bojownik Zgłoś #421 Napisano 7 Maja 2010 Kąt początku wtrysku na ciepłym ma wartość 68, powinna się mieścić w 51-73, czyli wartość skrajna, górna u mnie. W tej pompie nie da się ustawić kąta wtrysku, gdyż robi to chyba sterownik pompy. Ponoć można wymienić sam sterownik, ale to może dać niewiele, ponieważ jeśli do pompy dostanie się powietrze (jeżdżenie na rezerwie), nieumiejętna wymiana filtra paliwa, zapowietrzenie z innej przyczyny lub tankowanie złej jakości paliwa to tam się coś zaciera (tłoczek?) blokuje, jak się zblokuje puszcza za duży prąd na tranzystor, ten się pali, auto stoi. Tu masz napisane jak sprawdzić kąt wtrysku: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235&postdays=0&postorder=asc&highlight=ustawienie+k%B1ta+wtrysku&start=0&sid=01c864a2b8426fa43ffee18f13e146d6 A tu jaka powinna być wartość poz. nr.2 http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_6_Zylinder_VE.html Przejeżdżę dwa baki na STP pod rząd i sprawdzę, może wartość spadnie. Mam taką nadzieję. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McKanar Zgłoś #422 Napisano 7 Maja 2010 Brawo. Masz niesamowity dar powiem ci, że po 20 kilosach już czułeś różnice. Ahh ten STP Oj tam nie przesadzaj to było moje "odczucie" hehe. Fakt faktem kilka km od tego czasu przejechałem (około 200) na tym cudownym środku i jest lepiej niż przed wlaniem. Nie wiem co to mi wyczyściło ale poniżej 10oC, przy odpalaniu na zimnym silniku słyszałem głośno, za głośno nawet, pompę paliwa. Teraz jest oki. Tak jak pisałem wcześniej silnik pracuje ciszej i równiej, rozruch łatwiejszy. Co do spalania róznicy nie widzę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter18 Zgłoś #423 Napisano 24 Lipca 2010 ja dzis zalalem na pelny bak formule do czyszczenia wtryskiwaczy bylem pewien ze to jest formula do diesela bo byla czarna buteleczka jednak okazalo sie ze to formula do silnika benzynowego!! Martwie sie teraz ze to moze zaszkodzic silnikowi jak myslicie,mial ktos juz taki przypadek?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #424 Napisano 24 Lipca 2010 Martwie sie teraz ze to moze zaszkodzic silnikowi jak myslicie,mial ktos juz taki przypadek?? Nic się nie stanie, spoko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter18 Zgłoś #425 Napisano 24 Lipca 2010 mam nadzieje;) tu jest podobny temat i kamien spadl mi z serca;) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=26402&highlight=dodatek+paliwa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fievral Zgłoś #426 Napisano 18 Września 2010 Mam zamiar zalac STP bo polecil mi to kuzyn ktory jezdzi w angli fordem mondeo z 2006 r. (dieslem) po zalaniu jakiegos specyfiku wlasnie tego typu jak stp w angli bardzo sie cieszyl bo fordzikowi sie bardzo poprawilo, potem za jakies dwa tygodnie zjechal do polski i tu z 2 miesiace juz jezdzi i mowi ze jest coraz gorzej z wozem bo mamy takie beznadziejne paliwo a tankuje tylko na bp jeszcze jakas niby lepsza ON, i tu moje pytanie jak myslicie czy to faktycznie wina paliwa czy moze ten specyfik tak mu zadzialal ze polepszylo sie tylko na troche a potem robi sie tylko gorzej, i przy okazji gdzie byscie polecali tankowac? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal28 Zgłoś #427 Napisano 22 Września 2010 (edytowane) ja zalałem stp bo mi bipy na trzech pompowtryskach podchodziły na 20 i z tego co zauważyłem to poprawiło się od 5 do 11 punktów na ostatnim miałem 20 a mam 9 co do spalania to bez zmian zauwazyłem że przestał mi dymić rano (zawsze widziałem dym przez 5 sekund teraz go nie ma) ps. tankuje tylko bp ultmiate czasem verve na orlenie a mimo to przez niecałe dwa lata bipy pompek pogorszyły się dwukrotnie z niezłych na średnie niestety Edytowane 22 Września 2010 przez rafal28 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a_r_t_i Zgłoś #428 Napisano 5 Października 2010 Witam. W wątku jest napisane że przed użyciem preparatu STP zaleca się wymianę filtra paliwa. Może się mylę ale skoro ten preparat czyści także syf z przewodów paliwowych, pewnie ze zbiornika trochę też to czy ten cały szmelc nie osadzi się na nowiuteńkim filtrze paliwa ? Nie powinno być tak że wlewamy STP, wyjeżdżamy cały zbiornik i dopiero po tym wymieniamy filtr paliwa na nowy ? Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #429 Napisano 5 Października 2010 a wtedy cały roztopiony syf leci do wtrysków? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a_r_t_i Zgłoś #430 Napisano 5 Października 2010 Zatrzymał"by" się na starym filtrze. To "by" nie napisałem przypadkowo, ponieważ zadzwoniłem do firmy STP i na pytanie jak to jest z tym filtrem to Pan odpowiedział mi że nie ma znaczenia, ponieważ preparat nie czyści przewodów paliwowych lecz działa dopiero we wtryskiwaczach i w komorze spalania - wspominał coś o cząsteczkach węgla. Powiedział, że ma zaleceń co do wymiany filtra paliwa przy stosowaniu tego preparatu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal28 Zgłoś #431 Napisano 6 Października 2010 ja nie wiem bo wymieniłem filtr przy wlaniu stp ale od tego czasu przestał całkowicie dymić czy to rano czy jak nagrzany a wcześniej dymił mi nawet jak był nagrzany po 10 minutach zapalam silnik i znów dymek teraz nic nie ma... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #432 Napisano 8 Października 2010 ja wczoraj zmienilem filtr wiec za tydzien profilaktycznie zaleje STP Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pyruś Zgłoś #433 Napisano 1 Listopada 2010 Też używałem tego preparatu STP i również jestem zadowolony. Jak już jesteśmy przy preparatach czyszczących nasze silniczki to mam pytanie: czy używał ktoś z was Panowie takiego psikaczu http://moto.allegro.pl/naprawa-egr-turbo-diesel-tdi-tdci-dci-turbina-vnt-i1299916276.html ? Czy to coś pomaga czy może wręcz przeciwnie? Czy to bezpiecznie tak psiknąć w turbo ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snoop15 Zgłoś #434 Napisano 2 Listopada 2010 Witam Tak jak kolega wyżej, bezpieczne tak psiknąć w turbo ten preperat ?? Bo to by było dobre gdyby czyściło nam turbawki bez jej rozkręcania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #435 Napisano 2 Listopada 2010 było kiedyś na forum, a nawet chyba w tym temacie - tyle, że gość wd chyba prysną później silnik wymieniał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #436 Napisano 4 Listopada 2010 było, wd się zapalił w komorze i silnik rozkręcił się jak bolid F1 :debil:debil Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pyruś Zgłoś #437 Napisano 4 Listopada 2010 No po WD40 to się nie dziwie, że silnik może paść. Wydaje mi się natomiast że ten preparat jest na innej bazie. Tu jest filmik jak gość zapodaje to do forda na końcu filmiku widać jaki syf wylatuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krycha Zgłoś #438 Napisano 10 Listopada 2010 Witam. Czy słyszeliście może o produktach firmy BG Products? Mają to samo zastosowanie co STP, m. in. do czyszczenia układu paliwowego i silników diesla. Mam zamiar sobie przeczyscic autko i zastanawiam sie które płyny użyć. Z góry dzieki za podpowiedz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek11 Zgłoś #439 Napisano 11 Listopada 2010 (edytowane) Zalałem LIQUI MOLY SPULUNG do swojego AVF profilaktycznie. Wnioski: - poprawa w gr 013 i 023 (było dobrze, jest lepiej) - brak dymienia przy porannym rozruchu - lepsza kultura pracy - odczucia subiektywne; Zastosowanie preparatu za ok. 50 zł negatywnych skutków nie przyniosło. Każdy zrobi jak uważa Pozdrowił gr 013 018 023.xls 11112010 gr013 023.xls Edytowane 11 Listopada 2010 przez darek11 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #440 Napisano 11 Listopada 2010 a ja mam takie pytanie, np jak zaleje sobie 20 litrów ropy i np wleje 1/3 stp, potem gdy wyjezdze to paliwko ile sie da wleje znów 1/3 stp i tak jeszcze raz to możliwym do przyjecia jest takie rozwiazanie? czy poprzez taki podział niezwiekszy sie w pewnym momencie w okreslonej ilosci paliwa steżenie preparatu? mi sie zdaje ze dopuszczalnym jest takie rozwiazanie co wy na to? pisze poniewaz szkoda mi topic 300zł w paliwo za jednym zamachem zwłaszcza ze studiuje;p wiec kazdy rozumie dlaczego tak nie inaczej:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach