sipowitz Zgłoś #121 Napisano 17 Sierpnia 2009 Pasek Contitech, rolki INA i będzie spokój (i dwa żubry po skończonej robocie). Ostatecznie oryginały z ASO. Gates i Ruville mają jedynie dobre ceny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #122 Napisano 17 Sierpnia 2009 Ruville mają jedynie dobre ceny. Kolego o czym mowisz? Ruville pakuje najczesciej INA SKF NTN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #123 Napisano 17 Sierpnia 2009 Kolego o czym mowisz? O cenach mistrzu, nie wnikam w zawartość pudełka w kontekście firm, o które zapytał kolega. Kumasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #124 Napisano 17 Sierpnia 2009 Z tego co napisałeś wynika ze maja jedynie dobre ceny,a w środku szajs. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #125 Napisano 17 Sierpnia 2009 Z tego co napisałeś wynika ze maja jedynie dobre ceny,a w środku szajs. Dokładnie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #126 Napisano 17 Sierpnia 2009 I tu sie mylisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #127 Napisano 17 Sierpnia 2009 I tu sie mylisz. Gdyż? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #128 Napisano 17 Sierpnia 2009 Gdyż? Pakuja tylko markowe czesci jezeli chodzi o rozrządy i łożyska,zresztą napisałem wyżej. Szkoda ze user nie bedacy w temacie pisze tutaj i robi zamieszanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #129 Napisano 17 Sierpnia 2009 Pakuja tylko markowe czesci jezeli chodzi o rozrządy łożyska,zresztą napisałem wyżej. W takim razie co pakują w ASO? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #130 Napisano 17 Sierpnia 2009 To samo co Ruville tylko bez znaczka VW? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #131 Napisano 17 Sierpnia 2009 To samo co Ruville tylko bez znaczka VW? To ja pytam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #132 Napisano 17 Sierpnia 2009 Ina skf ntn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krzy$ Zgłoś #133 Napisano 17 Sierpnia 2009 oczywiscie ze najszybciej i najtaniej to robi sie rozrzad odchylajc przid - max 2 godziny i po zawodach:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_zgr Zgłoś #134 Napisano 28 Sierpnia 2009 Przy rozrządzie mam zamiar jeszcze wymienic reszte pasków. wielorowkowy, pompy wody i klimy a co z napinaczem klimy czy też paska wielorowkowego oryginał klimy 96 zł a paska wielorowkowego ruville 160 zł Jakie jest wasze zdanie czy jeszcze odrzałowaz i kupic je tez i miec spokój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wald30 Zgłoś #135 Napisano 9 Września 2009 B5 Fl 1,9 tdi 2001 rok wymiana rozrzadu czy wymienic nalezy rownierz pompe wody ? czy sam pasek z rolkami ?ma przejechane 150 tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
midqard Zgłoś #136 Napisano 15 Września 2009 (edytowane) B5 Fl 1,9 tdi 2001 rok wymiana rozrzadu czy wymienic nalezy rownierz pompe wody wymianiaj ------------------------------------------------------------------------------------- ja tez mam pytanko: czy przy napinaczu mechanicznym ta blaszka ma sie ruszac podczas pracy silnika??? Edytowane 15 Września 2009 przez midqard Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wald30 Zgłoś #137 Napisano 16 Września 2009 i wymieniłem koszt wszystkiego 1200 zł do tego wymiana chlodnicy i teraz nie chodzi mi klima ale jestem zły pewnie cos sknocili:631::631::631: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mani Zgłoś #138 Napisano 20 Października 2009 Koledzy, w nawiazaniu do tematu zauwazylem, ze u mnie przy cieplym sinniku wskazowka mechanicznego napinacza jest w szczelinie. Natomiast przy zimnym sinlinku (temp otoczenia około 5 st celc) wskazowka przesowa sie w strone przeciwna do ruchu wskazowek zegara. Jak rozumiem ze wszystkich powyzszych opisow jest to oznaka za słabego naciagnięcia paska (czyli trzeba wyregulowac napinacz tak, aby na zimnym sinliku wskazowka byma w szczelinie). Czy istnieje coś takiego jak zalecana temperatura regulacji? Proszę powiedzcie mi czy jest tak jak myślę "0" na zimnym + (jak rozumiem po nagrzaniu) do 5 mm w prawo. Dobrze myslę?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uki1906 Zgłoś #139 Napisano 20 Października 2009 ja tez mam pytanko: czy przy napinaczu mechanicznym ta blaszka ma sie ruszac podczas pracy silnika??? Tak, ma się ruszać. Ona napina i w zależności luzuje pasek. Ja przy wymianie ustawiłem na środku wycięcia, po odpaleniu i przez kilkadziesiąt km obserwowałem ją i ona czy silnik zgasisz, czy zapalasz steruje paskiem(poprzez napinanie). Podczas pracy silnika też się minimalnie zmienia. Teraz zrobiłem już 2 kkm, ale nie zaglądałem tam. Też na początku myslałem, że ona ma stać i napinać w jednym miejscu, ale doszedłem do wniosku, że to, co robi zdaje egzamin:D Jak rozumiem ze wszystkich powyzszych opisow jest to oznaka za słabego naciagnięcia paska (czyli trzeba wyregulowac napinacz tak, aby na zimnym sinliku wskazowka byma w szczelinie). Moim zdaniem wszystko jest wporządku. Tą rolkę nie da się dokręcić na sztywno. Nawet jak ją dociśniesz bardzo mocno, to ona dalej będzie regulować w miarę potrzeb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #140 Napisano 20 Października 2009 czyli trzeba wyregulowac napinacz tak, aby na zimnym sinliku wskazowka byma w szczelinie Dokładnie tak. Na zimnym silniku strzałka ma być pośrodku szczeliny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach