Skocz do zawartości

piter18

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piter18

  • Urodziny 18.07.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Świebodzice

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam,też miałem błąd 17978,skasowałem Vagiem i już sę nie pojawia.Dodam ,że ostatnio wymieniałem obudowe kluczyka i nie przełożyłem transpordera,wiec auto nie odpaliło ,zaczęła migać kontrolka immobilizera i z tad ten bład.
  2. Witam ,dziś zaniosłem sprężarke do sprawdzenia bo wydawała dziwne dzwięki(ale chłodziła)z tym,że gaz się już wyczerpał więc ją wykręciłem.Gość co regeneruje powiedział ,że to szrot bo w ogóle nie zasysa.Polecił mi za 550zł po regeneracji. Jakoś nie chce mi się wierzyć,bo co tam sie może spartolić żeby sprężarka nie zasysała.
  3. Witam,dziś zdejmowałem tapicerke i blachę drzwi kierowcy ponieważ wymieniam głośniki.Po złożeniu wszystkiego do kupy nie mogłem otworzyć owych drzwi ani z zewnątrz ani wewnątrz.Cudowałem z pilotem,kluczykiem,guzikami na przednim panelu,stukalem w okloice zamka -bez skutku.Okazało się,że po złożeniu tapicerki pancerz linki od klamki wewnętrznej zsunął się z mocowania i linka była mocno napięta.Odchyliłem tapicerkę z zatrzasków ile się dało i wyczepiłem całkiem linkę z klamki ,drzwi puściły od zewnątrz.Jutro złoże tapicerkę jeszcze raz.To jest napewno jeden z powodów,przy których blokują się drzwi.Dodam jeszcze ,że drzwi pasażera też się czasami blokują i nie można otworzyć z obu stron.Tak się dzieje jeśli ktoś pociągnie za klamkę zewnętrzną gdy auto jest zamknięte,wtedy po otwarciu z pilota nie można otworzyć drzwi,wtedy zamieniam rękę w młotek(sprawdzony sposób:)) ,parę stuków w okolice zamka i drzwi się odblokowują
  4. Witajcie,dziś postanowiłem wykręcić sprężarkę z Passata ,nie maiłem w układzie czynnika bo wyświetlacz miga od climatronica tak więc chcę na spokojnie w domu przy niej pogrzebać.Ostatni raz pracowała może z pół roku temu jak był jeszcze czynnik chłodzący,po włączeniu klimy sprężarka strasznie wyła, niczym nocne zakończenie programu w telewizji(tylko na niższych tonach) Na wyłączonej ,zadnych dzwięków.A więc można wykluczyć łożysko sprzęgła,myślę ,że to łożysko gdzieś w środku sprężarki.Rozbierał ktoś już kompresor w środku ? Czy można dokupić takie łozysko i jak z jego wymianą? Chyba ,że przyczyną tych dzwięków może być samo sprzęgło ,elektromagnes,nie wiem,miał ktoś już z tym doświadczenie?
  5. Byłem na ustawieniu zbieżności bo mi ściągało w prawo i musiałem mieć lekko skręconą kierownice w lewo do jazdy na wprost.Teraz jak trzymam kierownice prosto to nie ściąga ale jak puszcze to ściąga w prawo;/
  6. witam, też nie mam kontrolki oleju gdy odpalam auto ,mam pełny FIS więc w tych modelach tak już poprostu jest.Ale zastanawia mnie jedno ,ostatnio wymieniałem olej i po pierwszym odpaleniu auta powinno coś zakomunikować o ciśnieniu a na wyświetlaczu cisza ,jak myślicie?
  7. witam, wymieniałem osłonę przegubu,robiłem to pierwszy raz i zapomniałem dać na półoś dwóch podkładek metalowa cienka i grubsza plastikowa widocznych na foto.Przegub trzyma się tylko na tym metalowym pierścieniu ,który jest we wgłębieniu widoczny na foto.Teraz pytanie do czego służą te 2 podkładki ,czy można jeździć bez nich. PS fotka zapożyczona z warsztatu:)
  8. witam wymieniam caly komplet wahaczy i mam problem, nie moge wybic sworzni wahaczy dolnych(banan i prosty) ze zwrotnicy.Walilem z godzine mlotkiem i nic.Mozecie polecic jakis ściągacz na te sworznie?.Dodam jeszcze ze gorne wahacze mam odkrecone i kolumne.Troche lata cala zwrotnica moze lepiej skrecic gorne to lepiej bedzie wybic dolne.
  9. wlasnie mi tryka w prawo zgodnie z kierunkiem pracy, w lewo gdy obracam nic nie slychac.Nic nie czuc aby cos przeskakiwalo lub blokowalo ,prawo czy lewo taki sam opór krecenia.
  10. Witam,wczoraj sciaglem pasek z rolki alternatora i jak krece reka rolke w prawo to kreci sie razem z wirnikiem i slychac lekkie trekotanie ,jak krece w lewo to tez razem z wirnikiem ale juz nie trekocze w obie strony jest taki sam opor,czy sprzegiełko mam do wymiany prosze o odpowiedz
  11. ostatnio wymienialem z kolega gorny przedni wahacz i bez demontazu gornej czesci kolumny zawieszenia sie nie obejdzie ,gdyz nie darady wyciagnac sruby z tulei wahacza bo sruba jest po zewnetrznej stronie a nakretka po wewnetrznej. Doszlismy do wniosku zeby nowy wahacz przykrecic odwrotnie tzn. nakretke po zewnetrznej a srube po wewnetrznej i na przszlosc obyloby sie bez odkrecania kolumny. Teraz pytanie czy to ma jakis wplyw na prace wahacza itp
  12. mi telepal sie caly wydech a przyczyna byly wyrobione gumowe zawieszki. Spiąłem je zwykla opaska zaciskowa do kabli aby usztywnic gume,drgania ustaly az milo w kabinie
  13. mam podobny problem temperatura powietrza w okolicach 12 stopni do pracy mam 14 km po 6 km wskazowka temperatury zaczyna diopiero rosnac i dochodzi do tej kreski przed 90stopni i ani rusz wiecej czyli na oko 70 stopni.Jazda normalna 2-2.5 tys. obrotow mysle ze po przejechaniu tych 14 km pasztet powinien osiagnac 90stopni. Dodam jeszcze ze waz gorny od chlodnicy goracy a ten dolny tez lecz ciut mniej.Czy to objaw termostatu czy czujnik temperatury???
  14. do wymiany termostatu w afn najlepszy by byl kanal lecz nie mam dostepu.Kumpel ma takie metalowe podjazdy tylko czy by caly plyn zlecial jak by auto stalo pod kątem np 30 stopni
  15. witam , zabieram sie za wymiane termostatu i odrazu wymienie caly plyn na G12 a zalany mam jakis zielony prestone cos takiego. Z tego co czytalem G12 nie mozna mieszac z innymi plynami a po spuszczeniu starego zawsze cos zostanie w ukladzie moze jakies 2 litry .Teraz jak zaleje G12 to sie wymiesza z reszta tego starego czy cos moze sie stac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności