Skocz do zawartości

Lodzia74

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Lodzia74

  • Urodziny 12.06.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Waldek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Czarnków

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Witam. Climatronic wyświetla mi błąd 513. Czy może on wynikać z faktu iż nie mam aktualnie czujnika temperatury zewnętrznej w zderzaku?
  2. Witam. Potrzebuję kompletny rozrząd do Passata silnik AVB 2003 .Pozdrawiam
  3. Witam. Przymierzam się do wymiany rozrządu w moim pasku. Zastanawiam się czy taki zestaw będzie dobry ? http://moto.allegro.pl/rozrzad-ina-pompa-passat-b5-1-9tdi-audi-a3-a4-a6-i2964326338.html Z góry dziękuję za info.
  4. Witam. Kupiłem używany hak Westfalia z wypinaną kulą do mojego paska i mam pytanko. Śruby do mocowania haka do nadwozia mają mniejszą średnicę od otworów w belce haka. Czy w to miejsce przychodzą jakieś tulejki ? Czy ma być tak jak jest? Pozdrawiam
  5. Witam. Może ktoś wie, co może powodować szarpanie silnikiem po puszczeniu pedału gazu, szczególnie na 3,4,5 biegu. Przy przyśpieszaniu i jeździe z równą prędkością wszystko jest w porządku ale gdy hamuję silnikiem to szarpie jakby ktoś dodawał i odejmował gazu. Słyszałem, że może to być spowodowane przez ESP bo na przedniej osi opony mają wyższy profil niż na tylnej. Czy to możliwe ?
  6. Wymień ten czarny plastikowy króciec w którym jest czujnik temperatury i po problemie. Też przerabiałem ten temat
  7. Nie mam pojęcia kto to robi. Napisałem przecież że przywiózł mi to kumpel który ma sklep motoryzacyjny. Myślę że to ktoś z Poznania bo on tam się zaopatruje.
  8. Ja nie rozumiem dlaczego niepotrzebnie wywalacie tyle kasy na niepewne LMO. Ja póltora roku temu do 3B mojej żony założyłem oryginalne wachacze po regeneracji w polsce. Stare musiałem po wymianie oddać. Polecił mi je kumpel prowadzący od wielu lat sklep motoryzacyjny. Mówił że z LMO miał już problemy a z tymi jeszcze nigdy. Do dnia dzisiejszego żona zrobiła na nich 20000 km po niezbyt dobrych drogach i są jak nówki. Za komplet na jedną stronę zapłaciłem 400 złotych więc mam gdzieś przechwalone i drogie LMO. Pozdrawiam
  9. Takie przeróbki dobre są na giełde. Mój szwagier miał dwa "angliki" i w obu po ok. roku działy się cuda w elektryce. Lepiej sobie temat odpuścić
  10. Nie jestem pewien ale wydaje mi się że AHH ma turbinę o zmiennej geometrii a AHU nie.
  11. Ja kilka dni temu wyczyściłem moją turbinkę i auto śmiga jak nowe. Lepiej ciągnie od 3-4 tyś i ogólnie przyśpiesza bardziej płynnie. Notlauf to już historia . Całość zajęła mi 5 godzin.
  12. Oleju nie bierze. Teraz już trzeci dzień śmigam, cisnę dość mocno i nic się nie dzieje:638:
  13. Witam. Mam troszkę podobny problem z moim AVB 2003 rok. Czasami auto łapie mi notlauf.Jest to o tyle dziwne, że zdarza się to tylko na 3 biegu przy obrotach 3200-3400 obr/min i to nie zawsze. Najczęściej wtedy gdy silnik nie jest jeszcze całkowicie rozgrzany (ok 70 stopni). Na czwartyn ani piątym biegu nigdy się to nie zdarza. Dodam że N75 jest wymieniony.Może miał ktoś podobny problem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności