tppl1986 Zgłoś #421 Napisano 16 Lutego 2014 (edytowane) Panowie czy jest ktoś w stanie pomóc mi z tym moim problemem? Edytowane 16 Lutego 2014 przez tppl1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #422 Napisano 16 Lutego 2014 Auto poskładałem i przeskanowałem i jest błąd 00281 - vehicle speed sensor (g68) czy ma on coś wspólnego z zapalaniem i gaśnięciem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #423 Napisano 16 Lutego 2014 No myślę, że na postoju nie powinno mieć znaczenia. Na logikę, podczas jazdy wariować mogą: zegary, ABS, funkcja Gala w radiu i nie wiem co jeszcze. Nie pamiętam czy pisałeś o sprawdzeniu kąta wtrysku. Może tu jest coś do poprawy? Co jeszcze mogę wymyśleć - hmmm. Sprawdzenie wtrysku sterującego (nie wiem, może tutaj sam wywaliłby błąd), ponowne sprawdzenie rozrządu na blokadach, może coś przeskoczyło, może jakiś zbieg okoliczności np. przytkany filtr paliwa / powietrza, uszkodzony zawór odcinający na pompie lub jego elektryka (sterowanie), trefne paliwo. Może troszkę błądzę, ale piszę co mogę wymyślić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekhenry Zgłoś #424 Napisano 16 Lutego 2014 (edytowane) Kat wtrysku idealny, znaki na kole zamachowym się zgadzaja, mechanik po mnie poprawił i ustawił tak samo wiec nie musiał tego robić, juz powoli rozkładam ręce. Auto już stoi 4 dni a musi jeździć... A jak mogę spr. wtrysk strujący? PS. Piszę w imieniu Kolegi tppl1986 Edytowane 16 Lutego 2014 przez marekhenry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #425 Napisano 16 Lutego 2014 http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=4172 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #426 Napisano 16 Lutego 2014 Niestety oscyloskopu nie mam i przejechać się nie mogę, teraz zapaliło auto i po minucie zgasło a dawka paliwa rosła, czyli cos powoduje że pompa wtryskowa nie ma połączenia z wałem korbowym i/lub rozrządem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madzia Zgłoś #427 Napisano 16 Lutego 2014 Może zerwany któryś klin? Na wale bądź na pompie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #428 Napisano 16 Lutego 2014 Moim zdaniem wtedy nie pasowały blokady i cechy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #429 Napisano 16 Lutego 2014 Blokady pasują idealnie na wałek rozrządu, pompę wtryskową i jest znak na kole zamachowym. Jutro holuje auto do szpeca... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #430 Napisano 16 Lutego 2014 Siedzę i myślę co mogło pójść nie tak. Sam robiłem to dawno temu i staram się sobie przypomnieć przebieg tej operacji. A tak zupełnie z innej beczki. Kiedyś gasł mi Golf III TDI. Powodem był przekaźnik 109 (chyba). Wystarczyło przelutować wyrwane styki i po kłopocie. Może to zbieg okoliczności? Sam już nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #431 Napisano 18 Lutego 2014 Koledzy problem rozwiązany, na mój problem złożyło się kilka czynników: 1. Dwukrotne tankowanie paliwa na stacji, na której ostrzegano mnie ze jest kijowe paliwo. 2. Długotrwała jazda z min ilością paliwa w baku. 3. Marnej jakości filtr paliwa. 4. Zbieg okoliczności że po wymianie rozrzadu gaśnie auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #432 Napisano 18 Lutego 2014 Czasem i tak bywa)))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes82 Zgłoś #433 Napisano 18 Marca 2014 Mam takie pytanko. Mam zamiar wymienić rozrząd komplecik, lecz pytanie jest odnośnie czy wymieniać paski klinowe jeśli tak to czy starczy wymienić same rolki to pasków czy także napinacze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina123 Zgłoś #434 Napisano 19 Marca 2014 Paski wymienić, a co do napinaczy, jeżeli masz kase to śmiało kup nowe i tylko firmy Ina, jeżeli nie masz kasy i na rolki nie hałasują i nie ma luzów to możesz zostawić, oba napinacze można wymienić bez ruszania przodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacumi Zgłoś #435 Napisano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) Hejka. Chce sobie wymienić rozrząd. I mam pytanka. 1) Dlaczego prawie nikt nie mówi o wymianach simeringów na wale korbowym i wałku rozrządu ?? Nie powinno się przy okazji tego wymieniać ?? Czy jak ściągne koło z wałka rozrządu to tam jest klin ?? albo coś innego co mi nie pozwoli założyć koła w innej pozycji ?? 2) Koło na wałku rozrządu. jeśli go rozbiorę (do wymiany simeringu) to jak to później złożyć ?? chodzi mi konkretnie o te fasolki. jak je później ustawić ?? bo na tym filmie wygląda jak by on to na "pałe" ustawił. po naciągnięciu paska tylko dokręcił. Dobrze rozumiem żę tymi fasolkami ustawia się kąt wtrysku ? Passat B5 FL 1.9 tdi 2004r. AWX Dobra. chyba sam sobie odpowiem na jedno pytanie znalazłem taki filmik. Rozumiem żę u mnie będize wygladać to podobnie. Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez Jacumi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #436 Napisano 15 Sierpnia 2014 jak jest sucho to simeringow sie nie rusza,,na kole sa te jak to nazywasz fasolki po to zeby mozna bylo naciagnac pasek z 2 stron z zalozonymi blokadami,dlatego wyglada tak tak jak by gosc robil to na pale,w silniku pd jest latwiej w ten sposob a w silniku na pompie cale kolo trzeba zbic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacumi Zgłoś #437 Napisano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) czyli rozbieram, później składam i dokręcam tak jak było wcześniej i powinno być dobrze tak ?? policzę sobie ząbki od znaku do znaku. bo bądź co bądź to na tych fasolkach pewnie ze 2 ząbki można przeskoczyć simeringi chce wymienić. bo przy wcześniejszej zmianie paska nie były zmieniane, wiec pewnie coś tam już może powoli przeciekać nie chce za 30 tys znowu rozbierać rozrządu. szczególnie ze simeringi są tanie Edytowane 16 Sierpnia 2014 przez Jacumi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Me-how Zgłoś #438 Napisano 17 Sierpnia 2014 Witam szykuje się do wymiany rozrządu. Jako, że jestem świerzakiem w VAG'ach mam pytanko. Który z tych pasków wybrać? K015569xs http://www.ebay.co.uk/itm/390568527447?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 K055569xs http://www.ebay.co.uk/itm/350755137454?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Mój silnik to 1.9 tdi avf, 2002 - napinacz mechaniczny jeśli dobrze widzę pod pokrywą. Są różne numery zestawów i nie jestem pewien który wybrać:hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #439 Napisano 17 Sierpnia 2014 nie jestem pewien który wybrać Pierwszy zestaw dla napinacza hydraulicznego, drugi to napinacz mechaniczny (sprężynowy). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Me-how Zgłoś #440 Napisano 17 Sierpnia 2014 Dzięki To, że jest napisane, że zestaw jest do audi nie ma chyba znaczenia? :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach