Skocz do zawartości

Uziu

  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Uziu

  • Urodziny 29.06.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WS

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. ja do afn zalalem plukanke czarna z liqui mooly i nic sie nie stalo, ale to co wylatywalo z misy olejowej to ostry syf, pozniej po zalaniu swiezego oleju jeszcze po 3 tys km nie byl czarny.
  2. jak pekla oslona i dluzej tak jezdziles to na bank tam przegub jest walniety, ja kupilem auto z peknieta oslona, wymienilem ja i przegub pozył jeszcze 1,5 roku, tyle ze byl to oryginal z roku produkcji auta, zaczelo sie od pojedynczych klików wlasnie jak skrecałem w prawo ( u mnie był to prawy przegub) no i pozniej bylo ich coraz wiecej i wiecej, az wymienilem i cisza, po zdemontowaniu oryginalny przegub wcale nie wydawał sie być jakoś okropnie wybity, doslownie minimalny luz, ale to wystarczyło do klikania.
  3. Uziu

    soczewki passat b5

    jak chcesz soczewki to teoretycznie najlepiej swieca te od depo na wzór helli, nie ma w nich przeciwmgielnych, ale wtyczka pasuje bez problemu, po prstu w lampie jest jeden pin wolny, jak chcesz halogeny to musisz rzeźbic, ludzie wkladaja od fabii, ale jak ktos ma diesla to zasłania IC, ewentualnie jakies uniwersalne, ja take zamontowałem, ale uzywam tego jako swiatel do jazdy dziennej.
  4. za 400-500 zl to kupisz dziadostwo, a nie dobre helle tak jak ja, kupilem wsylkowo bez mozliwosci zwrotu, mialy byc ok, a bylo takie badziewie ze szok, oczywiscie z przetwornicami i palnikami oryginalnymi, ale wsadzilem to na auto i wcale to nie swiecilo, mysle ze wypalone odblaski, wiec je rozkleilem, odblaski byly nawet w dobrym stanie, nie wypalone, troszke zakurzone tylko, ale reszta lampy to zlom byl, no moze procz obudowy, bo panel od drogowych nadawal sie do wywalenia, caly poklejony i polamany, szklo tak samo, mikropekniecia i matowe, jedynie soczewka i jej odblaski nie byly tragiczne i w raz to nie swiecilo jak potrzeba, sprzedałem to bo regeneracja by kosztowała kosmiczne pieniadze z wymiana w.w elementow, zostawiajac sobie przetwornice, kupilem nowe depo D2S i nowe palniki +50% swiatla 6000k , zalozylem wyregulowałem i teraz to swieci jak xenon, jak jezdze w nocy po ciemnej trasie i wyprzedza mnie np audi a6 c6, bmw czy mercedes na xenonie to te depo w wiekszosci przypadkow swieci nawet lepiej niz lampy w tych autach, ale na pewno nie gorzej, jedynie jak jakiś japonczyk jedzie, jakas honda nowa czy toyota to wtedy tamte swieca lepiej. Jak by ktos chcial fote jak to swieci w nocy to niech mi wysle maila to mu pokarze. Co do helli nie mowie ze jest zła,bo w koncu to oryginal, i po pelnej regeneracji na pewno zrobi robote, ale jak kupowac to albo z pewnego zrodla, albo z mozliwoscia zwrotu a najlepiej osobiscie zeby nie wpakować sie na mine. Nowe depo trafily mi sie okej, nie paruja, ladnie swieca, nic sie nie dzieje, no i wyglad na + bo wiadomo nowe to wszystko błysk.
  5. Panowie co myslicie o takich lampach do vw paska jak na moim awatarze ? Czarne beda pasowac ? http://www.mapet-tuning.com/sklep/passat-xenon-look-black-czarne-soczewka-lpvw37-p-12619.html?osCsid=tp8hnfdnevponns3ov4ke6i075 Pozdrawiam
  6. po 1 polcar to cos w stylu intercars czy fota, dystrybutor czesci i pompe prawdopodobnie kupiles chinska, bo wszystkie te sieciowki pod swoimi nazwami sprzedaja chinczyzne najtansza, chyba ze poprosisz o cos lepszego, w pompie prawdopodonie zawor sie przycina i mechanik dobrze obstawia.
  7. przewaznie na upale na sloncu lubia sie przyciac, ale udezenie reka pomaga ;D
  8. tez tak mysle ze moze go wystukam, rozetne i zaspawam, bo dawac prawie 200 zl za kawalek rurki to sporo, co do mocy to nie wiem, bo auto jest dlubniete na 150KM wiec kopa i tak ma ostrego, co tam w srodku nie wie nikt. Wiec na pustej puszce nie jest golosniej, nie ma rezonansu ?
  9. poczekam jeszcze moze ktos cos napisze o tym pierwszym cos. u mnie katalizator jest oryginalny, plecionka chyba tez, zaczyna juz powoli puszczac ale jeszcze dym nie sadzi, wiec wspawywac nowa plecionke, wybijac kata wspawywac rurke to kupic gotowe bedzie podobny koszt, bo migomatu nie mam, sam bym zrobil, spawarka ladnie nie zespawa, duzy amperaz itp.
  10. Panowie, co zamiast ori kata bedzie lepsze do AFNa ? Taka rurka: http://allegro.pl/audi-a4-a6-vw-passat-19tdi-rura-downpipe-i6147961703.html czy moze cos takiego ? : http://allegro.pl/audi-a4-a6-vw-passat-19tdi-katalizator-tlumik-i6103106317.html na ktorym bedzie mniej halasu lub rezonansu ?
  11. te uszczelke wymienia sie 10 min bez problemu, na srube serwisowa nabija sie kluczyk 7 oczowy i juz, wymiana bezinwazyjna, nic nie trzeba pozniej ustawiac.
  12. spróbuj tungsram megalight +90 lub +120 % dobre zarowki.
  13. Niby nanosza ta warstwe lakieru UV co ma zabezpieczac, druga kwestia co do wypalania to fakt, bo xenon tak nie wypala, ma mniejsza temp, zarowka bardziej wypala, a jeszcze jak jakas lipna chinska co bardziej grzeje niz swieci to sie zgodze, Ci co psiocza to pewnie uzywaja lamp soczewkowych na zarowce, gdzie fakt, na zarowce nawet tej lepszej to szalu nie ma, bo mam drugie auto na soczewce, na zarowce jest srednio, ale na xenonie wymiata, swiatla jest co najmniej 2 razy tyle, i zarowka w normalnej lampie odblysnikowej w dobrym stanie czasem lepsza robote zrobi jak zarowka w soczewce. Depo od passata w reku nie mialem, nie widzialem jak to swieci, iwec nic nie powiem, ale jak czasem widze B5 na ori hella xenonie i lampa jest zmatowiona, odblysnik tez prawdopodobnie nie jest juz pierwszej mlodosci to szalu to nie robi po prostu, wiec doszedlem do wniosku ze jak ori hella to tylko albo po regeneracji, albo taniej kupic, i zregenerowac samemu, lub gdzies wyslac, bo to nie bedzie swiecic.
  14. ta cena za 2 zrobione gotowe do montazu lampy jest dobra wg mnie, ale jak bym mial tyle zaplacic za sama regeneracje np. moich lamp, to sam bym sie pobawił.
  15. kontaktowalem sie i jest to cena za kompletne lampy zregenerowane z przetwornicami i zarnikami gotowe do zalozenia na auto, osobiscie nie dalbym tyle kasy za regeneracje tych lamp, bo pewnie za 1/4 ceny a moze i mniej to sam bym sobie to zrobil, kupil dobre srodki do wypolerowania, nowe odblysniki, klej, lampe rozebral wymienil wymyl i zlozyl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności