Skocz do zawartości

marekhenry

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marekhenry

  • Urodziny 12.07.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łomża

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1996
  1. najlepiej oskrobac z nagaru i oleju polac benzyna i podpalic i znow oskrobac i tak do skutku. efekt bardzo dobry
  2. Niekoniecznie trzeba to robic przy zmianie rozrządu sprawdzałem w swoim pasku i w AHU
  3. Na początek zrób logi 13, 18 i 23
  4. Znajdź podobnego passata i podepnij tak jak w nim jak nie umiesz czutac wyzej zamieszczonych schematów...
  5. W 3 miejscach dodałes ten sam post-lekkkie przegięcie
  6. Koledzy wczoraj znów auto wpadło w tryb awaryjny i błąd 575, chyba przyjdzie jeszcze raz wyczyścić suszarke...
  7. Tryb awaryjny się włącza i jest pewnie błąd 00575 zapieczone kierownice na turbo
  8. a to 2 grupy 3 i 11 http://vaglog.pl/log_205401.html a teraz juz wszystko złozone do kupy i takie coś http://vaglog.pl/log_205434.html
  9. Dzisiejszy log odkręciłem gruszke o 1 obrót i jest gorzej łapie muła ale nie zawsze na logu nie widac odcięcia ale przed logiem jak był jeszcze zimny to był notlauf i po logu też więc teraz zaryzykuje o 2 obr w prawo http://vaglog.pl/log_205377.html a to po 2 obr w prawo http://vaglog.pl/log_205384.html Wydaje mi się ze teraz to wina jest po stronie N 75, zamienię go z N 18 i 1 obr w lewo na gruszce a to kolejny log z ust początkowynm i zamienionym zaworem http://vaglog.pl/log_205399.html
  10. Kat siedzi a co masz na mysli przegoń zdrowo? A ta sztanga ? a to ostatni mój log z gr 11 Niby wszystko jest ok ciągnie do końca dobrze ale na logu nie jest ładnie http://vaglog.pl/log_205314.html
  11. czyściłem ręcznie nie az tak na lusterko ale poświęciłem trochw czasu na to Może wina jest dlatego że wydłuzyłem sztange od turbo o 1 obrót
  12. Koledzy daję logi po czyszczeniu kierownic, muła nie łapie ale mam niedosyt, myslałem ze bedzie bardziej wciskac w fotel http://vaglog.pl/log_205219.html http://vaglog.pl/log_205220.html http://vaglog.pl/log_205221.html http://vaglog.pl/log_205222.html
  13. Dziś wyczysciłem turbo i kolektor ssący, czas pracy 10 h. Największy problem sprawiło mi odkręcenie nakrętki kolektor wydechowy turbo ale palnik i poszło a potem spasować stronę zimna i gorąca turbawki natrafić na te bolczyki, kierownice były zapieczone na amen ale moczenie w benzynie pomogło. Poprawa jest, nie łapie muła po przekroczeniu 3 rpm i zadowolenie ze udało mi się to zrobić przy pomocy kolegi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności