Kazanostra Zgłoś #1541 Napisano 4 Lipca 2013 interesuje mnie dokładnie to samo co kolegę wyżej jak prawidłowo powinna być zamontowana spręzyna? Zwoje gęściej u góry czy u dołu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #1542 Napisano 4 Lipca 2013 U góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magnes Zgłoś #1543 Napisano 4 Lipca 2013 Ja wlasnie w taki sposob dzis zamontowalem. Niedlugo przygotuje maly tutorial jak wymienic przod bo nie znalazlem takiego na forum. Jesli ktos tak jak ja bedzie sie bral za to pierwszy raz w zyciu to na pewno sie przyda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bomba25 Zgłoś #1544 Napisano 4 Lipca 2013 NIema z tym wielkiej filozofii , ale dla kogos kto bedzie to robił pierwszy raz może to byc pomocne:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #1545 Napisano 5 Lipca 2013 jest na forum gdzieś napisane/opisane jak wymienić przód (amortyzator i sprężyna) .Nawet bez rozpinania górnych wahaczy .... O ile dobrze pamiętam w wątku o tylnym zawieszeniu jest chyba link podany albo zacytowany ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guti Zgłoś #1546 Napisano 5 Lipca 2013 Wymieniałem springi przód/tył jakieś 1,5 miesiąca temu - nie trzeba rozpinać wahaczy Instrukcja jest na forum lub Youtube. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magnes Zgłoś #1547 Napisano 5 Lipca 2013 Ja przed wymiana nie znalazlem ale skoro mowicie ze jest na forum to znaczy ze zle szukalem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aDICK Zgłoś #1548 Napisano 10 Lipca 2013 panowie mam taki maly dylemat... wyhaczylem na tablicy-dwie osobne aukcje, sprezyny h&r. tylne sa dedykowane do b5 kombi(fwd), a przod do (awd)... mialy zostac zlozone z amorami mts'a ale sytuacja zmusila mnie do kupna ich ciut pozniej - za jakies 2 miesiace... i teraz pytanie... czy zakladac w/w sprezyny na seryjne amory - zostalo ich ok 80%... i jak usiadzie ten przod ze sprezyna od awd (nizej/wyzej niz 35-40mm)? czy poczekac az dokupie amory mts'a i skrecac wszystko razem? jestem cholernie ciekaw efektow i co najwazniejsze teraz mam troche wolnego czasu a pozniej bedzie z nim ciezko... bylbym wdzieczny za podpowiedzi pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1549 Napisano 12 Lipca 2013 Panowie - mam okazję dostać przednie sprężyny od A6 obniżające o 30 mm tyle,że od motoru 2,8l.Pytanie - nie wiecie przypadkiem czy przy 1,9 TDi też siądzie 30 mm ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał P. Zgłoś #1550 Napisano 16 Lipca 2013 Przód lżejsz, będzie stał wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1551 Napisano 17 Lipca 2013 (edytowane) Przód lżejsz, będzie stał wyżej. Dzięki Kolego. Teraz mam tak : Tył : 2xniebieski + 1xpomarańcz,a przód KYB RH1020. Edytowane 17 Lipca 2013 przez Gegas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1552 Napisano 20 Lipca 2013 Przepraszam za posta pod postem,ale mam problema. Co może być przyczyną,że przód po prawej stronie stoi wyżej o 1 cm niż lewa strona.Dopiero dzisiaj zauważyłem i mierzyłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
max8810 Zgłoś #1553 Napisano 21 Lipca 2013 (edytowane) http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-vw-passat-b5-audi-a6-superb-i3379317321.html co myslicie o takim zawieszeniu bo niedlugo bede musial wymienic tylna belke i odrazu chcialbym wymienic zawieszenie czy z tego zestawu bede zadowolony i ile na nim polatam po polskich drogach?? mam sedana ewentualnie byscie mi cos doradzili tak do 1500zl nie musi byc gwintu zeby trochu sie autko obnizylo bylo wytrzymale i dobrze trzymalo sie drogi - oczywiscie za komplet przod + tyl Edytowane 21 Lipca 2013 przez max8810 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkmen21 Zgłoś #1554 Napisano 24 Lipca 2013 Panowie mam pytanie, czy do paska gwint MTS dobrze się sprawuje, w sensie czy nie ma betonu??bo jak miałem kiedyś w golfie MKIII Tuning Arts, to była tragedia. No i drugie pytanie, czy gwint nie zniszczy wielowachacza, bo to podstawowa kwestia. Nie chce go spuszczać do samej ziemi, ale tak do opony. ---------- Dodano o 11:07 ---------- Poprzednia wiadomość o 10:46 ---------- maxx8810 Ten gwint powinien być ok, mój kumpel zakładał go do golfa III i poza obniżeniem, komfort się nie stracił, nie wiem jak będzie w pasku, ale podejrzewam że podobnie. Jednak jeśli chcesz tylko usunąć szczelinę między kołem a nadkolem to radzę kupić tylko springi, bo po co tyle kasy na gwinta wydawać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #1555 Napisano 24 Lipca 2013 jeżeli ten gwint jest sztywniejszy niż dedykowany przez VW Sachs Performance Set (który mam/miałem) to będzie mało komfortowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
max8810 Zgłoś #1556 Napisano 24 Lipca 2013 a jakie w takim razie springi byscie mi proponowali lacznie z amortyzatorami bo pasowalo by calosc wymienic bo auto "lata" na boki nie wiem czy to wina skrzywionej belki czy nie ale 2 razy placic za to samo to raczej lepiej wymienic komplecik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkmen21 Zgłoś #1557 Napisano 24 Lipca 2013 jak masz skrzywiona belkę, to raczej to jest przyczyna latania na boki, na zużytych amorkach auto by ci pływało, albo skakało, czuł bys na dziurach że jedziesz na samych sprężynach- miałem tak przy wylanych amrokach na tyle, ale auto nie latało mi na boki:rumieniec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tiger07 Zgłoś #1558 Napisano 4 Sierpnia 2013 Miał ktoś do czynienia ze sprężynami MTS-Technik. -40 ? Będą dobrze siedzieć w B5 1.9 TDI ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1559 Napisano 8 Sierpnia 2013 Wie ktoś ile obniżają sprężyny AP A4/2 VA ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
max8810 Zgłoś #1560 Napisano 9 Sierpnia 2013 a jeszcze mam takie pytanie dotyczace wymiany belki tylnej co jeszcze trzeba doliczyc do kosztow oprocz belki co powinno sie wymienic przy takim zabiegu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach