Skocz do zawartości

Marcin_zgr

  • Liczba zawartości

    93
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Marcin_zgr

  • Urodziny 28.06.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zgierz

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Dziś przejrzałem cały dolot i jeden winowajca się znalazł zagnieciony wężyk od DV, jutro tylko pozostaje poskładać wszystko i założyć nowe opaski. Mam pytanie odnoście zawór regulacji ciśnienia 034129101B czy jest on przelotowy dmuchając z jednej czy drugiej strony powietrze przelatuje. W środku znajduje się sprężynka i mała dziurka, czy tak ma być ? czy czegoś tam brakuje ?
  2. Log na 3 biegu. http://vaglog.rtnet.pl/marcin.zgr_164991.html
  3. na którym biegu najlepiej ?? na 3 ?
  4. Witam Mógłby ktoś się wypowiedzieć coś na temat logów jakie zrobiłem na kanale 002 007 i 025, przepływka wg mnie wartości ma dobre a jak to wygląda dalej? Auto niby jeździ i ma przyśpieszenie w miarę ok, ale wg mnie czegoś mu brakuje. Jeździłem golfem 1.8t i różnica w przyśpieszeniu była zauważalna. http://vaglog.rtnet.pl/marcin.zgr_164901.html
  5. Ale przód jest w miarę ok tak jak pisałem okolo 2mm. Ale strasznie mnie dziwi tyl że klocki są tak małe. A z tego co się orientuję na tył jest chyba tylko jeden rodzaj klocków - chyba że sie mylę ?
  6. Drodzy koledzy i koleżanki! Dziś doszły mi tarcze MIKODA GT - pod specjalne zamówienie tylko nawiercane, chce do tego załozyć komplet klocków TEXTAR. Dziś patrząć na tarcze i klocki dziwi mnie jedno. Kładąc klocek na tarczy przedniej jest on o jakieś 2-3 mm mniejszy od tarczy ( przykładając go do starej tarczy jest to samo - sądze że jak je załoze zaczne jeździć zrobi mi się rant na tarczy tak jak to jest w starej tarczy.) Z tylnią tarczą i klockiem jest to samo tylko że z tylu klocek jest o jakieś 0,5 mm mniejszy od tarczy- patrząc na starą tarcze również tarcza jest zeszliwowana o 0,5 mm mniej. Czy z tyłu jest kilka rodzajów klocków ? Z przodu mam tarcze 282,5 sadze ze klocek może byc do tarczy 280 mm ale jak to jest z tyłem???
  7. Stara skrzynia wywalona, kupiona używka i włożona do auta. Jeździ śmiga bez problemu jest cicha itd. stara wg mnie była głośniejsza podczas przerzucania z 1 biegu na 2. Ale teraz zastanawia mnie jeden dźwięk dochodzący z okolic skrzyni biegów. Gdy mamy puszczone sprzęgło nic nie słychać, wciskamy sprzęgło do połowy nic nie slychać, gdy dociśniemy sprzęgło do samego końca słychać delikatne grzechotanie czyżby łożysko oporowe ??? czy może z tą skrzynia coś jest nie tak - niby jest na nią gwarancja.
  8. Po 2 tygodniach założyłem skrzynie do auta, auto wyjechało bez problemu z garażu, przejechałem sie 300 metrów. Chcąc zawrócić skręciłem koła do oporu i znów coś pukło stukło i auto nie jedzie. Auto znów ciagnie na luzie:( Tak jak pisałem góra skrzyni po rozebraniu wygląda ok, może padł mechanizm różnicowy ??
  9. Wrzucam nowy olej, plus nowe łożysko igiełkowe wałka skrzyni biegów może to coś pomoże.
  10. Przerabiałem ten sam problem. Błędy wyskakiwały pierw sporadycznie, później coraz częściej aż wreszcie abs palił się cały czas. Fakt naprawiłem ten sterownik 2 razy wg schematu opisanego na ruskiej stronie ale po pewnym czasie problem znów się pojawił. Za 3 razem przerwałem cienki światłowód zatopiony w tym żelu bezbarwnym i sterownik poleciał na śmietnik. Tak więc jak juz ktoś przerwie ten cienki światłowód raczej już ciężko jest to naprawić- na allegro kiedyś znalazłem kto to naprawia brał 200 zl za zrobienie jednego światłowodu. Trzeba czekac i szukać poprostu z końcówką " B"
  11. Sprawdziłem teraz jeszcze raz: - kręce wałkiem na luzie to kręcą się przeguby, - kręce wałkiem na luzie przytrzymuje jeden przegub to drugi się kręci i na odwrót - czyli mechanizm różnicowy działa ( chyba dobrze to nazywam ) - kręce walkiem na luzie przytrzymuje 2 przeguby - jest opór przegub chce sie obrócić Rozebrałem górną pokrywę skrzyni - nie widać w niej uszkodzonych trybów, pęknięć itd. Nie ma dużej ilości opiłków czy ułamanych części. A może winą jest zapowietrzone sprzęgło bądz uszkodzony wysprzęglik. Przy okazji ściągnietej skrzyni biegów jak sprawdzić dwumasę- próbowałem nią ruszać nie ma wyczuwalnych luzów. W zalączniku wrzuciłem kilka fotek rozebranej góry skrzyni.
  12. Dziś wyjąłem skrzynie, na oko docisk wygląda ok, tarcza też ok, łożysko posiada mały luz (ale nowe też chyba taki posiada) na łożysku powstało już wyżłobienie od słoneczka docisku. Olej w skrzyni jest. Po wrzuceniu biegów na wyjętej skrzyni i próbą kręcenia wałkiem - walek wogóle nie drgnie, na luzie wałkiem normalnie się kręci ale również kręcą się przeguby. Jakieś sugestie co jeszcze mogę sprawdzić ??
  13. Tylko czy jest gra wara świeczki rozbierać skrzynię, bo sądzę że te wybieraki też dobrze kosztują. A używana skrzynia w granicach 600 zł.
  14. - Przeguby raczej są ok. Mnie najbardziej dziwi fakt tego że na luzie jedzie do przodu.
  15. Witam Niestety tak ładna i słoneczna niedziela zakończyła mi się powrotem na lince holowniczej L Tak jak w temacie poleciało coś z układem przeniesienia napędu lub skrzynia biegów. Od jakiś 2 tygodni z okolic skrzyni biegów słyszałem jakieś dziwne chrobotanie, buczenie. Dźwięki te były na tyle ciche by je usłyszeć w czasie jazdy było trzeba przyłożyć ucho w okolice drążka zmiany biegów. Po wciśnięciu sprzęgła lub zrzuceniu na lub dźwięki ustawały. Dźwięki najlepiej było słychać gdy jechałem trochę szybciej na 3 biegu i puszczałem pedał gazu Pierwsze co przyszło na myśl to łożysko oporowe – tylko kompletne sprzęgło z dociskiem i łożyskiem Sachsa wymieniane było dokładnie rok temu i zrobiłem od tamtej pory około 10 tys km. Dziś jadąc objaw było słychać ciut głośniej, po zaparkowaniu pod sklepem cofałem tyłem z maksymalnie skręconymi kołami i coś nagle pukło, stukło. Pojechałem do przodu ok. 100 metrów i musiałem się zatrzymać gdyż coś obcierało a biegi dziwnie zaczęły się zachowywać. Finał jest taki: Brak jest luzu- po wrzuceniu luzu auto ciągnie do przodu i słychać jakieś obcieranie. Nie chce wejść 1 bieg- po paru próbach wchodzi, z wstecznym jest tak samo. Wracając na lince musiałem mieć cały czas wciśnięte sprzęgło. Pomóżcie co to mogło się stać, sprzęgło praktycznie nowe, czyżby skrzynia padło ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności