zyggy Zgłoś #321 Napisano 11 Listopada 2012 Sprawdź zgranie rozrządu jak wcześniej opisałem. Jeśli jest OK to spróbuj ustawiać kąt wtrysku pompą. Może masz kąt wtrysku źle ustawiony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychus3 Zgłoś #322 Napisano 11 Listopada 2012 ustawiałem rozrzad 4 razy dla pewnosci (blokowałem według waszych porad, za 1 razem chodzil na plaku , za drugim wgl nie odpalil tylko sie dławił , za trzecim tak samo i za czwartym tak jak za pierwszym według pktów i chodzi ale tylko na plaku, i jestem pewny ze jest dobrze ustawiony, mysle że to pompa na 100% , zaraz jadę zawiezć ją do pompiarza, wczesniej nie było bledów, tzn wczoraj po 1 probie, odpalenia lecz dzis meczyłem sie od rana i nic, na koniec podpiełem zmieniłem win 7 na xp podpielem kompa wlaczyłem VAG i wyskoczyło coś takiego: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 DT Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0826 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 05314 10 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01237 - Shareware Version. To Decode all DTCs 31-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-00 - Please Register/Activate 01266 - Shareware Version. To Decode all DTCs 31-00 - Please Register/Activate 01269 - Shareware Version. To Decode all DTCs 31-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01268 - Shareware Version. To Decode all DTCs 18-00 - Please Register/Activate 01268 - Shareware Version. To Decode all DTCs 19-00 - Please Register/Activate 00765 - Shareware Version. To Decode all DTCs 35-00 - Please Register/Activate 00542 - Shareware Version. To Decode all DTCs 30-00 - Please Register/Activate 00539 - Shareware Version. To Decode all DTCs 30-00 - Please Register/Activate Czy ktoś ma może jeszcze jakies pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #323 Napisano 11 Listopada 2012 Jak widać Shareware Version. To Decode all DTCs30-00 - Please Register/Activate wersja niezarejestrowana, brak pełnej funkcjonalności. To i tak dziwne, że cokolwiek poszło. U mnie na W7 64bit VAG-COM 311.2 w ogóle się nie uruchamia. Obszedłem to instalując XP na maszynie wirtualnej (Oracle Virtual Box) i dopiero na tym VAG-COM. Ale najważniejsze moim zdaniem to czy sprawdzałeś lub próbowałeś ustawić kąt wtrysku??? Ma to kluczowe znaczenie dla uruchomienia silnika zwłaszcza zimnego. Nie pamiętam, ale chyba sprawdzałeś czy ropa idzie na wtryski? Jeśli tak, to albo pompa niedomaga (ciśnienie), albo ten cholerny kąt wtrysku!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
email_84 Zgłoś #324 Napisano 11 Listopada 2012 Wczoraj kolega wymianił mi rozrząd w passacie B5FL 130KM i było wszustko ok. Dzisiaj trochę więcej pojeździłem i później auto stało parę godzin i po odpaleniu się zdiwiłem bo obroty silnika podskoczyły do prawie 3K i powoli spadły do normalnych, czy trzeba jechać na diagnostykę kątów wtrysku, czy to może być inna przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychus3 Zgłoś #325 Napisano 11 Listopada 2012 Jak widać wersja niezarejestrowana, brak pełnej funkcjonalności. To i tak dziwne, że cokolwiek poszło. U mnie na W7 64bit VAG-COM 311.2 w ogóle się nie uruchamia. Obszedłem to instalując XP na maszynie wirtualnej (Oracle Virtual Box) i dopiero na tym VAG-COM. Ale najważniejsze moim zdaniem to czy sprawdzałeś lub próbowałeś ustawić kąt wtrysku??? Ma to kluczowe znaczenie dla uruchomienia silnika zwłaszcza zimnego. Nie pamiętam, ale chyba sprawdzałeś czy ropa idzie na wtryski? Jeśli tak, to albo pompa niedomaga (ciśnienie), albo ten cholerny kąt wtrysku!!! Tak sprawdzałem paliwo idzie na wtryski normalnie, elektryczna pompką nawet zalałem pompę wtryskowa aby wykluczyć zapowietrzenie, uważam ze jak by to był rozrząd to auto na plaku by nie chodziło tak jak pisałem wyżej, a moje na Plaku chodzi, licznik pokazuje obroty ale nie reaguje na gaz, a co do kąta wtrysku to moj interface nie laczy sie z VCDS, a vag 704 nie hasa, działa tylko 2.5/4.9/3.11 lecz w nich nie ma bloku 000, jutro może ogarnę innego laptopa z VAG-iem, żeby ustawić kąt i wykres coś pokazał to czy czasem nie musi być auto odpalone i nagrzane do 90*C ? I'm so sorry za OT ale myślę że warto ciągnąc temat i go nie blokować bo to nie tylko mój problem lecz wielu użytkowników TDI i pewnie nie jedena osoba bedzie przerabiac ten problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #326 Napisano 12 Listopada 2012 Tak wiem, że kąt ustawiamy przy 90*C w BS. Moja propozycja to przygotować pompę jak do regulacji kąta wtrysku i najlepiej w dwie osoby, przestawiać pompę i próbować odpalić. Przy mocno rozjechanym kącie autko nie odpali. Może to zła droga, może przyczyna tkwi gdzieś indziej, ale warto sprawdzić. Inna możliwość to znalezienie kumatego mechanika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek01 Zgłoś #327 Napisano 5 Stycznia 2013 Koledzy proszę o poradę w sprawie napinacza hydraulicznego w silniku ATJ. Czy takie ustawienie jak na zdjęciu jest ok? Wymiar tzw. A ustawiony jest na 4mm niestety nie mogę ustawić napinacza w takiej pozycji aby wymiar A wynosił 4mm i jednocześnie ta blaszka była w jednej linii ze znakiem na napinaczu. Jeśli blaszkę ustawię w linii ze znakiem to wymiar A wynosi prawie 1cm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #328 Napisano 6 Stycznia 2013 Ja ustawiłem blaszkę na równo ze znakiem na napinaczu. Na odległość "A" w ogóle nie patrzyłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek01 Zgłoś #329 Napisano 6 Stycznia 2013 No i właśnie nie wiem czy ważniejszy jest wymiar "A' czy to aby blaszka była naprzeciw znaku na napinaczu? Elsa pokazuje, że należy zachować wymiar "A" o położeniu blaszki względem znaku na napinaczu nic nie wyczytałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #330 Napisano 6 Stycznia 2013 Jak demontowałem starą rolkę napinającą, to była ustawiona blaszka względem znaku, więc tak samo ustawiłem, bez sprawdzania mm na hydraulicznym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
javor1500 Zgłoś #331 Napisano 6 Stycznia 2013 Przy przekładce silnika spotkałem się z czymś takim, że rozrząd był ustawiony na znakach (wałek rozrządu, pompa i wał silnika) i za Chiny Ludowe auto nie chciało odpalić. Kręciło się na plaku, paliwo dochodziło do wtrysków ale to wszystko. Po 2 dniach walki dałem sobie spokój. Przyjechali mechanicy i było podobnie. Później zaczęli kombinować z pompą paliwa. Stanęło na tym, że ustawili ją dopiero z różnicą 1-2 ząbków od nominalnej pozycji w jakiej powinno to grać. Z rozmowy wynikło to, że pompa mogła być robiona / regenerowana / czyszczona i złożona nie tak jak powinna (nie wiem czy się tak da, piszę co sie dowiedziałem). W sumie jakbym się z tym pobawił to pewnie i tak spróbowałbym działać. Auto jeździ łądnie, łądnie odpala na zimnym i na ciepłym, nie jest mułowate, nie dymi. Może ktoś to weźmie pod uwagę jak bedzie coś nie halo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #332 Napisano 6 Stycznia 2013 Może ktoś to weźmie pod uwagę jak bedzie coś nie halo. Oczywiście, trzeba tylko dodać, że chodzi o VP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joker69 Zgłoś #333 Napisano 6 Stycznia 2013 Witam pilnie potrzebuje pomocy. Niedawno mechanik wymienieł mi rozrząd (kompletny). Rozrząd ustawiony wg znaczników pali na dotyk, ale po dodaniu gazu strasznie kopci (multum niebieskiego dymu). Po wejsciu na obroty czasem wskakuje do 4 tys. i spada dopiero po chwili. Do tego odczuwam częściowy brak mocy), a jakby tego było malo, bagnet nie sięga poziomu oleju w aucie. Co do turbo to słychać że działa. Dodam ze kąt wtrysku nie był odrazu ustawiony. Z tego co wyczytałem na formu wystarczyło by ustawić kąt wtrysku, no ale gdzie się podział olej w tym momencie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #334 Napisano 6 Stycznia 2013 Niebieski dym = spalanie oleju. Być może turbo puściło. Sprawdź czy w dolocie nie masz oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joker69 Zgłoś #335 Napisano 6 Stycznia 2013 czyli to jescze nie oznacza że turbo do wymiany jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek01 Zgłoś #336 Napisano 6 Stycznia 2013 Odnośnie napinacza hydraulicznego polecam filmik Wersja węgierska ale widać, że blaszka nie jest w linii ze znakiem na napinaczu, ważny jest natomiast wymiar "A" który musi wynosić 4mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lodzia74 Zgłoś #337 Napisano 8 Lutego 2013 Witam. Przymierzam się do wymiany rozrządu w moim pasku. Zastanawiam się czy taki zestaw będzie dobry ? http://moto.allegro.pl/rozrzad-ina-pompa-passat-b5-1-9tdi-audi-a3-a4-a6-i2964326338.html Z góry dziękuję za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #338 Napisano 8 Lutego 2013 Witam. Przymierzam się do wymiany rozrządu w moim pasku. Zastanawiam się czy taki zestaw będzie dobry ? http://moto.allegro.pl/rozrzad-ina-pompa-passat-b5-1-9tdi-audi-a3-a4-a6-i2964326338.htmlZ góry dziękuję za info. Coś dla Ciebie http://forum.vw-passat.pl/threads/68364-Wszystkie-czesci-do-Waszych-aut-i-oleje-Motul-NAJTANIEJ!-szczegoly-1str-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #339 Napisano 8 Lutego 2013 Koledzy proszę o poradę w sprawie napinacza hydraulicznego w silniku ATJ. Czy takie ustawienie jak na zdjęciu jest ok? Wymiar tzw. A ustawiony jest na 4mm niestety nie mogę ustawić napinacza w takiej pozycji aby wymiar A wynosił 4mm i jednocześnie ta blaszka była w jednej linii ze znakiem na napinaczu. Jeśli blaszkę ustawię w linii ze znakiem to wymiar A wynosi prawie 1cm Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: passat.jpg Wyświetleń: 53 Rozmiar: 45.8 KB ID: 94634 Nie patrz na blaszkę wanzy jest wymiar A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek01 Zgłoś #340 Napisano 10 Lutego 2013 Odnośnie napinacza hydraulicznego polecam filmik Wersja węgierska ale widać, że blaszka nie jest w linii ze znakiem na napinaczu, ważny jest natomiast wymiar "A" który musi wynosić 4mm. Od miesiąca już to wiem i passat ma się bardzo dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach