Skocz do zawartości

2-ba

  • Liczba zawartości

    93
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 2-ba

  • Urodziny 11.09.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    włocławek

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zmiana sterowania w centralce alarmu. Mialem podlaczyc przewod od domykania z centralki do bialego przewodu w centralce. Tak tez zrobilem i domykanie dziala.
  2. Problem dzis rozwiazany. Wina byla zbyt mala srednica przewodu z fabrycznej wiazki od alarmu. zastosowany wiekszy przekroj i juz dziala az milo
  3. Koledzy korzystajac z okazji chce Wam polecic dobrego elektryka grupy VAG http://www.vagelektronika.pl/ Korzystalem z jego uslug nie raz dla niego nie ma rzeczy nie mozliwych. Krazy opinia ze jest najlepszy w naszym wojewodzctwie i ja jestem tego samego zdania.
  4. Witam! Posiadam passata b5 1.9 TDI afn variant z 1997 roku. Fabrycznie wyposazony w 4 el. szyby z funkcja domykania. Z kluczyka wszystko dziala tak jak powinno. Jakis czas temu zalozony zostal alarm firmy exus. Dzis udalo mi sie ogarnac problem z zamkami tzn mikrostyki krancowki itd. Bedac u elektryka poprosilem go o podlaczenie domykania szyb z pilota. Wszystko zostalo podlaczone tak jak nalezy i szyby sie nie domykaja z pilota. Wzial kontrolke do reki z zaczyna sprawdzac o co chodzi. Znalazl problem. Na przewodzie domykania szyb ktory wychodzi z centralki alarmu pojawia sie + tak jak to byc powinno jednak jest bardzo slaby. Nie mierzylismy wartosci tego pradu miernikiem ale wspomniana kontrolka z zarowka w5w ktora po zamknieciu auta i uruchomieniu funkcji domykania szyb delikatnie zaczyna sie zarzyc . Prad jest zbyt slaby aby szyby zaczeli sie domykac. Ma ktos jakis pomysl jak rozwiazac ten problem ?
  5. Wczoraj samochod odebralem od mechanika. Czesci kompletny rozrzad INA za 254 zl , Pasek Klimy Gates 20zl , Pasek wielorowkowy 65 zl BOSH, Pompa Wody KRAFT za 75 zl (nie wymienialem bo mialem nowa zalozona) W moim przypadku doszly napinacz od klimy i napinacz alternatora po 50 zl . za robocizne z wymiana oleju i przegobu zaplacilem 400 zl .
  6. Witam ! Passata mam od grudnia. Sprawuje sie dobrze jednak musialem wymienic przeplywomierz i n73 . zakupilem nowe pierburga i auto odzyskalo swoja moc . Bylo wszystko ok do wczoraj .... rano wsiadam do auta odpalam a na zegarze kilometrow wyswietla sie komunikat Service OIL. auto zgasilem ... patrze na bagnecie poziom oleju w normie . Do wymiany wedlug magicznej karteczki pozostalo 3 tys km. Poczytalem na forum i wiem ze ten komunikat wyswietlac sie moze 1000 km przed wymiana lub 3000km. Wiec raczej by pasowalo ze 3 tys jeszcze do wymiany . Po przeczytaniu tych informacji wsiadam w auto ... i jezdzilem po miescie i jak sie rozgrzal to chce wyprzedzic samochod a tu zong pedal w podloge a on nie idzie... zgasilem i odpalilem bo myslalem ze turbina przeladowala i jade a tu odrazu nie ma mocy. Podjechalem do domu i biore laptopa z kablem podpinam i zadnego bledu nie ma ..... sprawdzam parametry tzn logi statyczne i jest wszystko w jak najlepszym porzadku . Przegazowalem auto i nie slychac charakterystycznego swistu turbiny. Mam pytanie czy taki komunikat ze olej do wymiany wprowadza auto w tryb awaryjny czy jak to nazwac? Olej planuje wymienic jakos wrzesien pazdziernik razem z rozrzadem.Co o tym myslicie.... moze warto jeszcze podjechac do ogarnietej osoby zeby ona podpiela i przeswietlila mi passata? acha dodam tez ze ostatni czas tzn jakos 2 tyg auto poruszalo sie na krotkich trasach po miescie. trasy zadnej dawno nie zaliczylo
  7. Panowie przepraszam za zamieszanie ... doszedlem co i jak .. odmowil posluszenstwa jeden trojnik na wezykach ... po wymianie jest juz gitara i pedal moge naciskac ile tylko chce a on wciaz miekki jest
  8. Tylko ze u mnie krociec jest sztywny i hamulce sa.... Nie chodzi mi o problem z hamulcami bo praktycznie go nie mam .. Chodzi mi o brak podcisnienia przez co nie dziala mi n75 i n18 ....
  9. Wiem ze nie do tego ale moze ktos znajacy sie na rzeczy kliknie w linka i cos podpowie A tak jak juz pisze to czy wiadomo Wam kto z forum moglby wiedziec cos o spotach we wloclawku w niedziele na lidlu ? bo nie pamietam o ktorej godzinie to jest a bym jutro podjechal bo moze ktos cos pomoze
  10. Ech ... Narzekacie na włocławek a ja tam mieszkam Heh Powiem wam tak ... ze obojetnie z ktorej strony bedziecie wjezdzac ale widac tablice "Wloclawek" i juz czlowiek wie ze w domu Pomoze ktos w moim temacie?
  11. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=105021 Witam Kolegow pomoze ktos?
  12. Witam! Mam passata 1.9 TDI AFN 110km z 1997 roku Variant. Kolo marca auto stracilo moc. Niewiedzialem co mu dolega wymienilem przeplywke na pierburga zawor n75 na pierburga przewody podcisnieniowe wszystkie filtry itd. Auto odzyskalo moc jezdzilo jak trzeba az do pewnego czasu. Zaczal znow pojawiac sie tryb awaryjny ale nawet w trasie podczas jazdy predkosc kolo 100 szybko wylaczyc / wlaczyc zaplon i juz dobrze i ciagnie dalej ... ale to niebezpieczne bo mocy moze zabraknac w kazdym momencie np podczas wyprzedzania.... Dzis postanowilem zajrzec o co kaman ... Wyskakuje na Vagu blad o przeladowaniu turbiny w kolektotrze blad 557. Patrze czy kierowniczki luzno chodza ... zdjalem wezyk z tej gruchy gdzie jest sztanga podczepian drugi zaciagam ustami wszystko elegancko luzno chodzi w zakresie kolo 2.5 cm... odpalam i patzre a tu brak podcisnienia na wezyku ... i sie zalamalem wkladam stary n75 to samo .. przekopalem wszystkie wezyki wszystko jest ok wytargalem gruche vaccum sprawdzilem szczelna ... i moje podejrzenie padlo na pompe vac. Zaobserwowalem tez sytuacje z hamulcem tzn wcisne go kilka razy pedal robi sie twardy a jak trzyman to powoli wpada (na odpalonym silniku) czyli zbyt male cisnienie produkuje ta pompa. Nie wyciagalem jej bo niewiem jak sie do niej zabrac jak ja sprawdzic... Czy moglby ktos mi pomoc co i jak tu mozna zdiagnozowac? Z gory dziekuje za pomoc .... PS. Do moderatorow moj temat to nie tylko spadek mocy . Prosze nie odsylac do FAQ gdyz tam nic zadnej pomocy nie ma tylko strona z google z takimi przypadkami....
  13. Dodam ze to moze byc wina przeplywki . Sam mialem podbny problem . Wezyki wymienione n75 wyczyszczony ale nie dawal rady kupilem nowke pierburga i bez poproawy dokupilem nowke przeplywke pierburga i juz inny samochod od 2 tys (jak zalacza sie turbo) ciagnie do konca obrotomierza .... na 3 biegu potrafi przemielic kolami . Przeplywki nie wyrzucalo na kompie ale to jej byla wina.
  14. Panowie ja dzis rozebralem podsufitke i wyjalem antene(jest tylko przewod antenowy nie ma zadnego drugiego np od wzmiacniacza). Ale dla mnie to troche dziwne jest. Mam radio blaupunkta (nie fabryczne) oraz zestaw nokii (antena na bocznej tylnesz szybie Variant) Radio bardzo slabo odbiera tylko jedna stacje i odziwo to nie radio maryja. Gdy do radia dostykam (do gniazda antenowego) jakis przedmiot metalowy nawet glupia srobke to juz odbior jest bajeczny ... radio lepiej odbiera bez podlaczonej anteny niz z podlaczona. Wedlug mnie wina lezy w przewodzie antenowym. I poradzcie co zrobic . wymienic sam maszt z podstawka czy przewod ? Jelsi chodzi o maszt to juz wyjasnione w temacie co i jak tylko jak to bedzie z kablem ? i czy dostane taki kabel na allegro lub gdzies w rozsadnych pieniadzach . Acha i oczywiscie mam separator antenowy ale bez zadnej roznicy.
  15. No zobacze w sobote mam miec przeplywke na podmiane do testu. Ale z tym trzymaniem na obrotach to moze wcale nie takie glupie ale czy to bardziej nie zaszkodzi silnikowi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności