Skocz do zawartości

Maniek01

  • Liczba zawartości

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Maniek01

  • Urodziny 05.08.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Mirek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jarocin

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2007
  • Link do tematu o samochodzie
    58937
  1. Podłącze się pod temat. Błąd 00778 Steering angle sensor, 49-00 no communications. Błąd występuje w grupie 3 (abs) oraz w grupie 19 (can gateway). W bloku 4 cały czas pokazuje wartość 0. Zasilanie stałe dochodzi, zasilanie po stacyjce również, masa także jest. Czujnik wymieniony na inny i dalej to samo. Co jeszcze można sprawdzić? Akurat ESP nie jest mi szczególnie potrzebne ale paląca się kontrolka od ESP na liczniku jest denerwująca i chciałbym to ogarnąć. Czy może to być wina sterownika pompy? Pozdrawiam.
  2. Cześć. Mogę prosić bardziej doświadczonych kolegów aby rzucili okiem na te logi? Pacjent to Audi A6 C5 1.9tdi AFN w pełni seria. Problem taki, że zamula troszkę, turbo wstaje powyżej 2tys obrotów a czasami na nie dogrzanym silniku wyrzuci błąd 00575 http://vaglogi.pl/log-001_8w034B0.html http://vaglogi.pl/log-003_pMuXS9j.html http://vaglogi.pl/log-004_iebcZ.html http://vaglogi.pl/log-008_0X3K4i.html http://vaglogi.pl/log-011_Ky7aJJ.html
  3. Cześć Marcin. Wyceń mi proszę: - olej Motul + kpl. filtrów do passata b5 ATJ - olej Motul + kpl. filtrów do passata b5 FL AWX Dzięki. Pozdrawiam.
  4. Wolny jest nasz kraj i każdy robi jak uważa:poddajesie Jednak gdy ustawia się względem czujnika zegarowego to ruch wałka o milimetr już powoduje ruch na czujniku. Wiec "na oko" ustawić można bo zakres 225stopni daje pewien margines bezpieczeństwa ale jeśli 4 pompki mają być ustawione identycznie to bez czujnika raczej będzie ciężko.
  5. Kręcąc wałkiem rozrządu z czujnikiem zegarowym to ten moment gdzie pompka schodzi w dół trwa tylko chwilkę, życzę więc powodzenia aby dobrze ustawić je "na oko". Bynajmniej ja bym się nie odważył.
  6. Najlepiej sprawdzić to czujnikiem zegarowym. Chodzi o to aby podczas regulacji wznios krzywki na wałku rozrządu był w maksymalnym górnym położeniu czyli aby popychacz pompki był w max. dolnym położeniu względem pompki. Nie wiem czy jasno to napisałem:P
  7. Od miesiąca już to wiem i passat ma się bardzo dobrze
  8. Jednego browara przed robotą aby ręce się nie trzęsły savoldelli robota jest prosta i spokojnie dasz sobie z tym radę. AVB ma tylko wygiętą rurę od kolektora ssącego tak jak mój ATJ a pod nią jest jedna śrubka od pokrywy zaworów i aby ją odkręcić ja używałem np. klucza fajkowego ponieważ jest do niej trudny dostęp.
  9. Zgadza się. Dokładnie są tam dwie uszczelki. Ja kupiłem je w ASO.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności