polonez15 Zgłoś #181 Napisano 9 Kwietnia 2016 Panowie co myslicie o tych lampach? Warto brac ? Kompletne z przetwornicami i zarnikami, po regeneracji, bedzie to swiecic jak trzeba? lepiej od depo soczewkowego ? link: http://olx.pl/oferta/lampy-reflektory-passat-b5-96-00-3b-CID5-IDaMy6P.html#a98c97e3fb To jest oferta regeneracji, nie sprzedaży... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Uziu Zgłoś #182 Napisano 11 Kwietnia 2016 kontaktowalem sie i jest to cena za kompletne lampy zregenerowane z przetwornicami i zarnikami gotowe do zalozenia na auto, osobiscie nie dalbym tyle kasy za regeneracje tych lamp, bo pewnie za 1/4 ceny a moze i mniej to sam bym sobie to zrobil, kupil dobre srodki do wypolerowania, nowe odblysniki, klej, lampe rozebral wymienil wymyl i zlozyl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #183 Napisano 11 Kwietnia 2016 kontaktowalem sie i jest to cena za kompletne lampy zregenerowane z przetwornicami i zarnikami gotowe do zalozenia na auto, osobiscie nie dalbym tyle kasy za regeneracje tych lamp, bo pewnie za 1/4 ceny a moze i mniej to sam bym sobie to zrobil, kupil dobre srodki do wypolerowania, nowe odblysniki, klej, lampe rozebral wymienil wymyl i zlozyl No to teraz dolicz do kosztów zakupu lamp, materiałów, odbłyśników, czas który poświęcisz na robotę i masz cenę z ogłoszenia. Za darmo nikt nie pracuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Uziu Zgłoś #184 Napisano 11 Kwietnia 2016 ta cena za 2 zrobione gotowe do montazu lampy jest dobra wg mnie, ale jak bym mial tyle zaplacic za sama regeneracje np. moich lamp, to sam bym sie pobawił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #185 Napisano 11 Kwietnia 2016 Za regenerację płaci się około 150zł za sztukę, W tym jest odbłyśnik i polerka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #186 Napisano 11 Kwietnia 2016 Z tą wymiana odbłyśnika to się zgodzę że takie napylanie posłuży kilka lat lub wymiana na nowy. Ale wypolerowane szkła za jakiś czas znowu wypłowieją spowodowane to jest tym że podczas obróbki zostaje zdarta warstwa ochronna. Co do tych ludzi co opisują że depo to śmieć to mam inne zdanie. Znajomy ma 3 rok takie depo i wyglądają jak nowe (używane na żarówce) gdzie przy użytkowaniu xenonu zużywać się bedą 2 razy wolnej ze względu na niską temperaturę. Moje mają dopiero 4 miesiące więc nic nie powiem. Ci co kupili depo i "psioczą" uważam że kupili jakąś chińską podróbę a nie depo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #187 Napisano 11 Kwietnia 2016 Jeżeli jest to pierwsze polerowanie i zrobi się to z wyczuciem to nie zdejmie się tej wierzchniej warstwy i klosz spokojnie posłuży jeszcze pare lat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Uziu Zgłoś #188 Napisano 11 Kwietnia 2016 Niby nanosza ta warstwe lakieru UV co ma zabezpieczac, druga kwestia co do wypalania to fakt, bo xenon tak nie wypala, ma mniejsza temp, zarowka bardziej wypala, a jeszcze jak jakas lipna chinska co bardziej grzeje niz swieci to sie zgodze, Ci co psiocza to pewnie uzywaja lamp soczewkowych na zarowce, gdzie fakt, na zarowce nawet tej lepszej to szalu nie ma, bo mam drugie auto na soczewce, na zarowce jest srednio, ale na xenonie wymiata, swiatla jest co najmniej 2 razy tyle, i zarowka w normalnej lampie odblysnikowej w dobrym stanie czasem lepsza robote zrobi jak zarowka w soczewce. Depo od passata w reku nie mialem, nie widzialem jak to swieci, iwec nic nie powiem, ale jak czasem widze B5 na ori hella xenonie i lampa jest zmatowiona, odblysnik tez prawdopodobnie nie jest juz pierwszej mlodosci to szalu to nie robi po prostu, wiec doszedlem do wniosku ze jak ori hella to tylko albo po regeneracji, albo taniej kupic, i zregenerowac samemu, lub gdzies wyslac, bo to nie bedzie swiecic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Defetysta Zgłoś #189 Napisano 15 Czerwca 2016 Panowie, mam problem. Od znajomego dostałem komplet lamp Xenon Hella, założyłem i jedna świeci druga nie. Zamieniłem przetwornice z żarnikami to dalej jedna lampa nie świeci, wcześniej miałem zwykle lampy na żarówki h1 (mijania) i h7(drogowe) teraz mam d2s i h7(drogowe) Czy coś w instalacji trzeba przerabiać? Dodam jeszcze że podłączyłem sam żarnik do świecącej lampy to rozświetlił się i po 5 sekundach zgasł i również się nie zapala. Czy jest możliwe, że lekkie dotknięcie zewnętrzną częścią dłoni spowodowało to że mógł się przepalić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #190 Napisano 15 Czerwca 2016 Przy zmianie na xenony trzeba zmienić bezpieczniki z 10A na 15A. Może Ci je przepaliło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafalk85 Zgłoś #191 Napisano 15 Czerwca 2016 Tak jak kolega CULTUS3 powiedział, jak ja kiedyś montowałem xenony u siebie, zapomniałem zmienić bezpieczniki i się zastanawiałem czemu tylko jedna lampa świeci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Defetysta Zgłoś #192 Napisano 15 Czerwca 2016 Tak jak kolega CULTUS3 powiedział, jak ja kiedyś montowałem xenony u siebie, zapomniałem zmienić bezpieczniki i się zastanawiałem czemu tylko jedna lampa świeci. dzięki wielkie panowie wlasnie zmienilem lampy na zwykle i rowniez nie swieciły, sprawdzilem bezpieczniki i okazało się ze popalone pojechałem kupiłem sztuki 10 ale jak mowicie to jade wymienic na 15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #193 Napisano 15 Czerwca 2016 Przy zmianie na xenony trzeba zmienić bezpieczniki z 10A na 15A. Może Ci je przepaliło? O kurczę.. pierwsze słyszę. Ja wymieniłem zwykłe lampy z halogenem na xenon hella bez wymieniania bezpieczników i tak już jeżdżę ze 2 lata.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #194 Napisano 15 Czerwca 2016 Ja tak samo ale może mieliśmy już mocniejsze bezpieczniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Defetysta Zgłoś #195 Napisano 15 Czerwca 2016 a jeszcze takie pytanie czy zarniki są strasznie uczulone na dotyk? zdarzylo sie kilka razy jeden i drugi musnąć dłonią, po wymianie bezpiecznikow na 15a lampy nie swiecą a bezpieczniki całe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #196 Napisano 15 Czerwca 2016 sa wrazliwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #197 Napisano 15 Czerwca 2016 a od kiedy trzeba zmienic bezpieczniki na wieksze kseony pobieraja mniej pradu a wiec powinny nawet mniejsze bezpieczniki byc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #198 Napisano 15 Czerwca 2016 (edytowane) pobierają mniej ale jak zapalasz to potrzebują więcej przez chwilkę na start Tutaj w wykazie bezpieczników w B5 jest że ma być 10A, ale w B5 FL już 10/15A pewnie przez xenon http://forum.vw-passat.pl/threads/1523-Rozmieszczenie-i-opis-bezpiecznik%C3%B3w-i-przeka%C5%BAnik%C3%B3w Edytowane 15 Czerwca 2016 przez CULTUS3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Defetysta Zgłoś #199 Napisano 15 Czerwca 2016 Lampki dalej nie świecą, pozycje sie zapalają a jak przełączam na mijania to lekki błysk w obu lampach widać i tyle ze świecenia. Jak by żarniki były popalone to by rozumiem wcale nie błysnęło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #200 Napisano 15 Czerwca 2016 przetwornice raczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach