jeszcze nie słyszałem... teraz mam ET 35 i nic nie trze ale fela 17 na 8" i guma 225/45/17 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #1349 Napisano 10 Września 2012 No to guma jest za wąska i za niska, co też opóźnia tarcie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotereq21 Zgłoś #1350 Napisano 10 Września 2012 (edytowane) U mnie też ET 35 , felga 8J z oponą 225/40/18. Jest na styk od wewnątrz i od zewnątrz - można powiedzieć idealnie. Ani razu nic mi jeszcze nie obtarło (jak na razie ) Ale szczerze to bałbym się to ruszyć w jedną jak i w drugą stronę Jestem ciekaw jak to się ma do B6 tak szczerze powiedziawszy... Edytowane 10 Września 2012 przez piotereq21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #1351 Napisano 11 Września 2012 U mnie też ET 35 , felga 8J z oponą 225/40/18. Jest na styk od wewnątrz i od zewnątrz - można powiedzieć idealnie. Ani razu nic mi jeszcze nie obtarło (jak na razie ) Ale szczerze to bałbym się to ruszyć w jedną jak i w drugą stronę Jestem ciekaw jak to się ma do B6 tak szczerze powiedziawszy... To np jak bym wsadził felgę 18" ET 35 8J i guma 225/40/18 będzie u mnie tez na styk ?? A jak dam auto trochę w dół to będzie tarło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #1352 Napisano 11 Września 2012 B5 FL i B6 to zupełnie inne auta. Oba mają np ori 7x16, ale B5 FL ma et 37, a B6 et 45. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #1353 Napisano 11 Września 2012 to czili będzie lipa znowu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #1354 Napisano 21 Września 2012 Witam, kupiłem felgi 18'' 8J i do tego mam opony 225/40, felga pasuje ale zastanawiam się ile mógłbym zejść na dół bo na przyszły sezon planuje zakup gwintu? Nie chce od razu posadzić auta na ziemi ale stopniowo tylko zastanawiam się czy przy tych felgach wykonalne jest jakieś większe obniżenie? Bo wydaje mi się że chyba felgi będę musiał zmienić żeby ładnie je obniżyć ale może się myle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1355 Napisano 21 Września 2012 Podaj ET felgi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #1356 Napisano 21 Września 2012 O sorki zgubiłem to.. ET 35. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1357 Napisano 21 Września 2012 Bez zaklepywania błotnika, to możesz z 4 cm opuścić, może trochę więcej. Jak zaklepiesz ten rant błotnika, to możesz glebić praktycznie ile wlezie. Ja mam te same parametry i zaklepany rant, możesz zobaczyć w moim temacie ile można zejść w dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #1358 Napisano 21 Września 2012 Czyli tak jak myślałem;/ Trzeba będzie felg się pozbyć żeby obeszło się bez zaklepywania:) A mógłbyś napisać w jakich granicach ET szukać żeby móc opuścić go niżej? Byłbym wdzięczny i to bardzo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1359 Napisano 21 Września 2012 Ja tam bym zaklepał, bo od zewnątrz nic się nie zmienia, a wywija się ku górze jedynie ten rant, który jest w poziomo względem ziemi. Ale jak wolisz Jeśli chodzi o ET, to dokładnie Ci nie powiem, jednak u mnie po zaklepaniu nadrobiłem może z pół centa, czyli ET40 i wzwyż można raczej wsadzać. To też zależy od opony, jedna układa się tak, a druga inaczej. Jak się nie spróbuje na danym zestawie, to się nie dowiesz. Można też zmienić oponę z 225 na 215, różnicy w prowadzeniu/komforcie itp nie odczujesz, a wtedy już nie powinno ocierać. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #1360 Napisano 22 Września 2012 A powiedz jeszcze czy felga o wymiarach 8x18 ET44 wejdzie bez zaklepywania czy raczej nie? Myślałem że zaklepywanie to jakaś 'większa' sprawa;d hmm poczytam i może zostawię felgi;d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach