Skocz do zawartości

fievral

  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O fievral

  • Urodziny 04.03.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zakrzówek

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Szczerze passat 101hp a 130hp to te same samochody roznia sie tylko moca co prawda turbina w 130 jest troche wieksza ale moc zalezy od ustawienia w komputerze, oba maja pompowtryski ale tu nie masz sie czego obawiac poniewaz one nie padaja co jest mankamentem w b6., lepszy jest zdecydowanie passat ze skrzynia 5 biegowa niz 6 biegowa, przy zakupie zwroc uwage na sprzeglo bo 2mas w naprawie tani nie jest, co do 2.5 tdi to rozrzad jest zdecydowanie drozszy a silniki o wiele bardziej awaryjne.
  2. Witam, juz sprawdzilem, choc ciezko w to uwierzyc to okazalo sie, ze gdzies miedzy klocki wpadl maly kamyk ktory trac skrzypial tak ze sie wytrzymac nie dalo, wypadl podczas wyjmowania klockow wiec nie wiem gdzie dokladnie sie znajdowal. Pomysl ze to moze byc to, podrzucil mi znajomy mechanik, ktory mowi ze taki przypadek zdarzyl sie naszemu wspolnemu koledze, szczerze troche to smieszne ze w takim aucie maly kamyk moze tyle zamieszania zrobic, bo nawet w polonezie mi sie takie cos nie przydazylo.
  3. Witam mam podobny problem w prawym przednim kole tyle ze u mnie skrzypi w trakcie jazdy na wprost i przy skrecie w lewo a w prawo calkowita cisza, jak na postoju krece kierownica to tez nic nie slychac wachacze wygladaja na zdrowe. pierdo...dostac mozna olej wstrzyknalem w 2 dolne poki co i troche sie przejechalem ale to nie pomaga szczerze nie wydaje mi sie zeby to byly wachacze ale pomyslu co to moze byc to nie mam wogole.
  4. Jesli chodzi o mnie to nie sprawdzalem.
  5. Mam podobnie jak kolega wczesniej pisal, gdy puszcze gaz to slysze takie delikatne stukniecie, do tego przy cofaniu na skrecie niemilosiernie strzelalo wiec wymienilem przegub zewnetrzny i na wstecznym juz nie strzela ale stukanie po puszczeniu nogi z gazu zostalo czy mozliwe ze to wina przegubu wewnetrznego czymoze cosz zawieszeniem???
  6. U mnie problem polega na tym, ze ubywalo plynu ale nie duzo jakies 700 ml na 20 tysiecy ubylo, a ostatnio mialem awarie bo dostal mi sie olej do plynu, po czym wymienilem chlodniczke oleju i olej w plynie juz sie nie pojawia niestety od tego czasu plynu mi ubywa w zastraszajacym tepie, jak odstawie po jezdzie to pod samochodem robi sie kaluza, podejrzewam chlodnice bo kaluza pojawia sie z prawej stron stojac przodem do maski mniej wiecej pod chlodnica, czy to mozliwe ze podczas jazdy nie kapie z niej a na postoju tak? Z gory dzieki za odpowiedzi.
  7. Super :manga, a z ktorej strony chlodnicy sie on znajduje i jak najlatwiej sie do niego dostac? Czyli przy wymianie plynu normalnie odkrecic kranik oraz korek w zbiorniczku wyrownawczym czy cos wiecej trzeba zrobic?
  8. Witam ponownie, dzis prawie po tygodniu zrobiem dluzsza nieplanowana trase po wymianie chlodniczki oleju i w zbiorniku wyrownawczym znowu pojawil sie olej (ok 100ml moze 200 ciezko mi ocenic bo go wyciagnalem razem z plynem), na bagnecie w silniku ubytku oleju nie widze poziom jest ok i tu moje pytanie poniewaz nie czyscilem calego ukladu datego ze chcialem kupic jakis specjalny srodek do tego, wiec z wezy od zbiorniczka sposcilem olej az nie zaczal leciec plyn a ubytek uzupelniem woda destylowana na te pare dni, czy mozliwe ze ten olej ktory pojawil sie w zbiorniczku to pozostaolsci po awarii chlodniczki? I jak to jest z wymiana calego plynu chlodzacego, krok po kroku bo na forum w 1 miejscu pisza ze trzeba odpowietrzac w innym ze nie, raz ze jest korek spustowy w chlodnicy 2 raz ze trzeba odpiac waz bo korka nie ma a ja jestem zielony i calkiem juz glupieje.
  9. Przerwana ani wgnieciona nie byla, juz skracilem samochod, odpalilem, troche pochodzil, potem dolalem oleju przejechalem kawalek dogrzal sie do 90 stopni i narazie jest ok mam nadzieje ze wszystko bedzie dobrze.
  10. Dzieki a czy ta uszczelka nadaje sie zeby ja stara zalozyc czy lepiej tego nie robic, pytam bo chcialem kupic nowa ale mam maly problem z jej zdobyciem a na jutro musze miec samochod i sie robi niewesolo
  11. Mam jeszcze jedno pytanie na czym sie zaklada uszczelke od podstawy chlodnicy oleju ta do bloku,na rysunku oznaczona umerem 9, na jakims silikonie czy czyms tego rodzaju a moze sama?
  12. :kciuki Super, dzieki , a bo ze mnie taki mechanik jak z koziej d... traba:hehe
  13. Probowalem sprawdzic tak przy pomocy plaskich mniej wiecej i to bedzie albo 12 albo 13 jak juz bede wiedzial to na forum napisze, jeszcze raz dzieki.
  14. Dokladnie o ta naprawde wielkie dzieki:dobrze.tylko sory jeszcze jesli glupie pytanie wiesz moze jaki to rozmiar?
  15. Ja mam pytanie jaki klucz jest potrzebny do odkrecenia chlodniczki oleju w passacie b5fl silnik 1.9tdi AVB 101km, sa 4 sruby ktore ja trzymaja ale nie wiem po prostu co to za odzaj i rozmiar klucza jakis nasadowy czy jakis inny, bardzo prosze o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności