Skocz do zawartości
Gość -uki-

[hamulce] Regeneracja zacisków tył.

Rekomendowane odpowiedzi

Miedź nie skoroduje Tobie, najwyżej z biegiem lat dostanie koloru, tak że nic nie musisz robić ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że dopiero teraz zobaczyłem ten opis, bo jest rewelacyjny, Remkowi należy się punkcik, a nawet kilka.

Jedyne co bym zmienił, to nie stosował smary grafitowego (przegrywa z temperaturą i wilgocią). Polecam smar miedziany (NIE W SPRAY), mała tubka, kolor niebieski, koszt ok. 10-15 zł/tubkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poniewaz przy regeneracji zacisku musialem wymienic rowniez miedziany przewód hamulcowy i nowy nie jest zakonserwowany. Jakiego środka użyć aby go dobrze zakonserwować ? ? ? ?

Fabryczne mają konserwację bo są stalowe. Z miedzią nie musisz nic robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie stosował smary grafitowego (przegrywa z temperaturą i wilgocią). Polecam smar miedziany

No taki też miałem pod ręką, ale większość osób mówiła o grafitowym, i taki zastosowałem ...

Miedziowym posmarowałem jedynie miejsca osadzenia klocków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam takie pytanko do osób, które regenerowały zaciski. Kupiłem używane zaciski w super stanie i muszę zacząć przyzwyczajać się do używania ręcznego i tu moje pytanie- na którym ząbku powinien już dobrze trzymać ręczny? Ustawiłem tak, że mi łapie na 2-gim dobrze czy źle?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej ustaw go na trzeci. 2gi to trochę za mało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tzn zaciągnąć mogę nawet i na 4 tylko że przy 2 już mocno łapie mogę śmiało ruszyć na wzniesieniu. Czyli trochę za mocno jest dobrze rozumiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam, w książce napraw zalecali ustawić żeby zaczynało blokować na 3-4 ząbku. Ale możesz zostawić tak jak masz, tylko sprawdź czy tylne koła lekko się kręcą jak jest odpuszczony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko sprawdź czy tylne koła lekko się kręcą jak jest odpuszczony.

__________________

pierwsze co zrobiłem po założeniu zacisków i regulacji recznego:) no ale może jednak poluzuje trochę... będę musiał podłokietnik wyrzucić niestety:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem z ręcznym lewym moje pytanie ile kosztuje taka naprawa u mechanika tzw regeneracja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy od mechanika, ~50-70zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widzę że dużo osób ma problem z skorodowanym ślimakiem przy oringu u mnie było tak że nawet po wymianie wszystkich uszczelek płyn dalej uciekał trochę pomyślałem co by z tym zrobić pojechałem do tokarza i zapytałem czy by nie dorobił by mi takiej części miałem przyjechać następnego dnia dorobił mi jak orginał z fabryki a dużo nie zapłaciłem a mam spokój na kilkadziesiąt lat z zaciskami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam pytanko do tych uzytkownkow ktorzy zakładali zaciski od golfa4 badz audi a3 bo po raz kolejny reczny przestał odbijac czy zzmieniajac zaciski na te golfa 4 jazma tez musze wymienic czy moga zostac stare,pytam bo mam w miare tanio zaciski do dostania,a z tych starych to juz niewiele da sie zrobic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Właśnie wymieniałem moje na golfa MKIV wieczorkiem wrzucę zdjęcia i skromny opisik. jarzma od gofra nie sa do niczego potrzebne, możesz ich nie kupować, do montażu zacisków potrzebne są ori jarzma z 35i :)

Pozdrawiam Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Andrzeju, będę wdzięczny za foty i w miarę możliwości szczegółowy opis, niebawem mam zamiar przerabiać ten temat..:)

 

Aha, mam jeszcze pytanko, co dokładnie Ci było potrzebne i jak spisują się nowe zaciski w porównaniu do starych??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Temat zarzuce bez obawy napisze wszystko co potrzeba a nie jest tego wcale tak dużo :P Heble z tyłu żyleta, ręczny blokuje koła na suchym asfalcie więc bajka :D

Pozdrawiam Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
napisze wszystko co potrzeba
Dawaj dawaj, interesuje mnie tylko jak zmajstrować wąż elastyczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności