szewos Zgłoś #81 Napisano 19 Października 2010 Dzięki za info bo gdzieś o tym czytałem, ale nie mogłem teraz znaleźć. Na skrzyni są tylko 2 gniazda na wtyczkę od prędkościomierza i od wstecznego? ( Już nie pamiętam, bo zmęczenie robi swoje). Jeszcze się okazało, że ten przewód od skrzyni do pompki mi nie pasuje. Wcześniej miałem angielska pompkę (była za free na szczęście) i do niej pasował, dzisiaj kupiłem europejska i tam jest wkręcany taki jakby uchwyt dociskający przewód do pompki... Gazownik bez problemu mi to przerobi chyba mogę bawić się w szukanie nowego, ale chyba najszybciej będzie to przerobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #82 Napisano 19 Października 2010 ja za ten nieszczęsny przewód zapłaciłem coś koło 350zł w ASO, nie mogłem znaleźć używki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #83 Napisano 25 Października 2010 Wczoraj miałem dzień wolny od pracy wiedz postanowiłem w końcu złożyć passata. Auto złożone jednak nie odpala, przekaźnik 175 mostkowany - pin 6 i 8. Komputer automatu wywalony, linka wchodząca do stacyjki też wywalona. Zapomniałem jednak ustawić wajchę na P przed wyjęciem kompa... Czy to mogło zostać gdzieś zapamiętane?Czy trzeba przekodować komputer na manualna by zapalił???Jeśli tak to, co mam zrobić, bo w vagu sprawdzam tylko bledy i nic więcej nie miałem okazji sie nauczyć... ---------- Post added at 10:11 ---------- Previous post was at 09:49 ---------- ja za ten nieszczęsny przewód zapłaciłem coś koło 350zł w ASO, nie mogłem znaleźć używki Ja pojechałem na szrot i wyciąłem przewód z audi 80, ona ma też wkręcany taki przewód, jest inny wiedz obciąłem go na wężu gumowym i zawiozłem do gościa, który okowa węże i zrobił mi go. Wyprofilowałem go tak jak trzeba i jest ok. przewód z audi - tyskie, okucie 15 zł, a i ten przewód, co kupiłem zły 40 zł. Wiedz w 60 zł sie wyrobiłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #84 Napisano 25 Października 2010 ale nie odpala bo rozrusznik nie kręci, czy kręci i nie zapala? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #85 Napisano 27 Października 2010 Musze przekodować komputer i abs. Jakie kody i gdzie wpisać? Mam małe pojecie o vagu, ale go posiadam Jak to zrobić? ---------- Post added at 18:16 ---------- Previous post was at 18:11 ---------- :hehe ale nie odpala bo rozrusznik nie kręci, czy kręci i nie zapala? Rozrusznik przy zakładaniu się rozpiął:hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #86 Napisano 27 Października 2010 I co po klopocie. Przekodowanie potzrebne Ci jest tylko po to zeby nie lapal bledów. A po co abs przekodowywać??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #87 Napisano 27 Października 2010 Czytalem ze trzeba przekodowac kompa i abs. czy spalanie ma wpływa na to czy komp jest na automata czy manuala ? ---------- Post added at 00:21 ---------- Previous post was at 22:50 ---------- To jak przekodowac tego kompa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #88 Napisano 28 Października 2010 Przekodowanie potzrebne Ci jest tylko po to zeby nie lapal bledów. z tego co mi się obiło o uszy to automat dostaje inne dawki startowe i w moim aucie bez przekodowywania przy zmianie biegów "podbijał" sobie obroty. jak macie sam ABS to nie trzeba go przekodowywać, ale jak ASR lub ESP to już trzeba. To jak przekodowac tego kompa ? najlepiej to znajdź kogoś z takim silnikiem jak twój w manualu, spisz kodowanie silnika i wpisz u siebie. ja niestety nie znam kodowania do twojego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #89 Napisano 28 Października 2010 Możesz mi powiedzieć gdzie znajde ten kod w vagu i gdzie go trzeba wklepac ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #90 Napisano 28 Października 2010 zaznaczyłem na czarno aktualne kodowanie i co wcisnąć aby przekodować :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonita99 Zgłoś #91 Napisano 7 Listopada 2010 witam,,,,,,,,, no ja hyba też sie przymierzam...... jak mi w środe nie naprawią tego złomu co robili kapitalny remont w mysłowicech........ to też przekładka.................. ma ktoś namiary na ldu u których taki zestaw można nabyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #92 Napisano 21 Listopada 2010 witam,,,,,,,,, no ja hyba też sie przymierzam...... jak mi w środe nie naprawią tego złomu co robili kapitalny remont w mysłowicech........ to też przekładka.................. ma ktoś namiary na ldu u których taki zestaw można nabyć zrobili cie ta skrzynie w ramach gwarancji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #93 Napisano 3 Grudnia 2010 panowie a jaki jest koszt orientacyjnie (części plus robocizna) przeróbki na manuala ? lepiej zaokrąglić tą stówkę albo dwie w górę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #94 Napisano 3 Grudnia 2010 panowie a jaki jest koszt orientacyjnie (części plus robocizna) przeróbki na manuala ? lepiej zaokrąglić tą stówkę albo dwie w górę ok 2,5-3 tyś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #95 Napisano 3 Grudnia 2010 (edytowane) ostatnio od kolegi z forum zlolechu kupiłem komplet do przekładki, wszystko prócz pedałów i wężyka hydraulicznego, za około 900zł (skrzynie 5-biegów AWX, dwumasa ze sprzęgłem, półosie, wybierak z cięgnami) wszystko zostało zamontowane do paska AVB i lata jak nowy:dobrze edit: i jeszcze uszkodzony automat poszedł za 500zł to koszt wyszedł chyba 600zł razem z :piwko Edytowane 3 Grudnia 2010 przez golab21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #96 Napisano 30 Grudnia 2010 (edytowane) ja za 3tys kupilem calego passata walnietego w tyl i mialem przekladke + wszystko do passata na zapas mi zostalo :-) (ten zielony w stopce) Jak podpiąć światło wsteczne? Edytowane 30 Grudnia 2010 przez Awariall Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #97 Napisano 30 Grudnia 2010 ja za 3tys kupilem calego passata walnietego w tyl i mialem przekladke + wszystko do passata na zapas mi zostalo :-) (ten zielony w stopce) Jak podpiąć światło wsteczne? chodzi ci o czujnik przy skrzyni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2-ba Zgłoś #98 Napisano 30 Grudnia 2010 Jesli chodzi o wsteczny to wczoraj bylem z tym u elektryka i tak . Kostka(czujnik) od automata musi byc wpieta bo inaczej nie odpalimy samochodu. Elektryk odcial kable przy lampach od wstecznego i puscil nowy kabel przez caly samochod do lamp. Niewiem z kad wzial sygnal...... Wiem jedno innej opcji nie znalazl bo albo byl wsteczny albo samochod nie odpalal. Wzial za robote 40 zl a czas spedzony u niego to 2-3 godziny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #99 Napisano 30 Grudnia 2010 jaka kostka od autmata? Gdzie jest ten czujnik w skrzyni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2-ba Zgłoś #100 Napisano 30 Grudnia 2010 z tego co wywnioskowalismy z elektrykiem to jest to czujnik ktory podaje komputerowi informacje na ktorym biegu jest akurat. bo jak wiecie ze na D sie nie odpali silnika.I jak ja wyjelismy to wlasnie nie odpalal. Wiecej informacji nie jestem w stanie udzielic ale jedno jest pewne rzecz do zrobienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach