Defetysta Zgłoś #201 Napisano 15 Czerwca 2016 przetwornice raczej. Da się sprawdzić jakoś czy przetwornice wysiadły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #202 Napisano 15 Czerwca 2016 włóż żarnik do kogoś, jak zaświeci to już wiesz. Ewentualnie 100% dobry żarnik podłącz do swojej zwrotnicy. inaczej nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dario3103 Zgłoś #203 Napisano 3 Października 2016 Panowie a ja troszke z innej beczki ale tez o xenonach. Mam u mnie orginaly ale problem jaki mam to ze jak jade na lampionach i włączam spyskiwacz szyby to za kazdym razem pryska mi na światła. Masakra jakas bo wciäga plyn ze zbiornika ze hej. Najlepiej to bezposrednio pod kran podläczyc albo baniak 100L do bagażnika wrzucić. A tak na serio gdzies bylo i nie potrafie znalezc jak to ustawic na vag-u żeby co 5 raz pryskalo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #204 Napisano 3 Października 2016 To nie wiem, jak pryskasz. Ja tez mam spryskiwacz, i nie narzekam, na jakies nadmierne zuzycie płynu. A jak nie chcesz, żeby za każdym razem pryskało na lampy, to gas światła na ten czas Albo nie trzymaj wajchy dłużej niż 5 sekund, wtedy nie leci na lampy. Po prostu musisz pryskac takimi impulsami po 4 sekundy. 4s przerwa znowu 4s. Wysłane z 1+3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dario3103 Zgłoś #205 Napisano 3 Października 2016 No wlasnie sam jestem w szoku. Uzupelniam zbiornik. I prsktycznie nie mija zbyt wiele gdy juz mi swieci żeby go uzupelnic. No i u mnie to jakos masakrycznie szybko reaguje. Ale najlepiej to przestawic zeby co 5 raz pryskalo lampy i bedzie tez ok.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #206 Napisano 3 Października 2016 Jak umiesz tak przekaznik przestawić... Wysłane z 1+3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dario3103 Zgłoś #207 Napisano 3 Października 2016 No ale nie o przekaznik mi chodzi tylko ze jest to do ustawienia wlasnie Vagiem ze spryski pryskajä co 5 raz. Wiem ze idzie bo czytalem o tym a teraz znalezc nie potrafie. Mialem tak w Bmw ze co 5 raz pryskaly i moim zdaniem super sprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #208 Napisano 3 Października 2016 Jeżeli chodzi ci o passata b5 to nie ma takiej możliwości. Jedyne co możesz, to krocej niz 5 sekund wajche naciskac. Wysłane z 1+3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #209 Napisano 3 Października 2016 chyba 2 sekundy ? u mnie pryska po ~2 sekundach trzymania wajchy w FLu. W B5 tak jak Maciek pisze, nic nie zmienisz odnośnie sprysków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #210 Napisano 3 Października 2016 Żadne 5 a 2. I wystarczy psikać chwilowo a nie ciągle... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dario3103 Zgłoś #211 Napisano 3 Października 2016 Ok. Dziekuje. Posprawdzam to dokladnie u mnie. Poki co sprysk na xenony i pompka odmowila posluszenstwa. Najpierw wymiana potem testy...pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Defetysta Zgłoś #212 Napisano 5 Października 2016 Trochę pokombinowałem i jeden koleżka z forum audi przerobił mi xenony na bixenony, soczewki założył od audi a4 b8 2015r, I mam do was pytanie, mógłby ktoś wstawić jak w nocy wygląda wasze odcięcie światła na ścianie? Jest różnica w odcięciu bądź świeceniu na hidach h7 a na ori przetwornicach z d2s? Czy odcięcie jest przeważnie przy soczewce i typ żarnika nie ma tutaj znaczenia? I czy ktoś by mi podpowiedział czy warto kupić przetwornice z innego modelu auta (np. z nowszych modeli z gniazdem d2s) i czy idzie to podlączyć pod lampy hella? Widziałem w przetwornicach jakieś gniazda na wtyczki są ale nie przypominają tych, które z ori helli wychodzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #213 Napisano 5 Października 2016 Odciecie zalezy od soczewki, źródło światła nie ma tutaj znaczenia. Wysłane z 1+3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #214 Napisano 11 Grudnia 2016 (edytowane) Odświeżam Jestem zdecydowany na montaż xenonów. Jak myślicie, kupować nowe lampy DEPO i wyposażyć je w nowe żarniki i używane przetwornice koszt ok 1000zł czy kupić używane lampy Hella z oryginalnymi przetwornicami i wiadomo żarnik swoją drogą koszt ok. 800zł w dobrym stanie ? Ja jestem za Hellą. I jaki jest koszt spryskiwaczy i samo poziomowania? Montaż lamp jest plug&play? A jak z montażem spryskiwaczy? W zderzaku wyciąłbym otwory na spryski by nie kupować zderzaka i go lakierować. Myślałem o kupnie Passata b5 z przeznaczeniem na części wiadome że miałby na wyposażeniu fabryczny xenon i wtedy tylko przekładka. To co zapłacę za kolekcjonowanie części to mam praktycznie całego. Przekładka wtedy to tylko formalność? Ktoś podsunie jakieś myśli co o tym sądzi? Niestety moje oryginalne lampy halogenowe są na wykończeniu a koszt nowych by posłużyły na kilka lub kilkanaście lat to są xenony a jazda na nich całkowicie inna. Edit: Znalazłem coś takiego: http://www.xenonowe.pl/spryskiwacze-i-samopoziomowanie/195-zestaw-samopoziomowania-reflektorow.html http://www.xenonowe.pl/spryskiwacze-i-samopoziomowanie/198-zestaw-spryskiwaczy-lamp.html Co o tym myślicie? Edytowane 11 Grudnia 2016 przez ZyWiecki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #215 Napisano 11 Grudnia 2016 Ja po przestestowaniu depo, to bym się nawet nie zastanawial, tylko brał hella. Jak sie dobrze rozejrzysz, to kupisz za 400-500pln komplet. Nawet jak zniszczone wysyłasz do regeneracji i masz super lampy. Co do spryskow to mam nadzieję, ze nie zalozysz tej c***ni co linki wrzuciles. Przecież to w ogóle nie będzie wyglądać, nie mówiąc już o dzialaniu. Ori zderzak powinien miec w poszyciu od spodu zaznaczone jak nalezy wyciac na spryski. Ori spryski komplet to koszt okolo 600nowe (oprocz zbiorniczka), tyle że od pół roku juz wycofane w aso, więc zostaje szukanie uzywek. Montaż jest dość prosty, i jest gdzieś na forum temat jak to zrobic. Sam montaż lamp to p&p. A poziomowanie ja osobiscie uwazam za zbedne w b5, bo i tak działa tylko przy odpaleniu. Odobiscie uważam, ze wystarczy mieć dobrze ustawione lampy i pilnować manualnie ich wysokosci przy jakims obciazaniu auta i bedzie ok. Wysłane z 1+3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Uziu Zgłoś #216 Napisano 13 Grudnia 2016 za 400-500 zl to kupisz dziadostwo, a nie dobre helle tak jak ja, kupilem wsylkowo bez mozliwosci zwrotu, mialy byc ok, a bylo takie badziewie ze szok, oczywiscie z przetwornicami i palnikami oryginalnymi, ale wsadzilem to na auto i wcale to nie swiecilo, mysle ze wypalone odblaski, wiec je rozkleilem, odblaski byly nawet w dobrym stanie, nie wypalone, troszke zakurzone tylko, ale reszta lampy to zlom byl, no moze procz obudowy, bo panel od drogowych nadawal sie do wywalenia, caly poklejony i polamany, szklo tak samo, mikropekniecia i matowe, jedynie soczewka i jej odblaski nie byly tragiczne i w raz to nie swiecilo jak potrzeba, sprzedałem to bo regeneracja by kosztowała kosmiczne pieniadze z wymiana w.w elementow, zostawiajac sobie przetwornice, kupilem nowe depo D2S i nowe palniki +50% swiatla 6000k , zalozylem wyregulowałem i teraz to swieci jak xenon, jak jezdze w nocy po ciemnej trasie i wyprzedza mnie np audi a6 c6, bmw czy mercedes na xenonie to te depo w wiekszosci przypadkow swieci nawet lepiej niz lampy w tych autach, ale na pewno nie gorzej, jedynie jak jakiś japonczyk jedzie, jakas honda nowa czy toyota to wtedy tamte swieca lepiej. Jak by ktos chcial fote jak to swieci w nocy to niech mi wysle maila to mu pokarze. Co do helli nie mowie ze jest zła,bo w koncu to oryginal, i po pelnej regeneracji na pewno zrobi robote, ale jak kupowac to albo z pewnego zrodla, albo z mozliwoscia zwrotu a najlepiej osobiscie zeby nie wpakować sie na mine. Nowe depo trafily mi sie okej, nie paruja, ladnie swieca, nic sie nie dzieje, no i wyglad na + bo wiadomo nowe to wszystko błysk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czayna Zgłoś #217 Napisano 27 Sierpnia 2017 (edytowane) pilnie poszukuje manula montazu wiazki do poziomowania ksenonow z tej strony: "fitting instruction" https://www.kufatec.pl/shop/en/volkswagen/passat/passat-3bg/auto-leveling-headlights-harness-vw-passat-3bg?tab=anleitung posiada ktos taką instrukcję lub diagramy? Edytowane 17 Września 2017 przez czayna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #218 Napisano 29 Sierpnia 2017 pilnie poszukuje anula montazu wiazki do poziomowania ksenonow z tej strony: "fotting instruction" https://www.kufatec.pl/shop/en/volks...?tab=anleitung posiada ktos takie cudo? Ta wiązka zrobiona jest na wzór oryginału. :ok Wszystko znajdziesz w tym temacie: http://forum.vw-passat.pl/threads/75337-samopoziomowanie-poziomowanie-xenonow-passat-3bg P.S. Mega droga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czayna Zgłoś #219 Napisano 16 Września 2017 (edytowane) dziękuje, mam wszystko co na fotach ale nie wiem jak sie za to zabrac. mam wiec mnostwo kolorowych kabelkow... ma ktos diagram i rozpiske co do czego podpiac? Może ktoś pomoże? Edytowane 16 Września 2017 przez czayna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach