Skocz do zawartości

m13

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O m13

  • Urodziny 19.04.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    P-wy

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. No i po powtórnym zaslepieniu EGRu turbina zaczęła pracować jak wcześniej. Sprawdziłem cały układ podcisnienia i okazalo sie ze byl szczelny. Nie wiem czemu turbo nie chcialo dzialac. Opcje jak dla mnie: cos jest z podcisnieniem (pompa vacuum daje za niskie) i po odslepieniu EGRu bylo za slabe zeby obsluzyc razem turbine z EGRem a po zaslepieniu cale podcisnienie poszlo na turbo i jest ok. Druga opcja to ze EGR sie zastał i trzpień wewnątrz nie pracował płynnie przez co, zeby otworzyc zawor do odpowiedniej pozycji wiekszosc podcisnienia szlo na EGR a za malo do sterowania turbiną. Ale to tylko gdybanie laika. Dzięki za pomoc Banshee.
  2. Dzięki za szybką odpowiedź. Sprawdziłem już wszystkie wężyki podciśnieniowe każdy pojedynczo przy grodzi (do N18) i co się dało przy N239. Jutro tak samo zrobię z wężykami przy N75. Ale wątpię żeby w tym leżał problem. Porównywałem zasysanie powietrza na wężu od turbiny i od EGRu w moim Pasku i Pasku ojca i w moim pasku była większa siła zasysania. Mimo to ojca Pasek śmiga a mój nie. W związku z tym raczej odpada łącznik gumowy w grodzi ale jeszcze go sprawdzę. Membrana w EGR nie jest dziurawa bo zasysałem ustami powietrze z niego i po zablokowaniu podciśnienie nie uchodziło. Poza tym robiłem jazdę próbną z zaślepionym wężykiem. Połączeń węzyków podciśnieniowych na pewno nie pomyliłem bo żadnych nie rozpinałem przy odślepianiu EGRu. Schemat który zamieściłeś jest chyba do innego TDI bo do mojego wygląda tak: http://imageshack.us/photo/my-images/177/b5avfukadpodcinienia.png/ Spróbuję z tym łącznikiem w grodzi a następnie ponownie zaślepię EGR. Mam pytanie. Czy zanieczyszczony grzybek w EGR miałby wpływ na brak przyspieszania? Czyściłem go i rozruszałem więc wszystko powinno być ok. Co jeśli grzybek by się nie domykał?
  3. Zamieszczam logi. Może teraz uda się coś powiedzieć. BS - Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/michcio1313_105482.html BS - Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michcio1313_105480.html Dynamiczne - Grupy: 003,011,003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/michcio1313_105481.html
  4. Postaram się jutro zrobić. Jakbyś mógł jeszcze napisać jak zrobić logi BS?
  5. Podmieniłem zawór N18 na nowy N75 i dalej to samo. Sprawdziłem też większość przewodów podciśnieniowych i wszystko wygląda dobrze. Sprawdziłem też palcem jak zasysa pompa VACUM i nie wiem jak powinno być ale zasysa z siłą mniej więcej odkurzacza. Palec trzeba oderwać od króćca. Jutro porównam z innym Paskiem. Gruszka turbiny wygląda też dobrze. Po odpaleniu samochodu cięgno płynnie podciąga się maksymalnie i utrzymuje w tej pozycji. Niestety nie miałem możliwości zrobienia nowych logów ale czy te które już zamieściłem nie pomogą w zdiagnozowaniu gdzie szukać? Pomóżcie proszę bo już kończą mi się pomysły Czy na ten problem może mieć wpływ zawór N239 (niby słychać jak działa), przepływomierz lub czujnik ciśnienia doładowania? Innych niż opisany w poprzednim poście VAG nie pokazuje.
  6. Nowy N75 wyjąłem bo jeśli stary działa to nowy mogę zwrócić. Ale jeszcze go nie oddałem więc nowy zapodam zamiast N18 i zobaczę czy coś się zmieniło. A czy N18 nie jest odpowiedzialny wyłącznie za EGR? Jeśli chodzi o ciśnienie powietrza to chyba tylko N75 ma coś do tego ewentualnie czujnik ciśnienia doładowania ale ten wymieniałem jakieś pół roku temu. Aha zapomniałem dodać że wywaliło mi błąd: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Pojawia się ten błąd jakoś na wyzszych obrotach lub wyższym biegu bo po krótkiej przejażdżce do 3 biegu nie pojawia się.
  7. Witam. Rok temu zaślepiłem w swoim Pasku zawór EGR poprzez wstawienie blaszek przy zaworze i bloku silnika. Zaślepiłem również wężyk podciśnienia wychodzący z EGR. Teraz postanowiłem go odślepić. Po całej operacji okazało się że nie ma przyspieszenia. Turbina jakby nie działała. Poza EGR-em nie ruszałem nic więcej. Podpiąłem jedynie przewód podciśnienia do obudowy filtra powietrza (chyba jakiś czas temu coś robiłem i zapomniałem go podpiąć). Poza tym nic więcej nie ruszałem a do tego czasu z autem było wszystko ok. Sprawdzałem już węże podciśnieniowe i wszystkie wyglądają ok. Te których nie byłem pewien wymieniłem. Dolot przejrzałem ale nie znalazłem nieszczelności. Podłączyłem nowy zawór N75 i dalej to samo. Sprawdziłem już chyba wszystko o czym było napisane na forum i nic. Pomóżcie proszę bo już nie mam żadnego pomysłu. Załączam logi dynamiczne. Mam nadzieję że dobrze je zrobiłem bo to moje pierwsze. Widać na nich wyraźnie że nie ma ciśnienia doładowania ale nie wiem co jest przyczyną. http://vaglog.rtnet.pl/michcio1313_105248.html http://vaglog.rtnet.pl/michcio1313_105249.html http://vaglog.rtnet.pl/michcio1313_105250.html http://vaglog.rtnet.pl/michcio1313_105251.html http://vaglog.rtnet.pl/michcio1313_105252.html Dodam jeszcze że robiłem Output Tests i zawór N75 pykał cicho, N239 dosyć głośno pykał a przy N18 słychać było tylko ciche bzyczenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności