Awariall Zgłoś #61 Napisano 12 Października 2010 a tak na marginesie to widzę, że coraz więcej ludzi idzie w moje ślady pozdro i powodzenia w dłubaniu. jasna sprawa... 2.8 w automacie ma 9,9s do 100km/h a w manualyu 7,6s Kupilem całego passata 2.8 niemca z padnietym motorem. Mechanik od skrzyni mowil ze przy 4x4 wymieniac trzeba tez most bo ma inne przelozena w manualu. Komputer przekładać czy przekodowywać? Mój passat ma CAN a tamten jest z 99 ma to jakies znaczenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #62 Napisano 13 Października 2010 Raczej wystarczy przekodować. Ja u siebie nawet nie wyciągałem komp. skrzyni a silnika tylko przekodowałem i mi sie świeci PRND321 i to wogóle nie przeszkadza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #63 Napisano 13 Października 2010 Komputer przekładać czy przekodowywać? nic nie przekładać, tylko przekodować. Ja u siebie nawet nie wyciągałem komp. skrzyni a silnika tylko przekodowałem i mi sie świeci PRND321 i to wogóle nie przeszkadza. ale jak vagiem przeskanujesz to błędy będziesz miał wywal komp od skrzyni i po problemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #64 Napisano 13 Października 2010 ale jak vagiem przeskanujesz to błędy będziesz miał wywal komp od skrzyni i po problemie. . Wiem ale nie mam czasu na rozebranie wykładziny zeby kompa wywalic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #65 Napisano 14 Października 2010 Czy przy demontażu sanek należy poluzować poduszki silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #66 Napisano 14 Października 2010 Przy demontażu sanek jest najlepiej wymontować kość (banan) jest dużo łatwiej. Silnik musisz powiązać na czymś zeby wisał. Poduszek nie musisz luzować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #67 Napisano 14 Października 2010 To znowu ja Miedzy silnikiem a kołem zębatym (wieńcowym?) były dystanse. Czy musze je włożyć z powrotem miedzy silnikiem a dwumasem? hmm… Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #68 Napisano 14 Października 2010 nie wkładasz tego dystansu między dwumase, a wał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #69 Napisano 17 Października 2010 koledzy mam okazję kupic passata B5 2.5TDI 4X4 4MOTION w full wypasie za 10000zł + opłaty,ale ma problem ze skrzynia tzn. nie reaguje na biegi ile może kosztować wymiana skrzyni na manual w tym napędzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #70 Napisano 17 Października 2010 Czy podłącza się czujnik na pedale sprzęgła? Od hamulca wtyczka jest, a od sprzęgła niet ---------- Post added at 17:57 ---------- Previous post was at 17:44 ---------- 2.5TDI ja bym nie kupił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #71 Napisano 17 Października 2010 ja bym nie kupił Dlaczego? Miałeś? Ja mam juz 4 lata 2,5tdi 180km i zlego slowa nie moge o nim powiedziec. który rok tego passata? Padnieta skrzynia i 2,5tdi będzie miał chłop problem ze sprzedaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #72 Napisano 17 Października 2010 który rok tego passata? rok 2000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #73 Napisano 17 Października 2010 Czy podłącza się czujnik na pedale sprzęgła? Od hamulca wtyczka jest, a od sprzęgła niet Jak masz tempomat to ten czujnik jest Ci potrzebny a jak nie masz tempomatu to olej czujnik. On jest tylko po to zeby tempomat wyłączyć jak wciśniesz sprzegło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #74 Napisano 17 Października 2010 Dlaczego? Miałeś? Nie miałem ale już się nasłuchalem o tym silniku i jego awariach od kolegi z A6, mechanior też odradzał mi zakup z tym motorem. Jak będe zmieniać autko i bedzie to diesel to napewno 1.9 TDI jak nie masz tempomatu to olej czujnik I tak własnie zrobie A juz myślałem że bede musial sie z nim męczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #75 Napisano 18 Października 2010 i wysprzęglik od angola nie pasuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #76 Napisano 19 Października 2010 wysprzęglik od angola nie pasuje Chodzi Ci o pompę sprzegła?? To nie pasuje. Trochę długo się już meczysz z tą zmianą na manual. Ja sam bez niczyjej pomocy w 2,5 dnia to zrobiłem. W odpowietrzeniu sprzegła pomogła mi żona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonita99 Zgłoś #77 Napisano 19 Października 2010 hej, już 3 raz sypneła mi sie skrzynia........ szukam kogoś ko by zrobił mi przekladkę, ludziska pomużcie...... jestem z opola wiec szukam kogoś w obrębie. paasat po lifice 2001 AVB 101km,,, była 4 biegówka czekam na info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #78 Napisano 19 Października 2010 Mi za przekładke kazali sobie płacić 1000zł (sama robota) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #79 Napisano 19 Października 2010 Trochę długo się już meczysz z tą zmianą na manual. Ja sam bez niczyjej pomocy w 2,5 dnia to zrobiłem. W odpowietrzeniu sprzegła pomogła mi żona. Widzisz, pracuje i nie mam za bardzo czasu. Dzisiaj włożyłem tylko skrzynie i nic więcej nie robiłem wpadłem na chwilkę Jutro posiedzę dłużej. Powiedz mi, co jest z tymi wtyczkami od skrzyni? Z wiązki, która idzie od strony wybieraka są 3 wtyczki, dwie 3 pinowe co przechodzą na 2 piny, chyba jakaś jeszcze jedna i nad skrzynia od przodu tez jest jakaś wtyczka. One pasują? Czy trzeba je przerabiać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #80 Napisano 19 Października 2010 Z wiązki, która idzie od strony wybieraka są 3 wtyczki, dwie 3 pinowe co przechodzą na 2 piny, chyba jakaś jeszcze jedna i nad skrzynia od przodu tez jest jakaś wtyczka. One pasują? Czy trzeba je przerabiać? Ta co idzie od gory to pasuje bez problemu i to jest od predkościomierza. Z tej 8 pinowej musisz znalesc 2 piny co odpowiadaja za swiatła wsteczne. Ja to poprostu właczyłem zaplon i zobiłem krótkie zwarcia na pinach . Po zwarciu odpowiednich zapaliły sie wsteczne. (ktos oczywiście patrzy z tyłu i krzyczy). A reszta kostek Cie nie obchodzi. zaizoluj je i podwiąż gdzies nad skrzynią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach