soldier Zgłoś #301 Napisano 30 Lipca 2012 Witam Koledzy co myślicie o czymś takim? http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-a4-a6-passat-1-8-20v-i2470503670.html Mam juz najechane prawie 300 tys z czego 100tys na LPG i chcialbym sie pozbyc katalizatora bo mam wrażenie ze auto robi sie co raz słabsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #302 Napisano 30 Lipca 2012 (edytowane) WitamKoledzy co myślicie o czymś takim? http://allegro.pl/katalizator-zamien...470503670.html proponuje taką wersję ze względu na to ze przy przeglądzie diagnosta nie będzie się czepiał ponieważ wygląda jak katalizator a nie jak kawałek rurki http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-a4-a6-passat-1-8-20v-i2502383413.html ..sam mam coś w tym stylu zamontowane w dodatku w środku jest zrobiona zwężka Venturiego z perforowanej rury, co ponoć ma jakieś znaczenie przy turbinie (stawia opór mniej więcej jak katalizator) Edytowane 30 Lipca 2012 przez kserkses Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #303 Napisano 31 Lipca 2012 proponuje taką wersję ze względu na to ze przy przeglądzie diagnosta nie będzie się czepiał ponieważ wygląda jak katalizator a nie jak kawałek rurki http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-a4-a6-passat-1-8-20v-i2502383413.html ..sam mam coś w tym stylu zamontowane w dodatku w środku jest zrobiona zwężka Venturiego z perforowanej rury, co ponoć ma jakieś znaczenie przy turbinie (stawia opór mniej więcej jak katalizator) Kupiłem taki sam zamiennik katalizatora, i po roku czasu uzytkowania peknal od spodu wzdluz i jest do wymiany nie polecam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #304 Napisano 31 Lipca 2012 Kupiłem taki sam zamiennik katalizatora, i po roku czasu uzytkowania peknal od spodu wzdluz i jest do wymiany nie polecam! mój jeździ od października średnio 3500- 4500 km miesięcznie i jest oki, może trafiłeś na jakiś niedorobiony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #305 Napisano 5 Sierpnia 2012 mój jeździ od października średnio 3500- 4500 km miesięcznie i jest oki, może trafiłeś na jakiś niedorobiony. Możliwe możliwe, ale sprawa zalatwiona jednak dziala te 18miesiecy gwarancji, zreklamowalem kata no i Pan przyslal mi nowego w poniedzialek montuje i mam nadzieje ze ten bedzie spoko pozd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojot6664 Zgłoś #306 Napisano 5 Sierpnia 2012 Odświeżam temat, mam pytanko, to jak jest wreszcie w tym 1.8T AWT?? Nie wiem co mam robić, ponieważ mam błąd katalizatora, jak to jest z tymi zamiennikami? największy problem w tym, że są tu 2 sondy boję się, że nadal będzie mi check engine wywalał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moby Zgłoś #307 Napisano 5 Sierpnia 2012 Tak wtrącę cos od siebie. czytałem kilka stron postów i potem się zaczęła jakaś kłotnia i wątek sie stracił Ja u siebie zamontowałem takie coś http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-a4-a6-vw-passat-19tdi-i2473705802.html auto lepiej sie zbiera z dołu. jest żwawsze. najwygodniej było odkręcić wydech od turbo i te śruby co są na łączeniu rur miej więcej w połowie auta i sobie wszytko na stole ładnie wymienić i założyć Katalizator się sprzedaje na giełdzie w Gliwicach - dają 200zł także akcja niemal bez kosztowa pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojot6664 Zgłoś #308 Napisano 5 Sierpnia 2012 no tak tyle że masz silnik Diesela masz dwie sondy? Tym bardziej, że w dowodzie mam wbity KAT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moby Zgłoś #309 Napisano 8 Sierpnia 2012 silnik AFN 1.9 tdi. nie mialem jeszcze problemów (odpukać) na przeglądzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DyzioVR6 Zgłoś #310 Napisano 8 Sierpnia 2012 Kojot , druga sonde zamontuj na tulejce i bedzie działac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #311 Napisano 9 Sierpnia 2012 Kojot , druga sonde zamontuj na tulejce i bedzie działac Mam na tulejce kasuje blad raz 3000km' a nie jak wczesniej co 300. :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #312 Napisano 9 Sierpnia 2012 Mam na tulejce kasuje blad raz 3000km' a nie jak wczesniej co 300. :-) u mnie rozwiązaniem okazała się dopiero interwencja tunera i już błąd nie wyskakuje, choć sonda była na tulejce to i tak błąd wyskakiwał i to szybko przy statycznej jeździe co dziwne przy dynamicznej jeździe błędu nie było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojot6664 Zgłoś #313 Napisano 12 Sierpnia 2012 no mi wywala błąd 16804 i właśnie zastanawiam się co zrobić i skąd taką tulejkę dorwać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Katiusza Zgłoś #314 Napisano 13 Sierpnia 2012 Witam, Ja w swoim 1,9 TDi AVB właśnie wyciąłem katalizator bo miałem brzęczenie na niskich obrotach. Okazało się, że brzęczał łącznik elastyczny przed katalizatorem, bo prawie się rozleciał jak zacząłem grzebać Stara rura powędrowała w prowizoryczny uchwyt i zamiast kata mam teraz coś takiego: Ciężko się spawało, bo rura pokryta aluminium, czy jakimś innych gównem. Dużo też pomogłaby giętarka. Ja nie miałem i bawiłem się w metaloplastykę Co do zmian - nie brzęczy, delikatnie słychać turbo i od wolnych nieznacznie lepiej się zbiera. Najważniejsze to jak już ktoś się bawi w wycinanie kata to koniecznie nowy łącznik elastyczny! Po przejechaniu 5 km zatrzymałem się żeby zajrzeć pod maskę bo coś mi śmierdziało. Kolana się ugięły jak zobaczyłem delikatny dym z turbo... Wypalały się wszystkie WD40 i inne smary. Po 100 km wszystko ok Zobaczymy co czas pokaże. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #315 Napisano 13 Sierpnia 2012 (edytowane) ja dawno temu wycinałem kata...., ostatnie kilka dni bawiłem się z termoizolacją wydechu... na turbinke poszedł kocyk zrobiony z kawałka koca gasniczego a na reszte układu wydech. (aż do pierwszego tłumika) zuzyłem z ponad 20 metrów tasmy/ bandaża szklanego termoizolacyjnego 5cmx2mm...(szer. x gr.) efekty? wyraznie chłodniej pod machą, ciszej no i jakby lepiej reagowała turbina z dołu,i wogóle pompuje wyraznie szybciej, ciśnienie skacze na manometrze momentalnie, przejechałem własnie ponad tysiąc km i wszystko ok, średnia na kompie 6,2l/100 z kofrem na dachu, 5 osob na pokładzie i w bagazniku pełno klamotów...jazda po autobahnie i po czeskich "górkach", oczywiscie bez żyłowania.. a zawalidrogą też nie byłem... :-) minusy? spaliny wylatujace z "dwu rurki" są wyraznie znacznie cieplejsze niz dawniej...... :-) teraz jeszcze musze pomyslec jakby opatulic kolektor wydechowy (i czym?) bo nijak nie da się go fajnie poowijac.....hmm kocyk? sorki, moze nie na temat kata ale jak juz ktos się bawi w poprawianie wydechu to czemu nie iść za ciosem?....! Edytowane 13 Sierpnia 2012 przez KrisT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #316 Napisano 14 Sierpnia 2012 (edytowane) Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z zamiennikami katalizatorów, jakiś czas temu wywaliłem kata i wstawilem przelot niestety takie rozwiązanie nie do końca mnie satysfakcjonuje bo spaliny koszmarnie śmierdzą. szczególnie że parkuję na parkingu podziemnym i po tym jak zaparkuję strach otworzyć drzwi i wyjść z auta Chodzi mi na przykład o coś takiego: http://allegro.pl/katalizator-audi-a4-a6-vw-passat-1-9-diesel-nowy-i2539847519.html Edytowane 14 Sierpnia 2012 przez rogerm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul Zgłoś #317 Napisano 14 Sierpnia 2012 witam. jest tu jakiś szpec od katalizatorów bo nie chce byc wyrolowany z cena za katy bo bede wycinal swoje i na handel tylko ze w skupach to chca fotki zeby wiedziec czy w srodku jest ceramiczny czy metalowy... powie mi ktos tak na prawde jak jest z katami przy moim silniku? i ile taki jeden kat moze byc warty? orientuje sie ktos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojot6664 Zgłoś #318 Napisano 16 Sierpnia 2012 Dzisiaj byłem w "Klinice Tłumika" w Płocku. Pytałem się jak to jest z katami w 1.8T AWT koleś mi powiedział, że przy tych silnikach nie powinno się wycinać katalizatora ponieważ gdy się mocniej walnie w pedał to fabryczny wydech tego nie wytrzyma i go ch*j strzeli. Powiedział, że strumienica też nie zda egzaminu tylko sama wymiana katalizatora. Stwierdził, że zamiennik (700zł) i że to od instalacji gazowej tyle, że gdy kupiłem auto to posiadało ono dopiero miesiąc gaz teraz łącznie ma gaz pół roku i powiedział, że gaz wypala wkład katalizatora. Stąd nasuwają mi się pytania: Czy mógł się ten kat szybko tak wypalić? Jaki on posiada wkład stalowy, czy platyna? (gościu stwierdził, że stalowy ale sądzę, że chciał mnie w kulki załadować. Co mam w takim przypadku robić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #319 Napisano 16 Sierpnia 2012 Jaki on posiada wkład stalowy, czy platyna? (gościu stwierdził, że stalowy ale sądzę, że chciał mnie w kulki załadować tak wkład jest metalowy nie ma ceramiki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #320 Napisano 17 Sierpnia 2012 No właśnie czy ten kat który pokazałem wyżej spowoduje że będzie mniej jeb.ło z wydechu Z tym wydechem to też prawda, po wywaleniu kata środkowy tłumik poszedł się walić, coś w nim rzęzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach