Skocz do zawartości
Gość kromich

Samodzielna wymiana +ustawienie rozrządu.

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie czy jest ktoś w stanie pomóc mi z tym moim problemem?

Edytowane przez tppl1986

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto poskładałem i przeskanowałem i jest błąd 00281 - vehicle speed sensor (g68)

czy ma on coś wspólnego z zapalaniem i gaśnięciem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No myślę, że na postoju nie powinno mieć znaczenia. Na logikę, podczas jazdy wariować mogą: zegary, ABS, funkcja Gala w radiu i nie wiem co jeszcze. Nie pamiętam czy pisałeś o sprawdzeniu kąta wtrysku. Może tu jest coś do poprawy? Co jeszcze mogę wymyśleć - hmmm. Sprawdzenie wtrysku sterującego (nie wiem, może tutaj sam wywaliłby błąd), ponowne sprawdzenie rozrządu na blokadach, może coś przeskoczyło, może jakiś zbieg okoliczności np. przytkany filtr paliwa / powietrza, uszkodzony zawór odcinający na pompie lub jego elektryka (sterowanie), trefne paliwo. Może troszkę błądzę, ale piszę co mogę wymyślić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kat wtrysku idealny, znaki na kole zamachowym się zgadzaja, mechanik po mnie poprawił i ustawił tak samo wiec nie musiał tego robić, juz powoli rozkładam ręce.

Auto już stoi 4 dni a musi jeździć...

A jak mogę spr. wtrysk strujący?

 

PS. Piszę w imieniu Kolegi tppl1986

Edytowane przez marekhenry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety oscyloskopu nie mam i przejechać się nie mogę, teraz zapaliło auto i po minucie zgasło a dawka paliwa rosła, czyli cos powoduje że pompa wtryskowa nie ma połączenia z wałem korbowym i/lub rozrządem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może zerwany któryś klin? Na wale bądź na pompie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem wtedy nie pasowały blokady i cechy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blokady pasują idealnie na wałek rozrządu, pompę wtryskową i jest znak na kole zamachowym. Jutro holuje auto do szpeca...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siedzę i myślę co mogło pójść nie tak. Sam robiłem to dawno temu i staram się sobie przypomnieć przebieg tej operacji. A tak zupełnie z innej beczki. Kiedyś gasł mi Golf III TDI. Powodem był przekaźnik 109 (chyba). Wystarczyło przelutować wyrwane styki i po kłopocie. Może to zbieg okoliczności? Sam już nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy problem rozwiązany, na mój problem złożyło się kilka czynników:

1. Dwukrotne tankowanie paliwa na stacji, na której ostrzegano mnie ze jest kijowe paliwo.

2. Długotrwała jazda z min ilością paliwa w baku.

3. Marnej jakości filtr paliwa.

4. Zbieg okoliczności że po wymianie rozrzadu gaśnie auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko. Mam zamiar wymienić rozrząd komplecik, lecz pytanie jest odnośnie czy wymieniać paski klinowe jeśli tak to czy starczy wymienić same rolki to pasków czy także napinacze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paski wymienić, a co do napinaczy, jeżeli masz kase to śmiało kup nowe i tylko firmy Ina, jeżeli nie masz kasy i na rolki nie hałasują i nie ma luzów to możesz zostawić, oba napinacze można wymienić bez ruszania przodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka.

Chce sobie wymienić rozrząd. I mam pytanka.

1) Dlaczego prawie nikt nie mówi o wymianach simeringów na wale korbowym i wałku rozrządu ?? Nie powinno się przy okazji tego wymieniać ??

Czy jak ściągne koło z wałka rozrządu to tam jest klin ?? albo coś innego co mi nie pozwoli założyć koła w innej pozycji ??

2) Koło na wałku rozrządu. jeśli go rozbiorę (do wymiany simeringu) to jak to później złożyć ?? chodzi mi konkretnie o te fasolki. jak je później ustawić ?? bo na tym filmie wygląda jak by on to na "pałe" ustawił. po naciągnięciu paska tylko dokręcił. Dobrze rozumiem żę tymi fasolkami ustawia się kąt wtrysku ?

 

 

 

Passat B5 FL 1.9 tdi 2004r. AWX

 

 

Dobra. chyba sam sobie odpowiem na jedno pytanie ;)

znalazłem taki filmik.

 

Rozumiem żę u mnie będize wygladać to podobnie.

Edytowane przez Jacumi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak jest sucho to simeringow sie nie rusza,,na kole sa te jak to nazywasz fasolki po to zeby mozna bylo naciagnac pasek z 2 stron z zalozonymi blokadami,dlatego wyglada tak tak jak by gosc robil to na pale,w silniku pd jest latwiej w ten sposob a w silniku na pompie cale kolo trzeba zbic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli rozbieram, później składam i dokręcam tak jak było wcześniej i powinno być dobrze tak ??

policzę sobie ząbki od znaku do znaku. bo bądź co bądź to na tych fasolkach pewnie ze 2 ząbki można przeskoczyć ;)

 

simeringi chce wymienić. bo przy wcześniejszej zmianie paska nie były zmieniane, wiec pewnie coś tam już może powoli przeciekać ;) nie chce za 30 tys znowu rozbierać rozrządu. szczególnie ze simeringi są tanie ;)

Edytowane przez Jacumi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

szykuje się do wymiany rozrządu. Jako, że jestem świerzakiem w VAG'ach mam pytanko. Który z tych pasków wybrać?

 

K015569xs

http://www.ebay.co.uk/itm/390568527447?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

 

K055569xs

http://www.ebay.co.uk/itm/350755137454?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

 

Mój silnik to 1.9 tdi avf, 2002 - napinacz mechaniczny jeśli dobrze widzę pod pokrywą. Są różne numery zestawów i nie jestem pewien który wybrać:hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie jestem pewien który wybrać

Pierwszy zestaw dla napinacza hydraulicznego, drugi to napinacz mechaniczny (sprężynowy).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :) To, że jest napisane, że zestaw jest do audi nie ma chyba znaczenia? :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności