burn Zgłoś #121 Napisano 7 Maja 2011 Panowie podpowie ktoś ile kosztuje regeneracja zacisków na tył paska b5? Może ma ktoś linki do jakiś całych zestawów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #122 Napisano 7 Maja 2011 No ja Ci podpowiem;) Abyś najpierw napisał do odpowiedniego działu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #123 Napisano 7 Maja 2011 Panowie podpowie ktoś ile kosztuje regeneracja zacisków na tył paska b5? Jak jeszcze tu zajrzysz to napisz lepiej co się dzieje z hamulcami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
burn Zgłoś #124 Napisano 7 Maja 2011 Po co zakładac osobny dział dla b5, pewnie zasada jest ta sama. Bardzo starły się tarcze hamulcowe i zaciski się zaczeły pocić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #125 Napisano 7 Maja 2011 (edytowane) Po co zakładac osobny dział dla b5 Tu Cię zmartwię ,już istnieje..i to łaaaaaadnych pare lat... Otwórz TYCHNICZNY i dobrze sie przyjrzyj. Bardzo starły się tarcze hamulcowe i zaciski się zaczeły pocić. A co do zacisków to pewnie oring-uszczelniacz zarósł brudem albo tłoczek też zdąrzył skorodować. Bez rozebrania sie nie obejdzie aby sie przekonać. Proszę TUTAJ masz wszystko. Sorki... link jest do przedniego zacisku.... TUTAJ tył. Zresztą Poczytaj sam... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=91993 Edytowane 7 Maja 2011 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #126 Napisano 8 Października 2011 (edytowane) odkopię bo dzisiaj zabrałem się za regenerację zacisku... u mnie nie znalazłem popychacza ślimaka! za to wyleciały mi trzy kulki, tak jak by z jakiegoś łożyska. Były one pod koszykiem. WTF? Po zdjęciu pierścienia Segera koszyczek sam mi nie wyskoczył, musiałem się sporo natrudzić... aż w końcu zabrałem się za ściąganie cięgna od ręcznego i jakoś wyszedł... nic jeszcze nie popsułem? EDIT czy te kulki mogły spełniać rolę popychacza ślimaka? średnica podobna chyba nawet by była... Edytowane 8 Października 2011 przez adams Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #127 Napisano 8 Października 2011 zy te kulki mogły spełniać rolę popychacza ślimaka? A faktycznie wyglądają jak kulki czy raczej jak skorodowane resztki wałeczka-bolczyka który powinien tam być... Wedle mnie to nie ma bolczyka nie ma ręcznego...i moja rada...zaaplikuj smaru miedziowego do całej komory owego wałeczka ...niech aż wypłynie aby wilgoć tam nie wlazła...jak tam zrobiłem i ręczny jak marzenie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #128 Napisano 8 Października 2011 A faktycznie wyglądają jak kulki czy raczej jak skorodowane resztki wałeczka-bolczyka który powinien tam być... kulki, takie okrągłe i metalowe Jutro zapodam foto. Rdzy w środku brak ale przesmaruje to profilaktycznie. Tylne hamulce dotychczas miałem wyśmienite, zabrałem się za regenerację bo lekko sączyło mi sie płynem z zacisku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #129 Napisano 9 Października 2011 O te kulki po lewej mi chodzi Tak wygląda zacisk po rozłożeniu na części pierwsze - wszystko gra? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #130 Napisano 9 Października 2011 Widocznie masz jakiś nowszy typ...jeszcze nie aluminiowe obudowy ale mechanizm ręcznego inny niż we wcześniejszych latach. Te kuleczki powinny być w tych wyżłobieniach tarczy ośki która jak sadzę jest ta nad znaczkiem VW na zacisku (zdjęcie). Jeśli odseparujesz wszystko co było w komorze oski ręcznego to te kuleczki musza sie gdzieś tam dopasować.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek415 Zgłoś #131 Napisano 9 Października 2011 te kuleczki powinny być między ośką a tą blaszką która leży z prawej strony ośki albo między tą blaszką a ślimakiem który wkręca się tłoczek musisz dopasować powinny być wgłębienia na kulki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #132 Napisano 10 Października 2011 Mniej więcej wiem jak poskłądać ten dziwny zacisk... Powiedzcie mi jeszcze którą stroną mam zamontować tą blaszkę?! Z jednej strony jest płaska, a z jednej ma trzy wyżłobienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzeszcz Zgłoś #133 Napisano 10 Października 2011 Witam. Zrobilem dzisiaj w swoim passacie wymiane zacisków tak jak opisal kolega Diabeł. Wszystko pracuje idealnie i jestem zadowolony:) operacja kosztowala: ---------- Post added at 21:18 ---------- Previous post was at 21:12 ---------- Witam. Zrobilem dzisiaj w swoim passacie wymiane zacisków tak jak opisal kolega Diabeł. Wszystko pracuje idealnie i jestem zadowolony:) operacja kosztowala: zaciski (golf mk4) - 190 zl plyn ATE DOT 4 - 34 zl redukcje - 2x9 zl robota ok 3 godz i zaplacilem 80 zl do tego dzisiaj przeglad 140 zl (rabat 20 zl na gaz) wiec operacja wyniosla ok 460 zl ale warto bylo. Moim zdaniem lepsze hamowanie a reczny trzyma jak wsciekly:) takze dzieki wielkie Diablowi za jego post:) nie wiem tylko jak kliknac pomogl dla niego pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #134 Napisano 12 Października 2011 adams a czy ty ten koszyczek rozebrałeś że te kulki Ci wypadły czy jest ( był) on w całości czy w częściach? i czy masz sprężynkę na dźwigni ręcznego żeby pomagało wracać ramie bo na foto sprężyny nie widzę ale miejsce na nią tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #135 Napisano 12 Października 2011 adams a czy ty ten koszyczek rozebrałeś że te kulki Ci wypadły czy jest ( był) on w całości czy w częściach? i czy masz sprężynkę na dźwigni ręcznego żeby pomagało wracać ramie bo na foto sprężyny nie widzę ale miejsce na nią tak. koszyczek wyciągnąłem w częściach... Sprężynki nie miałem, w drugim zacisku też jej nie mam. W poprzednim VR6 też ich nie było Kupiłem smar grafitowy i jutro może wezmę się za poskładanie tego. Nie wiem którą stroną dać ta podkładkę (foto parę postów wyżej) ze strony z nacięciami jest jakby bardziej śliska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #136 Napisano 20 Marca 2012 Muszę przyznać że #93 to prawdziwy fenomen. Wiemy po ile chodzą zaciski, a tak dzięki opisowi i co ważniejsze (dla wzrokowców) fotki z całego procesu regeneracji. Remek jesteś ,,Wielki'' :kciuki:kciuki Mam pytanie odnośnie punktu 10 tj smarowania ośki smarem grafitowym (bo tu utknołem -dlaczego właśnie nim a nie np miedziowym bądź wazeliną techniczną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #137 Napisano 21 Marca 2012 Remek jesteś ,,Wielki'':beach: W sumie wazeliną technicznąchyba będzie najlepsze. Tam w sumie chodzi o "poślizg" * Może coś od Durexa zastosować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #138 Napisano 21 Marca 2012 Jesteś z grupy war-maz to może pokazałbyś mi ,,trik'' jak zmontować tego ślimaka w gniazdo, bo dziś walczyłem całe popołudnie i :rozpacz:rozpacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #139 Napisano 21 Marca 2012 Podjeżdżaj, powalczymy A tak na poważnie, to nic więcej niż w opisie nie pomogę... Mi to nie sprawiło większego problemu. jeżeli wszystkie części złożyłeś tak jak powinny być, to powinien ładnie się schować, a wtedy to tylko simeringa na miejsce włożyć ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #140 Napisano 21 Marca 2012 (edytowane) jak zmontować tego ślimaka w gniazdo Kup sobie mały ścisk stolarki....o taki I dasz radę.. ścisk przyda sie też np. kiedy trzeba ścisnąć tłoczek w przednim zacisku... Zresztą teraz spojrzałem i Remek też go na fotach ujął. Edytowane 21 Marca 2012 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach