marekhenry
-
Liczba zawartości
26 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O marekhenry
- Urodziny 12.07.1978
Informacje osobiste
-
Imię
Tomasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Łomża
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1996
-
marekhenry obserwuje zawartość → AFN przechodzi w tryb awaryjny
-
najlepiej oskrobac z nagaru i oleju polac benzyna i podpalic i znow oskrobac i tak do skutku. efekt bardzo dobry
-
Niekoniecznie trzeba to robic przy zmianie rozrządu sprawdzałem w swoim pasku i w AHU
-
Na początek zrób logi 13, 18 i 23
-
Znajdź podobnego passata i podepnij tak jak w nim jak nie umiesz czutac wyzej zamieszczonych schematów...
-
W 3 miejscach dodałes ten sam post-lekkkie przegięcie
-
Koledzy wczoraj znów auto wpadło w tryb awaryjny i błąd 575, chyba przyjdzie jeszcze raz wyczyścić suszarke...
-
Tryb awaryjny się włącza i jest pewnie błąd 00575 zapieczone kierownice na turbo
-
a to 2 grupy 3 i 11 http://vaglog.pl/log_205401.html a teraz juz wszystko złozone do kupy i takie coś http://vaglog.pl/log_205434.html
-
Dzisiejszy log odkręciłem gruszke o 1 obrót i jest gorzej łapie muła ale nie zawsze na logu nie widac odcięcia ale przed logiem jak był jeszcze zimny to był notlauf i po logu też więc teraz zaryzykuje o 2 obr w prawo http://vaglog.pl/log_205377.html a to po 2 obr w prawo http://vaglog.pl/log_205384.html Wydaje mi się ze teraz to wina jest po stronie N 75, zamienię go z N 18 i 1 obr w lewo na gruszce a to kolejny log z ust początkowynm i zamienionym zaworem http://vaglog.pl/log_205399.html
-
Kat siedzi a co masz na mysli przegoń zdrowo? A ta sztanga ? a to ostatni mój log z gr 11 Niby wszystko jest ok ciągnie do końca dobrze ale na logu nie jest ładnie http://vaglog.pl/log_205314.html
-
czyściłem ręcznie nie az tak na lusterko ale poświęciłem trochw czasu na to Może wina jest dlatego że wydłuzyłem sztange od turbo o 1 obrót
-
Koledzy daję logi po czyszczeniu kierownic, muła nie łapie ale mam niedosyt, myslałem ze bedzie bardziej wciskac w fotel http://vaglog.pl/log_205219.html http://vaglog.pl/log_205220.html http://vaglog.pl/log_205221.html http://vaglog.pl/log_205222.html
-
Dziś wyczysciłem turbo i kolektor ssący, czas pracy 10 h. Największy problem sprawiło mi odkręcenie nakrętki kolektor wydechowy turbo ale palnik i poszło a potem spasować stronę zimna i gorąca turbawki natrafić na te bolczyki, kierownice były zapieczone na amen ale moczenie w benzynie pomogło. Poprawa jest, nie łapie muła po przekroczeniu 3 rpm i zadowolenie ze udało mi się to zrobić przy pomocy kolegi.
-
kilka pytań dotyczących klimatronika w b4
marekhenry odpowiedział 1robert → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Kolego chyba nie w tym dziale napisałeś...