Skocz do zawartości

bazyli

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bazyli

  • Urodziny 17.10.1980

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Braniewo

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Jak w temacie. Niepokazuje prędkości i przejechanej odleglości. Nie wiem wogóle za co sie zabrać. Od jakiegoś czasu dziwnie miga też podświetlenie FIS-a, nie cyferki lecz samo podświetlenie czerwone. Rozświetla się i niknie. Może mieć to coś wspólnego.
  2. żadnych błędow nie wywala! Ogólnie pali jak ta lala, ale tak jak pisalem poprzednia zima to nie były jakieś mega temperatury. przy -10 palił za 3-4 razem i zostawiał mega chmure za soba. Dzisiaj zamierzam sprawdzić świece i zobaczymy w jakim sa stanie! Ale ten kąt ciągle mam w głowie!Czy takie ustawienie może go zamulać!
  3. Ok. poczytałem! Ale głownie chodzi mi o to czy mam to zmieniać jeżeli wszystko wygląda ok. Czy może być lepiej! A to co mam! Group A.doc
  4. Wczoraj po raz pierwszy sprawdziłem gr.4 poz 4 i wyszło 5,8-6,2. Norma to -3 - 3. Rozrząd wymieniony rok temu. pasek nie sprawia problemów choć jest jakby trochę zmulony. Logi z gr.03,09,11 raczej wporzo. Na postoju pali 05-06l/h, w trasie ok.6-6,3. Ubiegłej zimy miał pewne problemy z odpaleniem przy -10 ale nie wiem w jakim stanie są świece. Czy zmieniać ten kąt czy zostawić tak jak jest. Czy coś to może poprawić czy nie. Jak zmieniać to przy wartości kąta dodatniej w ktorą stronę kręcić kołem żeby zejść do 0?
  5. sam się zastanawiam, ale takie są fakty!
  6. a u mnie problem przeładowania turbiny rozwiązało czyszczenie EGR.
  7. sprawdz czy wogóle zalącza Ci się wentylator. Jak nie to po kilku minutach rozłącza kompresor!Ja tak miałem!
  8. Witam! Dziś rano odpalam auto i pokazuje -19st przy ok 12st, podjeżdzam do pracy i pokazuje już 6st. Po pracy odpalam - pokazuje 6st i po kilkuset metrach dochodzi do 15st. Na zewnątrz ok.20. No i najgorsze że nie zalącza się klima. Co dalej z tym zrobić. Panel nie miga!
  9. To moje drugie logi w karierze i tym razem chyba lepiej mi wyszły. Domyślam się że to pewnie zapieczone kierownice albo N75 ale dlaczego przy pływka pokazuje tak dużo. Przechodzi w awaryjny przy 3500 i tu moje pytanie - czy można jeździć jeżeli się nie przekracza 3000 (do tej pory jeździłem spokojnie i to pewnie konsekwencja). W przyszłym tygodniu zamierzam wyczyścić N75, egr , przeplywke i wymienić wężyki od podciśnienia. Czy to może pomóc czy od razu wziąć się za turbinę. Czy czyszczenie to skomplikowana sprawa?aha nie mam zarejestrowanego vaga i nie mogę zrobić basic settings. Może jest jakis na to sposób.
  10. ok zrobilem logi i po zapisaniu wyglada to tak: Sunday,20,January,2008,15:50:47 038 906 019 DS ,,1.9l R4 EDC 0000SG 1348, ,Group A:,'003,,,,Group B:,'008,,,,Group C:,'011 Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,IQ driver's req,IQ via rpm(Torq),IQ via MAF,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP TIME,790-870,230-310,210-350,40-75%,TIME,2850-3150,65-70,47-51,47-60,TIME,2850-3150,2200-2400,2100-2600,35-80% MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, /min, mg/R, mg/R, mg/R,STAMP, /min, mbar,, % ,0.36,2646,800.0,1249.5,4.8,0.72,2730,46.1,51.3,54.9,0.00,2583,2254.2,2644.2,85.3 ,1.45,2898,850.0,1249.5,4.8,1.83,2982,54.6,50.8,54.4,1.08,2814,2315.4,2737.8,91.2 2.56,3150,850.0,1249.5,4.8,2.92,3213,54.4,50.0,54.4,2.20,3066,2346.0,2925.0,94.4 ,3.64,3360,850.0,1249.5,4.8,4.00,3423,55.7,49.4,54.4,3.28,3297,2346.0,2913.3,94.4 ja nie wiem o co tu chodzi ale pojawił się też błąd: 1 fault found 17965 charge pressure control: positive deviation P1557 – 35-00
  11. a w kwestii turbiny - w książce sam naprawiam...H.R Etzolda jest napisane że w silnikach AHH, AFN, AJM i AFB są nastawne turbiny więc jak to jest w AVF. (dopiero zaczynam przygodę z paskiem) Jeżeli chodzi o N75 to czy można go jakoś przeczyścić i gdzie jest zlokalizowany.
  12. Zaczęło się od tego iż pewnego dnia po odpaleniu na rozgrzanym silniku nie wkręcił się wyżej niż 1200 obr/min. Po ponownym odpaleniu niby ok. ale nie miał tej mocy co powinien mieć (nie słychać było świstu turbiny który zawsze towarzyszył efektowi wgniatania w fotel). Otworzyłem maskę i znalazłem rozpięty z jednej strony przewód od ic do silnika. Myślałem że to przyczyna ale okazuje się że nie. Problem czasami powraca po zgaszeniu i odpaleniu czyli-max 1200 obr a po ponownym odpaleniu brak mocy. Jeżeli już jest ok. to nie traci mocy w trakcje jazdy (przejechałem 350 km bez gaszenia i było ok.) tylko czasami po krótkim postoju bo rano jest ok. Na komputerze nie ma też żadnych błędów a od kilku dni jest ok więc nie bardzo wiem gdzie szukać przyczyny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności