Skocz do zawartości

Kazanostra

  • Zawartość

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kazanostra

  • Urodziny 22.04.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Mocniejszy(?) zamiennik sprzegla z kolem do AVF ?

    Ja sam latam od ponad 2 lat na docisku brd wzmacnianym przez Darona oraz ori tarczy avf obitej kevlerem i wszytko gra i buczy przy gtb 17 chociaż nie mam jakoś specjalnie pociągniętego nm. Ale wg słów autora wzmacniania słoneczko powinno spokojnie wytrzymać 500 nm po jego wzmocnieniu przy oczywiście dobrze napisanym programie.
  2. jak kogoś interesuje vcds lite 1.2 full version!!

    Chetnie też bym przyjął pełną wersję na [email protected]
  3. Mocniejszy(?) zamiennik sprzegla z kolem do AVF ?

    ja sam latam na docisku z brd a reszta z avf'a przy czym tarcza obita kevlarem w w-wie a docis i tak dodatkowo wzmocniony przez Darona i nie mam zadnych problemów, zestaw podobny do twojego
  4. u mnie była ww. sytuacja chwilowego zwiększenia obrotów i winny był stabilizator napięcia w sumie alternator tez przy moim przebiegu nie był w najlepszym stanie więc wymiana kompletu wyeliminowała objawy falowania
  5. Gorąco dziękuję koledze Aleiz za dobrą podpowiedź, isofix zawitał na pokładzie paska.
  6. Pytanie czy isofix o oznaczeniu 4B0813545A będzie pasował do b5 fl ośki ? podobno dawcą była audi a4 b5.
  7. Pomoc przy pasku

    Witam Piszę w imieniu naszego kolegi z lubelszczyzny, który się wybrał z rodziną nad morze - okolice Ustki. Czy jest osoba z tych okolic, która pomogłaby w małej diagnostyce (posiada kabel i kompa) przy pasku b5 fl 2004r, chodzi o to, że kumpel stracił moc w pasku do 2500 obrotów i pasuje zlokalizować o co biega. Najprawdopodobniej nieszczelność podciśnienia czyli przewody, ale zawsze pomoc mile widziana w sprawie jakiś ewentualnych błędów. Czy tez np rozwalenia membrany w zaworku n75, wszystko proste sprawy tylko potrzeba kabla. Jeśli ktoś wg was jest kumaty i ma chwile pomóc koledze to proszę z nim o kontakt pod nr: 609224501 - Konrad, zwłaszcza, że za parę dni musi pokonać drogę powrotną a wiadomo, że z rodziną i niesprawnym samochodem zawsze się jedzie z duszą na ramieniu. Pozdrawiam gorąco wszystkich pomocnych
  8. pompa VACUM jak diagnozować

    za 300 zł można kupić drugą pompę z ostatnich lat produkcji np z oznaczeniem M albo Q wymiana samemu albo z 50 zł w zakładzie i masz 100% święty spokój ...
  9. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jakie oznaczenie kolorów powinno mieć zawieszenie do mojego paska AVF/manual/kombi o oznaczeniu 1 BE, z wklepy wynika ze obecnie mam 1 BA OJJ OYE.
  10. Witam Chciałbym się Co możesz polecić do paska 3BG 2002r w temacie kompletnego zawieszenia przód i w jakiej cenie + oczywiście końcówki drążków, oraz obecna cenę kompletnego sprzęgła do AVF (6 biegów) o numerze VIN WVWZZZ3BZ2E095953. Pozdrawiam
  11. Obniżenie zawieszenia b5

    interesuje mnie dokładnie to samo co kolegę wyżej jak prawidłowo powinna być zamontowana spręzyna? Zwoje gęściej u góry czy u dołu ?
  12. Witam Poszukuję kompletu tarcz+klocki przód i tył. Możesz mi cenowo przedstawić 2 zestawy, jeden sztywno polecany tutaj na forum: ZIMMERMANN Sport + Klocki Ferrodo DS (przód) to samo na tył może tylko tarcze normalne, a drugi jakiś polecany przez was zestaw bardziej budżetowy Pozdrawiam
  13. Proszę o wycenę kompletnego sprzęgła z kołem dwumasowym do passat 3bg (avf) 2002r. VIN: wvwzzz3bz2e095953.
  14. Proponuje lekko nagrzać rurkę, może być w gorącej wodzie albo nagrzewnica bo lubi złośliwie pękać
  15. Apropo Bridgestone LM32 posiadam te oponki 2gi sezon i specjalnie złego słowa o nich nie można powiedzieć ale nie jestem nimi zachwycony, podobno Nokian WR D3 są lepszym wyborem. Osobiście jak miałbym 2gi raz kupować wybrałbym GY UG 7+ lub 8 tegoroczny model. Mam bardzo pozytywne wspomnienia z tymi oponami. Krótko mówiąc tam gdzie obecnie zaczynałem mieć poważne problemy z trakcja, ruszaniem i trzymaniem toru jazdy na LM32, GY UG szły jak po szynach bez żadnego poślizgu czy mielenia przy ruszaniu.
×