artur94
-
Liczba zawartości
60 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O artur94
- Urodziny 27.05.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Artur
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Londyn
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2001
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
uchyl rąbka takemnicy proszeee Wlasnie tak zaczołem naprawiać moje przegięte drzwi przez wiatr włożyłem chusteczke chigieniczną w miejsce gdzie śruba opiera się o zawias i troche pomogło ale chyba sprubuje jeszcze raz. Może tym razem kawałek kartki papieru do drukarki, papier to tak aby nie znicszczyć laieru. Sprubuje i napisze
-
Możesz jaśniej prosze, gdzie wymienić ten O ring??
-
Regulacja regulacją. A ja mam problem taki, że był ostatnio miesiąc temu silny wiatr w Londynie i po otwarciu drzwi na stacji benzynowej, wyrwało mi je z dłoni i otwarły się z całym impetem usłyszałem również trzask w zawiasach nic nie pękło ale coś się przegieło. Teraz drzwi nie chcą się zamykać tak jak wcześniej. W zawiasie dolnym śruba wkręcona w drzwi opiera się o zawias i drzwi pod końcem zamykają się ciężej. Zastanawiam się nad wymianą zawiasu, ale nie chce się rozczarować. Mogły przegiąć się drzwi albo słupek. Czy miał już ktoś tak, że śruba opierała się o zawias?? Dokręciłem ją nie pomogło. Pozdrawiam szerokiej drogi i bezwypadkowej
-
01336 - Grupowa magistrala danych układu komfortu, rozwiązanie problemu, schemat CAN
artur94 odpowiedział artur94 → na temat → Kody błędów
Ja to wszystko sam wyczytałem z internetu, to co było mi potrzebne do rozwiązania mojego problemu, czyli sam możesz też rozwiązać swój problem.(nie zajmuje sie na codzień takimi sprawami) Myśle że układ komfortu działający w jedno przewodowym trybie pracy nie powinien pobierać dodatkowej ilości prądu. najlepiej rozłącz radio i zbędne elrmęty elektryczne samochodu. Sprawdz czy pod dywanem nie ma wody po stronie gdzie znajduje sie układ komfortu. A i wymień mechanika bo tamci cię oszukują po rozkopaniu wszystkich dżwi i tak nie będziesz w stanie zobaczyć który kabelek jest przerwany. Jak rozwiązałeś problem to napisz. Pozdrawiam -
Piszecie o wymianie erg bo cieknie? Jak dobrze zrozumiałem to olej w erg jest z turbiny lum z odmy, to gdzie tu usterka zaworu ERG?? Czy on nie powinien cieknąć olejem mimo zalanego całego układu powietrznego?? Jak to wszystko umyć interkuler i te rury? Mydłem? Dzieki za podpowiedzi i oby bez pożarów. Ach jeszcze jedno jaki jest nr starej pokrywy zaworów a jaki nr nowej? Dzięki Pozdrawiam szerokości.
-
Dziwne wskazania cisnienia doładowania - brak mocy
artur94 odpowiedział antost → na temat → Analizy logów
Witam jeszcze raz pisze tylko żeby przekazać że przy takich objawach jak opisane powyżej. w moim przypadku po wymianie na nowy czujnik wszystko wróciło do normy. Tylko mam jedno pytanie; Tak jak kolega pisał na początku : -"Dziwne jest to, że na kanale 11 w MB dla aktualnego ciśnienia doładowania mam 2983.5" Po wymianie czujnika wartość jest o wiele niższa coś koło 1081.2 program vag com sugeruje wyższe wartości. Wiem że sie czepiam ale może komuś to pomoże. Jaka powinna być prawidłowa wartość ciśnienia doładowania mierzona przez sprawny czujnik i czy różni się pomiędzy różnymi typami silnika np;1.9 ?? Pozdrawiam szerokiej drogi -
Dziwne wskazania cisnienia doładowania - brak mocy
artur94 odpowiedział antost → na temat → Analizy logów
Dzięki kolego mam tak samo, po zdjęciu pokrywy widać numer części. Dzięki i pozdrawiam -
Dziwne wskazania cisnienia doładowania - brak mocy
artur94 odpowiedział antost → na temat → Analizy logów
Jak już kopiłeś ten czujnik, to czy pamiętasz jaki był numer części do AWX, bo etka przestała mi działać? Dzięki za odpowiedz pozdrawiam i szerokiej :-) -
Dziwne wskazania cisnienia doładowania - brak mocy
artur94 odpowiedział antost → na temat → Analizy logów
Witam wszystkich. Jak tam Tomaszu objawy powróciły ? Od tygodnia mam taki sam problem objawy są identyczne. Logów nie zrobiłem ale ciśnienie ( na kanale 11 w MB dla aktualnego ciśnienia doładowania mam 2983.5) jest tak samo. Czy takie objawy powoduje tylko ten czujnik lub jego okablowanie? Kody błędów to tylko to: Przebieg: 248220km 2 - ilosc znalezionych bledów. Oto one: 17965 - Regulacja ciœnienia do³adowania P1557 - 35-10 - przekroczona granica regulacji - Sporadyczny 18043 - Magistrala danych uk³adu napêdowego P1635 - 35-10 - brak informacji ze sterownika klimatyzacji - Sporadyczny Kody gotowosci: 0 0 X X X Dzięki za pomoc pozdrawiam -
Dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam szerokiej
-
Witam serdecznie wszystkich. Odgżeje kotleta bo nigdzie nie moge znaleźć. Mam taką sprawe, kiedyś miałem problem z przewodami na pompowtrysku podoginałem zadziałało. Tyle że ostatnio padła jedna z pompek, myślałem że to znowu przewody i znowu je doginałem, nie zadziałało. Okazało sie puźniej że sprężyna na jednej z pompek się urwała ( czy jest ona jeszcze do naprawienia). Ale mam pyttanie odnośnie tych przewodów, czy można je wymienić na nowe bez zdejmowania głowicy, bo troche tam mało miejsca??? Dzięki za odpowiedz szerokiej drogi :-)
-
Montaz fotelika dla dziecka w systemie ISOFIX
artur94 odpowiedział navik → na temat → Poradniki i instrukcje
Dziękuje bardzo za pomoc "vipereeek" pozdrawiam Już zamontowane 20 minut i po sprawie. Teraz najtrudniejsze wybór fotelika :-) -
Montaz fotelika dla dziecka w systemie ISOFIX
artur94 odpowiedział navik → na temat → Poradniki i instrukcje
Pozdrawiam wszystkich a wszczegulności autora tego wątku gdyż przez niego kupiłem właśnie 2 x isofix uchwyty w serwisie 98 funtów z śrubami . A dzięki tem forum rozwiązałem wiele problemów jak również wiele unowocześnień w swoim passacie. Ale pytanie mam odnośnie śrub mątażowych uchwytów isofix, czy może ktoś posiada informacje z jaką siłą dokręcić te owe śruby?? -
01336 - Grupowa magistrala danych układu komfortu, rozwiązanie problemu, schemat CAN
artur94 odpowiedział artur94 → na temat → Kody błędów
Przepraszam bardzo rosiel odwoluje to co wcześniej napisałem na twuj temat już tego niema. Nie zrozumiałem zdania kiedy napisałeś : -"nie wazne gdzie ida bo blad jest odnosnie magistrali pracujacej na 1 przewodzie" tyle że czeba było dopisać - nie wazne gdzie ida bo blad jest odnosnie magistrali pracujacej na 1 przewodzie a powinna pracować na 2 przewodach. "nie wazne gdzie ida" Tyle że to było bardzo ważne dla mnie bo wiedziałem że to na 100% przewody siei can bus a nie wiedząc gdzie ida nie potrafiłem ich sprawdzić bez znalezienia drugego końca. Wiesz jak to jest z kimś kto sie prubóje dowiedzieć co z czym i gdzie dla ciebie to pewnie była by "bułka z masłem" a ja spędziłem przy tym chyba z miesiąc. Ale byłem zadowolony z rezultatu. Jeszcze raz przepraszam pozdrawiam i szerokiej drogi -
01336 - Grupowa magistrala danych układu komfortu, rozwiązanie problemu, schemat CAN
artur94 odpowiedział artur94 → na temat → Kody błędów
Przepraszam ze tak puźno odpisuje ale już tak często tu nie zaglądam. Wydaje mi się że u Ciebie to to samo tyle że przewody tracą łączność a nie są lub nie jest on jeszcze przerwany. Sprubuj wykasować błąd i zobacz czy zaraz powraca u mnie praktycznie nie dało siė go skasować. Po ponownym skanie bez odłanczania kompa błąd był. Możesz to jeszcze sprawdzić tak że : tak jak wcześniej pisalem dojdz do tego okienka gdzie mi przeskakiwalo jedno żyłowe i dwużyłowe i pootwieraj drzwi pozamykaj zobacz czy choć raz przeskoczy na jedno żyłowe przy którychś drzwiach. Daj znać jak Ci poszło. Raczej teraz szybciej odpisze. A i pamiętaj że jestem samoukiem tak że moge się mylić pozdrawiam