Awariall Zgłoś #141 Napisano 23 Stycznia 2011 no i wszystko jasne :-) Ciekawe czy w APR tez trzeba podać na pin 66 Wracając do wymiany oleju u mnie padła po 9000km od wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #142 Napisano 23 Stycznia 2011 ani autodata, ani elsa nie ma schematu ECU do APR, ani żadnego 2,8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #143 Napisano 24 Stycznia 2011 ani autodata, ani elsa nie ma schematu ECU do APR, ani żadnego 2,8 Znajdziesz w bosch esi, to motronic prosty jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #144 Napisano 24 Stycznia 2011 Wracając do wymiany oleju u mnie padła po 9000km od wymiany Ja wymienialem olej przy przebiegu 90000km i po przejechaniu 140000km w tym pol roku jazdy na gazie jest tylko szarpniecie przy redukcji z 3 na 2... Olej mialem wymieniany w USA i zalali Febi... Wiec albo to zalezy od sposobu wymiany albo od przejechanych km bez wymiany ze skrzynie padaja... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kooonrad Zgłoś #145 Napisano 24 Stycznia 2011 (edytowane) znalazłem temat: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=617161#post617161 jednak mechanik przy przekładce wyjął ten przekaźnik. Kable twierdzi że zmostkował. Auto odpaliło bez problemów i żadnych problemów nie było. ABS się zapalił i zgasł. Brak innych ingerencji. Wywalił kompa od automatu i wszystko z nim związane. Światło wsteczne również działa. Przekaźnika obecnie nie mam, gdyż mechanik ma swój zakład 60km od miejsca gdzie stoi samochód. Do elektryka obecnie też nie za bardzo (również 60km) - na pełnym gazie ciężko się prowadzi... Jeżeli macie jeszcze jakieś pomysły co zrobić by przestał się wkręcać na maxa to piszcie! DZIĘKI! Edytowane 24 Stycznia 2011 przez kooonrad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #146 Napisano 24 Stycznia 2011 to, że ci się wkręca na maksymalne obroty nie ma nic wspólnego z wywaleniem automatu. jak już pisałem ja bym szukał problemu przy pedale gazu, VAG prawdę ci powie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidr Zgłoś #147 Napisano 26 Stycznia 2011 Tak z ciekawości zapytam. Czy po zmianie skrzyni z automata na manual są jakieś różnice w stosunku obroty a prędkość? I czy np zakładając ze mamy dwa takie same silniki, tylko że jeden z manualem a drugi z automatem. I teraz zmienimy skrzynie w tym automacie na manual to czy oba silniki będą miały przy danych obrotach taką samą prędkość? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kooonrad Zgłoś #148 Napisano 27 Stycznia 2011 autko zrobione mi wymiana wraz z robocizną = 3400zł w tym nowe sprzęgło sachsa (czy jakoś takoś ) i nowym mieszkiem z ASO. Autko miało również przepływomierz do wymiany. Na hamowni najpierw wyszło 95km ale po wymianie przepływki - 112km. Mam oczywiście wykres który później umieszczę w opisie mojego paska. Autko ma prawie przejechane 300tyś a km ma więcej niż nowy z fabryki. Skoro takie zdrowe serduszko - zaraz chip tuning (130km). Gaz się wciskał bo coś tam z tempomatem było nie tak... ale sam potencjometr przy pedale był ok. Powiem tak - automat - brakuje mi go... wygoda! Jednak jeżeli chodzi o spalanie, przyśpieszenie, mniejsza awaryjność - to plus dla manualnej skrzyni. Jeżeli ktoś chce trzymać passka na dłużej to warto robić taką zamianę (jak automat się rozpadnie). Dziękuję wszystkim za wypowiedzi i pomoc! Pozdrawiam Konrad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #149 Napisano 27 Stycznia 2011 (edytowane) Tak z ciekawości zapytam. Czy po zmianie skrzyni z automata na manual są jakieś różnice w stosunku obroty a prędkość? I czy np zakładając ze mamy dwa takie same silniki, tylko że jeden z manualem a drugi z automatem. I teraz zmienimy skrzynie w tym automacie na manual to czy oba silniki będą miały przy danych obrotach taką samą prędkość? U mnie stosunek obrotów do prędkości zmienił się diametralnie w manualu przy 140km/h mam 4000obr/min a w automacie przy 180km/h miałem 3200obr/min tak samo vmax na 2biegu w automacie było to 130km/h a w manualu 100km/h Edytowane 27 Stycznia 2011 przez Awariall Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #150 Napisano 27 Stycznia 2011 automacie było to 130km/h a w manualu 100km/h 140 synek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #151 Napisano 27 Stycznia 2011 fakt 140 a co do świateł wstecznych który przekaźnik trzeba zmostkować?? Czy może wystarczy przełożyć przekaźnik z manuala czy jest inna instalacja po automacie? Czujnik wstecznego to ten dwu pinowy przy lewej łapie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidr Zgłoś #152 Napisano 28 Stycznia 2011 U mnie stosunek obrotów do prędkości zmienił się diametralnie w manualu przy 140km/h mam 4000obr/min a w automacie przy 180km/h miałem 3200obr/mintak samo vmax na 2biegu w automacie było to 130km/h a w manualu 100km/h Chodziło mi bardziej o to czy samochód po przekładce z automata na manual powinien mieć tak sam stosunek prędkości do obrotów jak auto z fabryczną skrzynią manualną? (pomijając wszystkie inne kwestie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #153 Napisano 28 Stycznia 2011 (edytowane) jeżeli skrzynia jest taka sama w samochodze po przekładce jak w samochodzie z oryginalnie zamontowaną skrzynią manualną to obroty muszą być takie same. u mnie jest taki sam stosunek prędkość/obroty jak u kolegi z fabrycznym manualem Edytowane 28 Stycznia 2011 przez Awariall Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KAWA Zgłoś #154 Napisano 30 Stycznia 2011 Koledzy szukam dobrego mechanika co by w moim passku przełożyć skrzynie na manuala jakieś namiary Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #155 Napisano 30 Stycznia 2011 chyba szybciej znajdziesz w dziale szukam usługihttp://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=41 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam M Zgłoś #156 Napisano 25 Marca 2011 Witam chciałbym sie podłączyc poten watek własnie padła mi skrzynia tiptronic w moim paszczuze poczytałem forum i załozyłem manu 6bieg, wszysko było ok do momentu odpalenia sinik trzesie sie nie ma mocy max wkreca sie na3000 obrotow.stwirdziłem ze mu zrobie logi na manu ale chyba cos zle robie złaczam lista bładow prosze o pomoc Licznik 1315 sterownik skrzyni biegów ABS 18034 Nie znany kod błedu brak osprzetu/ nie zwiazany ze sprzetem 18265 Nie znany kod błedu brak osprzetu/ nie zwiazany ze sprzetem- BLAD SPORADYCZNY 65535 Uszkodzony modul sterujacy silnik18034 Nie znany kod błedu brak osprzetu/ nie zwiazany ze sprzetem 1126 Sygnal predkosci obrotowej silnika sygnal poza warosciami granicznymi 550 Regulacja poczatku wtrysku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #157 Napisano 26 Marca 2011 z tego co widzę po błędach to po prostu musisz wszystko abs i silnik. wywaliłeś kompa od skrzyni? jeśli nie to po prostu go wyjmij. podaj jakie masz aktualne kodowanie silnika i abs. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam M Zgłoś #158 Napisano 27 Marca 2011 Tak wywaliłem kompa juz niema ale ja nie wiem jak sprawdza sie aktualne kodowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #159 Napisano 27 Marca 2011 (edytowane) zaznaczyłem na fotce Edytowane 27 Marca 2011 przez golab21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beret76 Zgłoś #160 Napisano 27 Marca 2011 taka przekładka w 1.8t także jest możliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach