Skocz do zawartości

savoldelli

  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O savoldelli

  • Urodziny 26.05.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Janusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Tak nawiązując do tego co piszecie, 5 lat temu założyłem komplet lemfordera, z wymianą 2tys zł, wiem wiem kupa kasy (może można znaleźć tańsze na allegro teraz, no ale wtedy to była dobra cena). Aktyalnie jestem po 110tys km na tym zawieszeniu, większość przejechane w PL, zawiecha na trzepakach sztywno i bez uwag. Uważam że opowieści niektórych o tym że LF wytrzymał 30tys i łapie luzy świadczą albo o podróbkach albo złym montażu.
  2. Witam, Orientujecie się którędy idzie dokładnie wiązka elektryczna do zapalniczek w bagażniku, czy to jest jedna wiązka kabli z tymi co do siłownika tylnej klapy czy jakaś osobna. I którędy to idzie, czy przez tunel środkowy czy do lewej strony do wiązki modułu komfortu jakoś? Mam u siebie oryginalne zapalniczki w bagażniku, ale kabli nie mam wpiętych żadnych. Wiem że mogę sobie pociągnąć kabel nowy itp itd ale chciałem najpierw sprawdzić czy nie mam tego w oryginale tylko się gdzieś zawinęło...
  3. Chciałem wiedzieć jaki kabel za co odpowiada, do modułu dochodzi m.in. u mnie kabel jakby antenowy w ekranie, natomiast idzie sobie z wiązką pod pedały i kończy się zaizolowany pod nogami ... ciekawi mnie za co odpowiada. Szukam czegoś jak fotka na wejście modułu numery pinów i co to za kabel. Nie wiem chociażby dlaczego nie działa mi klamka tylnej klapy, teoretycznie przejście od klamki do modułu idzie, zwiera przy wejściu na moduł jak naciskam klamkę, natomiast kable wychodzące na siłownik klapy nie dają napięcia nigdy. Nie wiem czy np tutaj nie ma jeszcze jakiegoś zasilania, chyba logiczne jest że klamka powinna działać tylko przy otwartym aucie itp, ale bez schematu to mogę sobie dumać... Jakiś czas temu wszystko czasami działało, teraz chciałem to namierzyć ale bez schematu bieda.
  4. Cześć, Macie może schemat pinów modułu komfortu 1C0959799B? Pozdrawiam
  5. Chyba rozmawiamy o dwóch innych rzeczach..., ja bez wyjęcia wentylatora nic nie byłem w stanie zrobić. Nie chodzi mi o ten zawór nad filtrem powietrza który się ręką wyciąga z zatrzasku a ten najniżej pod turbo. No albo jestem noga choć myślałem że radzę sobię ps. nie jestem mechanikiem, pracuję w biurzę i dla takich ludzi szukam porad mechanik nie szuka raczej po necie jak coś zrobić
  6. No i sam sobie poradziłem, dla potomnych z silnikiem AVB 101ps i podobnych polecam wykręcić wentylator klimy. Robi się luźno i dostęp jest jak trzeba. Pozdrawiam
  7. Witam, Jak w silniku AVB podejść do zaworka N75, od góry to trzeba rozbebeszyć wszystkie przewody a itak tylko 1 śrubę chwycę kluczem, od dołu da radę chwycić drugą czy chłodnicę trzeba odsunąć? Generalnie raz juz próbowałem się do niego dobrać, rozebrałem wlot powietrza do turbiny wymieniłem węże podciśnienia chciałem go wykręcić ale ledwo jakoś jedną górną śrubę byłem w stanie złapać, zastanawiam się jaki tu macie patent. Ktoś pisze że wymieniał go w 15 minut, ale chyba to nie w tym silniku albo był to n18 ten na filtrze powietrza...
  8. Co do uszczelki to chyba trzeba nową dać, brać w ASO czy jakieś zamienniki są ok? Wiecie jeszcze może który to 3 cylinder, od przodu auta patrząc to drugi czy trzeci ?
  9. Dzięki, z tego co widze to sprawa wymaga wypicia 2 browców
  10. Witam, Nie jestem mechanikiem i nie znalazłem na forum dobrej porady do tej pory... Chodzi o błąd pompowtryskiwacza nr 17675 (3 cylinder), błąd wyskakuje wporadycznie i zapala kontrolkę ESP. Po wyłaczeniu silnika wszystko działa ok przez jakieś pare minut i potem błąd wraca. Auto nie wykazuje żadnych anomalii poza tym. Jest dużo porad typu "sprawdz styki pompowtrysków", mam wrażenie że są to porady mechaników z dużym doświadczeniem bo po zdjęciu osłony silnika jedyne co widzę na wierzchu z instalacji to świece żarowe z prawej strony silnika których styki sprawdziłem przeciściłem ale nic nie dało. Z tego co widzę po budowie samego wtryskiwacza to do niego dochodzi wtyczka, ale mam przez to rozumieć że mam zrzucać pokrywę zaworów ?? może ktoś wrzuci zdjęcie styków na forum, myśle że dużo osób by chętnie to zobaczyło czy sie za to zabierać czy zostawić auto w warsztacie
  11. Witam, Miałem to samo co GRZECHHH i august24: "odpadła ta tarcza sprzęgła kompresora przykręcana na jedną śróbę i tłukła się obijając o pas przedni i metalową rurę intercoolera raz mniej raz bardziej." Zrobiłem co inni: osłona, obczajka co i jak - śruba przepadła... Demontaż kompresora niezbędny, nie da się raczej śruby nowej dokręcić bez tego, chyba że ktoś ma sprzęd hirurgiczny z kamerą na końcu Ogólnie odkręcenie kompresora to 3 śruby - 2 przy kole, jedna z tyłu. Po odkręceniu zrzuciłem pasek, przykręciłem kółko śrubą i zaczęły sie schody. Śruby zacząłem przykręcać od tylnej, po założeniu paska. Każdy ruch śruby napina pasek także nie da sie jej wkręcić "troche" palcami. Dojście jest masakryczne, jeden obrót śruby to z 10 ruchów grzechotką... nie wiem jak inni ale mi przykręcenie tych 3 śrub zajęło godzinę...ze względu na słaby dostęp kluczem - może i złapać można nasadowym czy oczkowym ale ruch lewo prawo jest minimalny...może macie jakieś patenty to sie podzielcie bo jak ktoś nie jest obcykany to musi sie napocić. Ale itak warto było, przynajmniej wiem co mam
  12. Witam, jakieś problemy były rok temu? czujnik abs trzeba było przełożyć czy cuś? Pozdrawiam!
  13. Hej, pamiętasz może jak to jest z czujnikiem deszczu i tą kostką, który kabel do czego służy bo ja mam wszystko pochrzanione pod kierownicą ucięte kable nie wiem dlaczego ech i bym to chciał teraz do kupy złożyć... Tak przy okazji podzielić się chciałem bo chyba znalazłem sam odpowiedź http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2791098-HOWTO-Replacing-rain-sensor-and-autodimming-rearview-mirror
  14. hmm, a da radę inaczej?
  15. Witam, Przykleję się z pytaniem do tematu, jeździłem jakiś czas na szybie bez czujnika, auto w oryginale go miało (kostki w podsufitce, przekaźnik 192 szary), poprzedni właściciel poszedł na łatwiznę i zmienił szybę na zwykłą, zmieniłem tylko przekaźnik na 377 i tak sobie jeździłem. Ostatnio zmieniłem szybę na taką pod czujnik założyłem lustro z czujnikiem, żelkę, wpiąłem kostki, przekaźnik 192 włożyłem i nic nie żyje (ani fotochrom ani czujnik). Patrzyłem na kablach nie ma nigdzie napięcia, rozbebeszyłem kable pod kierownicą okazało się że mam tylko podłączone kabelki do światełka pod sufitem a pozostałe wpadają do kostki która na 2 końcu ma poucinane kable. Pytanie jak to dorobić tzn od kostki do przekaźnika 192 pewnie jakoś musi to iść... może jakiś schemat? Wiem że do fotochromu to banalna sprawa (2 kable jeden z 12v na stałe a drugi do wstecznego) ale do czujnika to już grubsza afera jakaś... fajnie jakby ktoś w temacie sie wypowiedział. Dobra już nieaktualne, a jako że w innym temacie wrzuciłem to tutaj też zostawiam dla potomnych http://forums.vwvortex.com/showthrea...earview-mirror
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności