Torreto Zgłoś #121 Napisano 8 Stycznia 2011 możesz to zgłosić i na pewno to zmienią. Tu najlepszy przykład tego:http://forum.vw-passat.pl/showthread...76#post1106476 Juz napisalem zeby dodano Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #122 Napisano 12 Stycznia 2011 Torreto zrobiłem filmik jak mój passat przyśpiesza z manualem i jak z automatem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #123 Napisano 12 Stycznia 2011 ale mół bagienny, moje tdi przyspiesza w 5 sekund do 200 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #124 Napisano 12 Stycznia 2011 jak go ciągne moim polonezem to tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #125 Napisano 13 Stycznia 2011 Torreto zrobiłem filmik jak mój passat przyśpiesza z manualem i jak z automatem. No ladnie w automacie jest zmiana przy 6500 a w manualu przy 7000obr a 193 konie zaczynaja sie chyba od 6400obr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidr Zgłoś #126 Napisano 15 Stycznia 2011 Witam! Jestem od niedawna na tym forum. Jakiś niecały miesiąc temu sprowadziłem passata z Niemiec (dane obok). Auto w miare pewne, sprowadzone od dalszej rodzinki, poza tym sprawdzone u znajomych mechaniorów. Wszystko z nim ok, chodzi jak w zegarku, silniczek pięknie pyka, zero problemów. Jestem na maxa zadowolony. I tak pare dni temu postanowiłem sprawdzić po wklejce w książce serwisowej co mam dokładnie w wyposażeniu i patrze sobie, czytam i pisze 5-biegowa automatyczna skrzynia biegów. Trochę dziwne bo mam 6-biegową manualną. Auto dzisiaj sprawdzone także po numerze VIN przez Górala i także wyszło ze wyjechało z fabryki z tiptronikiem. Gdyby nie to moje dociekliwe sprawdzanie wyposażenia, to nigdy bym nie pomyślał że skrzynia była wymieniana. Tak jak piałem auto pięknie śmiga, przyśpiesza że aż miło, spalanie małe. Zero problemów z ESP albo ABS'em, odpalaniem, nie ma żadnego podbijania obrotów przy zmianie biegów. W sumie to jeszcze nie gadałem z tą rodzinką od której kupiłem ale na początku się troche przestraszyłem. Bo kupę kasy wydałem i jeszcze coś kombinowane było. Ale poczytałem ten wątek i na innych forach i już jestem spokojny. Można spokojnie jezdzić ze zmienioną skrzynią Ale jeszcze nudzę to potwierdzić na 100%, zagadam z rodzinką z niemiec od ktorej kupilem auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARECKY Zgłoś #127 Napisano 16 Stycznia 2011 Ostatnio natrafiłem na takie oto ogłoszenie - nie mam żadych odczuć zzwiązanych z ta firmą bo nigdy nic u nich nie robiłem ani nie kupowałem ale może się komuś przydać: http://allegro.pl/vw-passat-b5-99-05-przerobka-automat-na-manual-i1379221797.html Ja sam natomiast bardzo cieszę się że trafiłem na tego posta bo mimo że mój naftomat śmiga jak szalony to w razie "W" jestej już zupełnie spokojny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KAWA Zgłoś #128 Napisano 16 Stycznia 2011 Ostatnio natrafiłem na takie oto ogłoszenie - nie mam żadych odczuć zzwiązanych z ta firmą bo nigdy nic u nich nie robiłem ani nie kupowałem ale może się komuś przydać: http://allegro.pl/vw-passat-b5-99-05...379221797.html Ja sam natomiast bardzo cieszę się że trafiłem na tego posta bo mimo że mój naftomat śmiga jak szalony to w razie "W" jestej już zupełnie spokojny. też znalazłem tą aukcje nawet do nich dzwoniłem ale na razie mój tip też śmiga teraz mam dylemat czy wymieniać olej w tipie czy nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidr Zgłoś #129 Napisano 17 Stycznia 2011 Ktoś jeszcze jeździ ze zmienioną skrzynią? Jakieś niepokojące objawy po dłuższym czasie użytkowania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARECKY Zgłoś #130 Napisano 17 Stycznia 2011 wymieniać olej w tipie czy nie Powiem tak: ja nie wymieniałem i to wcale nie dlatego, że skrzynia bezobsługowa (chociaż na stronie producenta skrzyni nie pamiętam już ZF? ZG? jest instrukcja wymiany ), że to jednak spory koszt itp. ale rozmawiałem z mechanikiem który zjadł zęby pracując przez 15 lat w niemieckim ASO VW i stwierdził że nowy olej bardzo skutecznie wypłukuje wszystkie drobiny, opiłki, które po wymianie bardzo szybko zapełniają filtr (sam od siebie tak się domyślam że mało kto dodatkowo czyści magnes który jest w skrzyni) i idąc dalej tym tokiem stwierdził że na jedną wymianę oleju trzeba by było przynajmniej trzy razy zmienić filtr, czyli znowu cały olej a że to pracochłonne i kosztowne to wszytko zależy od stanu oleju jaki jest no i organoleptycznie ocenił mój olej jako nadający się do dalszej pracy - natomiast ja nie wiem czy ktoś go wcześniej nie wymieniał w międzyczasie - podobno była odpowiednia konsystencja i kolor - wolałem nie ryzykować. Jest dużo opinii tu na forum że po wymianie oleju kilka tysięcy i skrzynia pada co miało by sens w zestawieniu z tezą tego mojego mechaniora o opiłkach. Podsumowując wybrałem mniejsze zło - tym bardziej że skrzynia pracuje idealnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #131 Napisano 18 Stycznia 2011 moja padła około 20000km po wymianie. nie wiem czy miało to jakiś związek z wymianą, ale tak właśnie było. wcześniej prawdopodobnie nigdy nie był wymieniany olej, pierwsza wymiana zrobiona przy 178000km, przy 198000km padła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #132 Napisano 18 Stycznia 2011 u mnie podobnie jak u golab21, skrzynia padla po 2 latach od zmiany oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marko Zgłoś #133 Napisano 18 Stycznia 2011 jak mi mechanik wymieniał olej 3lata temu (wtedy kupiłem) 90000km temu mówił mi przy odbiorze auta że filtr był zawalony olej czarny przepalony niedawno znów wymieniałem (wymieniam co 45000-50000km) olej był czerwony jak nowy, automat DMX chyba 4 biegowy w moim przypadku wszystko ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi1982 Zgłoś #134 Napisano 18 Stycznia 2011 Witam panowie mam taki problem,jestem świeżo po przekładce tiptronica na manual 5 biegów w passacie b5 99r 115 ajm w sumie wszytko tyra oprócz tempomatu,na poczatku wywalało błedy odnosnie czujnika stopu wiec zakupiłem nowy błedy co prawda znikneły ale problem ten sam tempomat nie chodzi....moje pytanie brzmi gdzie moze leżec problem i czy czujnik sprzegła musi byc podłaczony....przed operacja wszystko grało jak nalezy odnosnie tempo.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #135 Napisano 20 Stycznia 2011 (edytowane) czujnik sprzęgła musi być podłączony bo ecu "myśli", że jest wciśnięte sprzęgło. w AVF, AWX, AVB, ATJ i AJM do jednego z pinów czujnika trzeba podpiąć +12v po stacyjce, a drugi podłączyć przewodem bezpośrednio z ECU na pin numer 66. +12 po stacyjce ja brałem z czujnika stopu. w kości ECU są wolne piny, wystarczy ją rozebrać wyjąć pin i zaprasować. Edytowane 20 Stycznia 2011 przez golab21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kooonrad Zgłoś #136 Napisano 22 Stycznia 2011 Witam, również jestem świeżo po wymianie na manual w AFN. Przejechał około 60km i było ok. Później na krótkim odcinku wcisnąłem pedał gazu do końca i gaz się jakby zaciął. Sam dodaje gazu na max obroty... jedyny sposób by zaprzestał to wciśnięcie pedała hamulca. Dodam, że mechanik który to robił (wymianę) nie ustawił jeszcze wtrysku przy odpalaniu (czy jakoś tak ). ABS się nie pali. Tempomat również nie podpięty (nie wiedział jak podłączyć kable przy czujniku sprzęgła. Mam umówiony termin na poniedziałek u dobrego elektryka który bez problemu wszystko ustawi jak należy jednak potrzebuję samochód na dziś i zastanawiam się czy da się to samemu jakoś zrobić (żeby gazu nie dodawał). Dodatkowo szczytałem błąd z climatronika (119 - 0119 Sensor prędkości pojazdu – brak sygnału (G68) ). A po wyjęciu bezpiecznika od tempomatu, automatycznej skrzyni i chyba wstecznego (jeden i ten sam bezpiecznik) auta gaśnie i już nie odpala. Mam nadzieję, że w miarę logicznie to wszystko napisałem... Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam Konrad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #137 Napisano 22 Stycznia 2011 na krótkim odcinku wcisnąłem pedał gazu do końca i gaz się jakby zaciął. Sam dodaje gazu na max obroty... ja myślę, że problem będzie z potencjometrem przy pedale gazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #138 Napisano 22 Stycznia 2011 W AFN trzeba zrobić mostek na przekażniku nr nie pamietam na 2 pinach i po kłopocie. Pali bez problemu. Podłącz po Vaga powinno Ci wywalić bład czujnika połozenia gazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #139 Napisano 22 Stycznia 2011 A co się będzie działo jak nie mam podpiętego czujnika sprzęgła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #140 Napisano 23 Stycznia 2011 A co się będzie działo jak nie mam podpiętego czujnika sprzęgła? nie będzie działał tempomat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach