Skocz do zawartości
Gość kromich

Samodzielna wymiana +ustawienie rozrządu.

Rekomendowane odpowiedzi

Pasek Contitech, rolki INA i będzie spokój (i dwa żubry po skończonej robocie). ;) Ostatecznie oryginały z ASO.

Gates i Ruville mają jedynie dobre ceny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel
Ruville mają jedynie dobre ceny.

Kolego o czym mowisz?

Ruville pakuje najczesciej INA SKF NTN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego o czym mowisz?

O cenach mistrzu, nie wnikam w zawartość pudełka w kontekście firm, o które zapytał kolega. Kumasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Z tego co napisałeś wynika ze maja jedynie dobre ceny,a w środku szajs.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co napisałeś wynika ze maja jedynie dobre ceny,a w środku szajs.

Dokładnie! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel
Gdyż?

Pakuja tylko markowe czesci jezeli chodzi o rozrządy i łożyska,zresztą napisałem wyżej.

 

Szkoda ze user nie bedacy w temacie pisze tutaj i robi zamieszanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pakuja tylko markowe czesci jezeli chodzi o rozrządy łożyska,zresztą napisałem wyżej.

W takim razie co pakują w ASO?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

To samo co Ruville tylko bez znaczka VW?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To samo co Ruville tylko bez znaczka VW?

To ja pytam... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krzy$

oczywiscie ze najszybciej i najtaniej to robi sie rozrzad odchylajc przid - max 2 godziny i po zawodach:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy rozrządzie mam zamiar jeszcze wymienic reszte pasków. wielorowkowy, pompy wody i klimy a co z napinaczem klimy czy też paska wielorowkowego oryginał klimy 96 zł a paska wielorowkowego ruville 160 zł Jakie jest wasze zdanie czy jeszcze odrzałowaz i kupic je tez i miec spokój

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B5 Fl 1,9 tdi 2001 rok wymiana rozrzadu czy wymienic nalezy rownierz pompe wody ? czy sam pasek z rolkami ?ma przejechane 150 tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
B5 Fl 1,9 tdi 2001 rok wymiana rozrzadu czy wymienic nalezy rownierz pompe wody

wymianiaj

 

-------------------------------------------------------------------------------------

ja tez mam pytanko: czy przy napinaczu mechanicznym ta blaszka ma sie ruszac podczas pracy silnika???

 

5820257c676d.thumb.jpg

Edytowane przez midqard

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i wymieniłem koszt wszystkiego 1200 zł do tego wymiana chlodnicy i teraz nie chodzi mi klima ale jestem zły pewnie cos sknocili:631::631::631:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, w nawiazaniu do tematu zauwazylem, ze u mnie przy cieplym sinniku wskazowka mechanicznego napinacza jest w szczelinie. Natomiast przy zimnym sinlinku (temp otoczenia około 5 st celc) wskazowka przesowa sie w strone przeciwna do ruchu wskazowek zegara. Jak rozumiem ze wszystkich powyzszych opisow jest to oznaka za słabego naciagnięcia paska (czyli trzeba wyregulowac napinacz tak, aby na zimnym sinliku wskazowka byma w szczelinie). Czy istnieje coś takiego jak zalecana temperatura regulacji? Proszę powiedzcie mi czy jest tak jak myślę "0" na zimnym + (jak rozumiem po nagrzaniu) do 5 mm w prawo. Dobrze myslę??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja tez mam pytanko: czy przy napinaczu mechanicznym ta blaszka ma sie ruszac podczas pracy silnika???

Tak, ma się ruszać. Ona napina i w zależności luzuje pasek. Ja przy wymianie ustawiłem na środku wycięcia, po odpaleniu i przez kilkadziesiąt km obserwowałem ją i ona czy silnik zgasisz, czy zapalasz steruje paskiem(poprzez napinanie). Podczas pracy silnika też się minimalnie zmienia. Teraz zrobiłem już 2 kkm, ale nie zaglądałem tam. Też na początku myslałem, że ona ma stać i napinać w jednym miejscu, ale doszedłem do wniosku, że to, co robi zdaje egzamin:D

Jak rozumiem ze wszystkich powyzszych opisow jest to oznaka za słabego naciagnięcia paska (czyli trzeba wyregulowac napinacz tak, aby na zimnym sinliku wskazowka byma w szczelinie).

Moim zdaniem wszystko jest wporządku. Tą rolkę nie da się dokręcić na sztywno. Nawet jak ją dociśniesz bardzo mocno, to ona dalej będzie regulować w miarę potrzeb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli trzeba wyregulowac napinacz tak, aby na zimnym sinliku wskazowka byma w szczelinie

Dokładnie tak. Na zimnym silniku strzałka ma być pośrodku szczeliny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności